Zooo herkenbaar!!

12-11-2009 09:26 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even mijn hart luchten... Gisteravond is mijn relatie na 4 jaar gestrand. De reden: andere toekomstverwachtingen. Door een hormonale afwijking kan ik niet meer te lang wachten met het krijgen van kinderen (ben 27) en mijn vriend krabbelde ineens terug. Hij weet niet of ie het wel echt wil. Daarnaast werkt hij nogal hard (ik zag hem twee keer per week, als ik geluk had) met name savonds en in het weekend. En dat gaat de komende tijd niet veranderen. Ook wilde ik graag samenwonen, hij zag dat niet zitten.

Verstandelijk gezien weet ik dat dit het beste is. Maar oh, wat doet dit pijn. De angst om voorgoed alleen te blijven is zo groot. En ik kan niet geloven dat het echt voorbij is...
Allereerst een dikke knuffel want die kun je nu wel gebruiken

Hoe komt het zo dat je vriend ineens terugkrabbelt wat betreft kinderen?

Was hij daar nooit echt duidelijk over of is dat van de laatste tijd.

Het heeft even zijn tijd nodig het is tenslotte nog maar sinds gisteravond over dus nog vers,maar het komt goed.

Je bent 27 dus de kans dat je voorgoed alleen blijft is niet zo groot..
* Spruit pakt hart en steekt het onder de riem *
wat rot voor je! Alleen overblijven... Niemand kan in de toekomst kijken, kzou nu eerst wat tijd nemen om te rouwen en n fijn single leven te leven, zeker niet meteen op zoek gaan naar n potentiele vader. Sterkte Jelleke! Take care.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven