Zorgen om gebrek aan ervaring

11-09-2017 23:20 141 berichten
Hallo allemaal,

Iets waar ik de laatste tijd steeds meer mee zit is mijn gebrek aan ervaring en de ervaring die (de meeste) vrouwen wel hebben. Ik ben inmiddels 30 jaar en heb nog nooit een relatie of seks gehad. Ik maak me daar inmiddels niet meer zo druk om als vroeger, maar ik verlang er nog wel naar. Ik heb het meest behoefte aan intimiteit wat met de dag erger lijkt te worden. Ik word erg snel verliefd op vrouwen, als ze maar een beetje aardig tegen me zijn is het al raak en gaat mijn hoofd gelijk op zoek naar signalen die er natuurlijk niet zijn. Ik denk tegenwoordig steeds meer aan de ervaring die zij al wel hebben en ik niet. Ik maak mezelf daar een beetje gek mee. Wat ze met hun vriend doen, of hebben gedaan, reizen die ze hebben gemaakt, momenten die ze samen hebben beleefd en vooral intimiteit en seks. Ik weet dat het voor mensen heel normaal is om relaties en seks te hebben maar ik maak me hier steeds drukker om omdat ik die ervaring dus compleet mis en omdat ik nu al wat ouder ben verwachten vrouwen nou eenmaal het een en ander van een 30-jarige man. Dat die toch op zijn minst weet hoe een relatie in zijn werk steekt en hoe je een vrouw bevredigd bijv.

Gelukkig lees ik op internet (waaronder dit forum) dat er toch nog genoeg vrouwen zijn die zeggen dat het hun allemaal niet zoveel uitmaakt als hun nieuwe vriend geen of weinig ervaring heeft. Dit stelt mij ergens wel gerust maar ik kan het toch niet laten om aan die ervaringen te denken. Zij hebben immers al een x aantal vriendjes gehad waarmee ze seks hadden en vanalles beleefden en ik nog niets. Ik weet dat het geen wedstrijd is en dat ik die ervaringen met hun ook zou kunnen opdoen als ik een vriendin zou hebben maar toch, het blijft maar in mijn hoofd rondspoken. Misschien ben ik wel gewoon jaloers, ik weet het niet. Ik denk dat ik hier heel anders over zou hebben gedacht als ik wel ervaring had.

Wat zouden jullie er van vinden als je partner veel meer ervaring zou hebben dan jijzelf? Of juist veel minder?
Daar heb ik wel eens aan gedacht maar dat lijkt me niets. Als ik ervaringen lees van andere mannen die door een prostituee zijn ontmaagd dan lijkt het me het beste en het fijnst om de eerste keer met een vriendin te doen. Ik wil seks voor mezelf ook niet zó belangrijk maken door naar een prostituee te stappen om maar te kunnen neuken. En ik ben ergens bang (niet letterlijk maar denk dat zoiets zou kunnen gebeuren) dat ik daarna alleen maar meer wil omdat ik dan weet wat ik al die tijd heb gemist en dat kan ik financieel niet aan. Al zou ik er elke week heen kunnen dan zou ik er nog niet aan willen beginnen. Het zelf voor elkaar kunnen krijgen speelt stiekem ook nog een beetje mee haha
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit ook voor een langere tijd gedaan. Op een gegeven moment wordt het saai en het is niet zaligmakend. Mijn financiële prioriteiten liggen nu bovendien elders. Ik heb daar op een gegeven moment geen zin meer in. Misschien doe ik dat ook een keer wel weer.

Het stigma tegen prostituees en klanten speelt hierin ook mee.
hans66 wijzigde dit bericht op 14-09-2017 02:26
10.85% gewijzigd
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
13-09-2017 22:57
Misschien deden ze alsof ? kinderen en pubers kunnen intens vals zijn.
En tussen afstotelijk en geweldig vinden zitten ook nog 8000 stappen.
Dat is zo. Volwassenen ook; weliswaar in mindere mate en subtieler. De fout ligt dus niet altijd bij mij.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Drammen, eindeloos door blijven gaan over iets en het laatste woord willen hebben vind ik een erg onaantrekkelijke eigenschap in een persoon. Dat zou dus nooit een vriendschap worden, laat staan een relatie.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik vind vooral die verongelijkte, gefrustreerde en bozige houding erg onaantrekkelijk. Je hebt geen recht op seks of een relatie, vrouwen zijn niet verplicht seks of een relatie met je aan te gaan en vrouwen mogen gelukkig ook zelf weten met wie ze wel of geen seks of relatie willen. Het heeft dus totaal geen zin om zo pissig te zijn. Of om je onvrede op willekeurige vrouwen te botvieren.
Beter zorg je gewoon dat je zelf een zo leuk en gezellig mogelijke persoon bent/wordt. En dan niet met 'seks of relatie' als doel in je achterhoofd, maar puur en alleen voor jezelf, omdat je gewoon een leuk leven leidt waar je oprecht tevreden mee bent.
Ik heb ook nog nooit een vrouw geneukt. En dat is de schuld van het systeem. En van de politiek. En van de boeren. En van mijn voorouders. En van de voetbalbond. En van het systeem. Tegen tien heterovrouwen is er slechts één lesbisch. En daarvan is er maar 1% beschikbaar om met mij te neuken omdat elke keer als ik probeer een vrouw te versieren de maan net in het zevende kwartier staat of de chips is op. En om die 1% daadwerkelijk te kunnen schaken moet ik eerst alle andere lesbische vrouwen verslaan en daarvoor mis ik de vaardigheden en bovendien heb ik geen goed zwaard. Dat komt door mijn inkomen, als dat wat hoger zou zijn, zou ik een beter zwaard kunnen kopen en tijdens het duelleren wel andere lesbische vrouwen kunnen verslaan en eindelijk een vrouw kunnen neuken. Niemand geeft me een kans en niemand wil het me leren. Ik eis tien gratis liefdeslessen en nog tien extra omdat ik geheel belangeloos in mijn eigen topic in een tweeluik aan anderen alles heb geleerd wat ik weet. Nu eis ik dat anderen mij ook leren wat zij weten. Anders is het niet eerlijk. En het moet eerlijk zijn. Het moet! Het moet! Het moet! Ik heb het recht om een vrouw te neuken. Er moet een wet komen die vrouwen verplicht om minstens eenmaal in hun leven met een vrouw te zijn. Zoals een dienstplicht. Ik eis dat!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit hier met een big smile te lezen, Dina rules :applause:
Alle reacties Link kopieren
Dina80 schreef:
14-09-2017 18:03
Ik heb ook nog nooit een vrouw geneukt. En dat is de schuld van het systeem. En van de politiek. En van de boeren. En van mijn voorouders. En van de voetbalbond. En van het systeem. Tegen tien heterovrouwen is er slechts één lesbisch. En daarvan is er maar 1% beschikbaar om met mij te neuken omdat elke keer als ik probeer een vrouw te versieren de maan net in het zevende kwartier staat of de chips is op. En om die 1% daadwerkelijk te kunnen schaken moet ik eerst alle andere lesbische vrouwen verslaan en daarvoor mis ik de vaardigheden en bovendien heb ik geen goed zwaard. Dat komt door mijn inkomen, als dat wat hoger zou zijn, zou ik een beter zwaard kunnen kopen en tijdens het duelleren wel andere lesbische vrouwen kunnen verslaan en eindelijk een vrouw kunnen neuken. Niemand geeft me een kans en niemand wil het me leren. Ik eis tien gratis liefdeslessen en nog tien extra omdat ik geheel belangeloos in mijn eigen topic in een tweeluik aan anderen alles heb geleerd wat ik weet. Nu eis ik dat anderen mij ook leren wat zij weten. Anders is het niet eerlijk. En het moet eerlijk zijn. Het moet! Het moet! Het moet! Ik heb het recht om een vrouw te neuken. Er moet een wet komen die vrouwen verplicht om minstens eenmaal in hun leven met een vrouw te zijn. Zoals een dienstplicht. Ik eis dat!
:cheer:

Wauw Dina ik wist niet dat jij dat in je had!
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Nog nooit zoveel smoesjes in 1 post gelezen. :biggrin:
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Alle reacties Link kopieren
Siofra schreef:
14-09-2017 18:36
Nog nooit zoveel smoesjes in 1 post gelezen. :biggrin:
De smoezenzoekers kunnen er nog inspiratie uit opdoen. ;-D
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Dina80 schreef:
14-09-2017 18:03
Ik heb ook nog nooit een vrouw geneukt. En dat is de schuld van het systeem. En van de politiek. En van de boeren. En van mijn voorouders. En van de voetbalbond. En van het systeem. Tegen tien heterovrouwen is er slechts één lesbisch. En daarvan is er maar 1% beschikbaar om met mij te neuken omdat elke keer als ik probeer een vrouw te versieren de maan net in het zevende kwartier staat of de chips is op. En om die 1% daadwerkelijk te kunnen schaken moet ik eerst alle andere lesbische vrouwen verslaan en daarvoor mis ik de vaardigheden en bovendien heb ik geen goed zwaard. Dat komt door mijn inkomen, als dat wat hoger zou zijn, zou ik een beter zwaard kunnen kopen en tijdens het duelleren wel andere lesbische vrouwen kunnen verslaan en eindelijk een vrouw kunnen neuken. Niemand geeft me een kans en niemand wil het me leren. Ik eis tien gratis liefdeslessen en nog tien extra omdat ik geheel belangeloos in mijn eigen topic in een tweeluik aan anderen alles heb geleerd wat ik weet. Nu eis ik dat anderen mij ook leren wat zij weten. Anders is het niet eerlijk. En het moet eerlijk zijn. Het moet! Het moet! Het moet! Ik heb het recht om een vrouw te neuken. Er moet een wet komen die vrouwen verplicht om minstens eenmaal in hun leven met een vrouw te zijn. Zoals een dienstplicht. Ik eis dat!
Ge-wel-dig! :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Sorry, ik ben een beetje lui want ik kan de post zo snel niet meer terug vinden waarin iemand (ik denk Hans66) zei dat de verhouding man/vrouw op datingsites heel erg scheef is.

Als ik kijk op relatieplanet (dat is nog steeds de grootste en bekendste toch?) en opgeef dat ik een man ben die een vrouw zoekt, alle leeftijden, alle regio´s dan heeft de website 20270 vrouwen in de aanbieding. Omgekeerd zijn het er 28248, Dus scheef, ja, heel erg, vind ik wel meevallen.

Op badoo, lexa en knuz moet je eerst inloggen en zo dus dat schiet niet op als je daar de verhoudingen zou willen zien.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
hans66 schreef:
13-09-2017 17:39
Inderdaad. Dat zei ik al eerder (niet expliciet dit): Dat een man beschikbaar is, wil niet zeggen dat hij ook seks zal hebben. Ik kan evengoed zo'n man zijn. Een vrouw is kieskeuriger omdat er veel meer beschikbare mannen zijn. Daar is niets verkeerds aan, wel de oorzaak, want ik zou mij ook zo opstellen, als ik een vrouw was.
Een vrouw is kieskeuriger omdat haar DNA dat vereist. Dat “wil” zich voortplanten, en dat gaat tegen enorme kosten voor een vrouw. Jou kost het vrijwel niets, biologisch gezien.
Alle reacties Link kopieren
Ook dat, LeesMee. Ik heb dat ergens gelezen, helaas ben ik vergeten waar. Dat haar DNA dat vereist, is dan ook niet onwaar. Maar seks heeft men niet alleen voor de voortplanting, ook voor plezier.

Ik merk dat er dingen die door anderen gezegd worden op dit forum en elders op het internet, echt moet gaan vastleggen om dat later als bewijs aan te tonen. Veel uitlatingen zijn niet door mij verzonnen (hoewel dat soms wel beweerd wordt) maar heb ik altijd ergens gelezen. Tot nog toe onthoud ik alleen de uitspraak maar nooit ook de bron.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Biologische drivers worden stelselmatig onderschat. Kennelijk vinden we het onaangenaam te erkennen wat we zijn
Alle reacties Link kopieren
hans66 schreef:
15-09-2017 05:51
Ik merk dat er dingen die door anderen gezegd worden op dit forum en elders op het internet, echt moet gaan vastleggen om dat later als bewijs aan te tonen. Veel uitlatingen zijn niet door mij verzonnen (hoewel dat soms wel beweerd wordt) maar heb ik altijd ergens gelezen. Tot nog toe onthoud ik alleen de uitspraak maar nooit ook de bron.

Zodat je kunt blijven jengelen over Het Grote Onrecht, dat je geen seks hebt en geen vriendin? En dat je dat onderbouwt met cijfers, zodat het écht niet aan jou als persoon ligt?

Zo onaantrekkelijk.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
hans66 schreef:
15-09-2017 05:51
Ik merk dat er dingen die door anderen gezegd worden op dit forum en elders op het internet, echt moet gaan vastleggen om dat later als bewijs aan te tonen. Veel uitlatingen zijn niet door mij verzonnen (hoewel dat soms wel beweerd wordt) maar heb ik altijd ergens gelezen. Tot nog toe onthoud ik alleen de uitspraak maar nooit ook de bron.
Iets met :frusty: , :facepalm: en ook @(
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
.
World of Warcraft: Legion
Ik heb je bericht nog gelezen voor je het verwijderde. Je doet me denken aan Gerben en Jeroen, die Achterhoekers uit From Russia with love. Die reageerden ook zo chagrijnig toen bleek dat hun dates geen seks wilden. Zo vreselijk onaantrekkelijk. Als je het programma niet kent zou ik het zeker terugkijken, misschien dat je dan snapt hoe je overkomt en waarom mensen hier (en waarschijnlijk ook irl) reageren zoals ze reageren.
Alle reacties Link kopieren
Ik had niet gezien dat er een bericht stond en het - teken als antwoord geïnterpreteerd. Die twee mannen uit From Russia with love zijn meer dan tenenkrommend, wat vreselijk!

Het kan alleen aan de persoon zelf liggen dat hij of zij geen relatie kan vinden. Het is simpelweg onmogelijk dat het aan ALLE andere mensen tegelijk ligt. Om tot verandering te komen is er geen andere optie dan eigen handelen te beschouwen en te erkennen waar een probleem ligt.
Alle reacties Link kopieren
Ooitverlegen,

Ik heb jou een privébericht gestuurd (of een poging daartoe). Ik weet niet of jij het gelezen hebt, of wilt lezen.

Die Gerben en Jeroen zijn een stel ongelooflijke horken. Ik heb het programma van From Russia With Love ook ooit gezien, weliswaar al weer een tijd geleden. Ik weet van mijzelf dat ik geen hork ben, maar misschien ben ik toch wel een hork. Wie zal het zeggen?
hans66 wijzigde dit bericht op 15-09-2017 10:34
Reden: Insinuatie weggeknipt.
3.86% gewijzigd
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
ooitverlegen schreef:
15-09-2017 10:17
Het kan alleen aan de persoon zelf liggen dat hij of zij geen relatie kan vinden. Het is simpelweg onmogelijk dat het aan ALLE andere mensen tegelijk ligt.
Daar ben ik het wel mee eens, dus het probleem zou heel goed bij mij kunnen liggen.
Om tot verandering te komen is er geen andere optie dan eigen handelen te beschouwen en te erkennen waar een probleem ligt.
Dat is ook zo, maar m.i. niet voldoende. Na zelfreflectie en erkennen wat het probleem is, zou ik meerdere stappen moeten kunnen nemen. Waarschijnlijk ben ik te naïef om te denken dat dat met hulp of handreikingen kan; uiteindelijk zou ik dat toch zelf moeten doen (met geboden hulp en adviezen). M.a.w. een verandering is niet altijd mogelijk. Hulp kan men immers weigeren.
hans66 wijzigde dit bericht op 15-09-2017 10:43
6.94% gewijzigd
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
hans66 schreef:
15-09-2017 10:25
Ooitverlegen,

Ik heb jou een privébericht gestuurd (of een poging daartoe). Ik weet niet of jij het gelezen hebt, of wilt lezen.
Ik heb opnieuw een poging gedaan. Ik weet niet of dat gelukt is.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
hans66 schreef:
15-09-2017 10:38
Ik heb opnieuw een poging gedaan. Ik weet niet of dat gelukt is.
Ja, die is gelukt. Ik reageer er vanavond op als ik meer tijd heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven