Zoenen

18-05-2011 11:21 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laatst viel me iets raars op terwijl ik mijn vriend zoende. Als we 'lipzoenen' zeg maar, dan zoen ik zijn bovenlip, en hij mijn onderlip. Toen dit me opviel vertelde ik hem dat. Hij had er nooit over na gedacht, maar stelde voor om het eens andersom te proberen. Dus ik zijn onderlip en hij mijn bovenlip. Maar dat voelde raar! Is jullie dit ook al eens opgevallen? Zoenen jullie ook op een bepaalde manier?
Eh.......ik zie het niet....
Lipzoenen... ik dacht dat ik alles al had ontdekt maar deze is nieuw voor me.
quote:isolde55 schreef op 18 mei 2011 @ 11:23:

Eh.......ik zie het niet....

d'R staat ook geen filmpje bij heur.

Zou wel handig zijn trouwens....TO?
ja recht op zijn bakkes al kopkluivend, huigworstelen en met veel spuug, en dat is me toch lekker...voor de rest valt me niet veel op aan ons zoenen, alleen dat het überlekker is om met mijn vriend te zoenen

Ik denk niet zoveel na tijdens het zoenen.
Stahaaaar
Waarschijnlijk omdat je anders zoent dan je gewend bent? Voor mij is het verschil gering. Ben niet zo van het "lipzoenen".quote:mamalief schreef op 18 mei 2011 @ 11:25:

Lipzoenen... ik dacht dat ik alles al had ontdekt maar deze is nieuw voor me.Er zijn heel veel zoenvariaties. Ik hou wel van afwisseling. Diep tongzoenen is mijn favoriet overigens.
World of Warcraft: Legion
quote:Mooncatcher schreef op 18 mei 2011 @ 11:27:

Stahaaaar Ha lekker wief
haha ik weet trouwens precies wat je bedoelt, heb ook ooit dit gesprek gehad met een ex

Andersom slaat dan idd nergens op, ik weet het ook niet , kennelijk ben je al heel lang gewend om zo te zoenen.
Diep tongzoenen...huigworstelend dus...rawrr hou maar op, moet de mijne nog 9 dagen missen...die wordt gepast misbruikt als die terugkomt hahahaha

@ star: du bist ein lekker mokkel too enzo
quote:muisje_muis schreef op 18 mei 2011 @ 11:21:

. Hij had er nooit over na gedacht, maar stelde voor om het eens andersom te proberen. Dus ik zijn onderlip en hij mijn bovenlip. Maar dat voelde raar! Dat geldt voor veel dingen, als je arm-in-arm loopt, probeer eens de andere arm boven te doen, gaat niet.
klopt wel, als je dingen gewend bent en je doet ze dan anders dan is dat gewoon raar hahaha, had in hand, mijne moet altijd onderlangs...eehm ja
Of als je alleen bent: doe je armen eens over elkaar en probeer het daarna met de andere arm bovenliggend.
quote:hans66 schreef op 18 mei 2011 @ 11:27:

[...]

Er zijn heel veel zoenvariaties. Ik hou wel van afwisseling. Diep tongzoenen is mijn favoriet overigens.Lief aangeboden but no thanks
quote:Mooncatcher schreef op 18 mei 2011 @ 11:32:

Diep tongzoenen...huigworstelend dus...rawrr hou maar op, moet de mijne nog 9 dagen missen...die wordt gepast misbruikt als die terugkomt hahahahaWist niet dat er vrouwen zijn die daar dol op waren. De vrouw die ik laatst zoende was er helemaal wild van.Ze zei ook dat ik een vrij lange tong had, maar dat realiseerde ik me zelf niet.
hans66 wijzigde dit bericht op 18-05-2011 11:58
Reden: "Vrouw" klinkt toch anders dan "dame".
% gewijzigd
eehm ik ook niet...maar ok dan vind ik ook dat mijn vriend heerlijk kan zoenen. Bij mijn ex moest ik er niet aan denken...trouwens moet er bij geen enkele andere vent aan denken.
Een vrij lange tong...eeehk diep tongworstelen, clean je dan gelijk dr amandelen? Affijn ieder zn ding
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
(star and mooncatcher, sitting in a tree, k-i-s-s-i-n-geee! )
quote:hans66 schreef op 18 mei 2011 @ 11:52:

[...]

Wist niet dat er vrouwen zijn die daar dol op waren. De vrouw die ik laatst zoende was er helemaal wild van.Ze zei ook dat ik een vrij lange tong had, maar dat realiseerde ik me zelf niet.Ik heb de topics niet opgezocht, maar als het er 10 zouden zijn waarin jij die meldt. Zou ik niet raar opkijken.
quote:mymelody schreef op 18 mei 2011 @ 12:01:

(star and mooncatcher, sitting in a tree, k-i-s-s-i-n-geee! ) tongworstelen met star...hmzz...übergeil jah! Megagut!
quote:mali30 schreef op 18 mei 2011 @ 12:01:

Een vrij lange tong...eeehk diep tongworstelen, clean je dan gelijk dr amandelen? Affijn ieder zn ding

Ik ben Gene Simmons niet, hoor. Of een ver familielid van hem.

quote:GiB schreef op 18 mei 2011 @ 11:37:

Of als je alleen bent: doe je armen eens over elkaar en probeer het daarna met de andere arm bovenliggend.Of biddend. Normaal zit mijn linkerduim boven de rechter. Als ik dat omwissel voelt dat raar.
quote:hans66 schreef op 18 mei 2011 @ 11:52:

[...]

Wist niet dat er vrouwen zijn die daar dol op waren. De vrouw die ik laatst zoende was er helemaal wild van.Ze zei ook dat ik een vrij lange tong had, maar dat realiseerde ik me zelf niet.

Too much information

(ik dacht dat jij niet aan relaties deed??)
Frankly my dear, I don"t give a damn
Nee, maar wel aan betaalde seks. Maar dat is een ander hoofdstuk.
als je een vrij lange tong hebt, zal je ook wel een ontzettend grote bek hebben?

just a guess?
anoniem_36255 wijzigde dit bericht op 18-05-2011 12:35
Reden: vieptoud
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven