Zorgen om mijn ex

07-10-2018 10:51 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 2 maanden zijn mijn ex en ik na een relatie van 3 jaar uit elkaar. Dit is in goed overleg gebeurd. Daarna nog sporadisch contact gehouden. Vorige week elkaar weer voor het eerst gezien.
Na een paar dagen is hij gevallen voor een vrouw die hij al langer kende. Hij wil er nog niet het label relatie aan plakken, maar ik merk aan alles dat hij verliefd is.
Als het aan mijn ex had gelegen hadden wij op het moment dat wij elkaar vorige week zagen seks gehad. Dit heb ik afgehouden aangezien ik dat niet fair vond voor die ander. Hij heeft mij ook een paar keer gekust. Ook gaf hij dat de kans echt wel bestaat dat wij ooit nog seks gaan hebben terwijl hij in de zin erna zegt dat die andere vrouw zijn droomvrouw is.
Dit maakt mij zorgen. Ik ben zo bang voor hem dat dit een rebound is. Ik heb dit ook naar hem uitgesproken, helemaal aangezien hij binnen zeer korte tijd 180 graden kan draaien. Nu is het halleluja en straks is alles sh*t.
Hij is sowieso een flirt. Sinds het uit is heeft hij de vrouwen achter hem aan huppelen.
We hoeven ook echt geen relatie meer met elkaar. Daar zijn we het beide over eens. De laatste tijd waren we al vrienden.
Het feit dat hij toch bezig is met seks met mij terwijl hij eigenlijk al een soort van relatie heeft en de uitspraken die hij doet maakt mij zorgen. Ik zou het hem eigenlijk gunnen dat hij even lekker gaat rondproeven van alle vrouwen voordat hij weer in een nieuwe relatie stapt. Natuurlijk heb Ik het er moeilijk mee dat hij richting een nieuwe relatie gaat. Maar ik heb het er nog moeilijker mee dat hij zegt dat het goed met hem gaat. En dat gaat het nu ook als ik hem zo zie en hoor, maar ik vraag mij sterk af voor hoe lang.
Monchu69 schreef:
07-10-2018 11:26
Ik denk dat hij zich eerder zorgen om jou moet maken, dan jij om hem.
Het gaat volgens mij meer dan prima met hem. Ik denk dat jij zou willen dat het niet zo goed zou gaan met hem, want dan ben je nog nodig in jouw ogen.
Nu ben je steeds minder belangrijk voor hem, dus je bent bang voor jouw positie.
Die angst is niet om hem, de angst is om zelf iets kwijt te raken.
Amen to that
hij heeft een ander, het is voorbij. Jij hebt er niks meer mee te maken
zelfs als het een rebound is dan is er niks aan de hand. Deze jongen weet de vrouwtjes wel te vinden.
S-Meds schreef:
07-10-2018 11:52
zelfs als het een rebound is dan is er niks aan de hand. Deze jongen weet de vrouwtjes wel te vinden.
:sick:

:-D
Hij is je kind niet. Ik denk dat je hem wel graag bemoedert en wil dat hij naar jou luistert.

De enige juiste manier om hem goed te helpen is om hem 100% los te laten en je mening nergens over te geven. Maar wil je dat wel?
Dan moet het maar zoals het kan
Neem contact op met zijn huisarts en spreek je zorgen uit. Kunnen zij vast de crisisdienst op de hoogte stellen.
En misschien ook even zijn moeder op de hoogte brengen.
Een rebound hebben is best gezond. Kom je lekker helemaal los van je ex.
Stel hij gaat op z'n bek op de e.o.a. manier, nou en? Daar heb jij toch niks mee te maken.

Verder denk ik dat Monchu69 een goed punt heeft, dat geeft dit stuk wel aan: Natuurlijk heb Ik het er moeilijk mee dat hij richting een nieuwe relatie gaat. Maar ik heb het er nog moeilijker mee dat hij zegt dat het goed met hem gaat..
There is always something happening, and it's usually right now
Wat een zorgen, wat een zorgen! Laat die vent!
Nemaìn’ schreef:
07-10-2018 12:02
Neem contact op met zijn huisarts en spreek je zorgen uit. Kunnen zij vast de crisisdienst op de hoogte stellen.
😂👍🏻
Je doet alsof je zijn moeder bent. Laat hem zijn eigen boontjes doppen en spreek niet meer met hem af. Dan heb je deze problemen ook niet.
Bitje93 schreef:
07-10-2018 11:05
Jij maakt jezelf geen zorgen om je ex, je bent jaloers op zijn nieuwe vriendin, je kunt daar (nog) niet mee om gaan.
Dit.
Hij is een volwassen man neem ik aan?
Always look on the bright side of life
Je maakt je echt zorgen dat hij seks met je wilde en dat hij in de toekomst mogelijker dat ook wil, dan neem je afstand en zorg dat, dat niet gebeurd!!
Het gaat nu goed met hem maar misschien later niet meer, daar komt hij vanzelf achter.
Jij kan hem niet loslaten en ik zou maar verder gaan met je eigen leven!
Mevrouw75 schreef:
07-10-2018 10:54
Waarom jij je zorgen moet maken om je ex, deze ex, is mij echt een raadsel.
Dit.
Hij en wat hij doet of laat is jouw probleem niet. Hij is je ex, niet je kind.

Jouw probleem is dat je bevriend blijft met hem, terwijl dit niet goed voelt.

Laat hem los en richt je op je eigen leven.
Goed backfire topic, dat wel.
Ben jij wel echt over hem heen?
Dat je dat na 2 maanden nog niet bent snap ik overigens heel goed hoor. Het is gewoon kut dat hij zo snel na jou al iemand anders tegenkomt.
Wanneer mijn ex zo diep in de shit zou zitten dan zou ik mij ook zwaar zorgen maken.

Je kan je er natuurlijk ook niet mee bemoeien en jezelf aanpakken, iets doen aan je voorkeuren voor flirtende Alfa-mannetjes die moeilijk trouw kunnen zijn.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Let it go girl en ga zelf lekker van bil. En dan niet met hem natuurlijk ... :biggrin:
Ik lees vooral jaloezie.
Leer van gisteren , droom van morgen, maar leef vandaag
"Natuurlijk heb Ik het er moeilijk mee dat hij richting een nieuwe relatie gaat. Maar ik heb het er nog moeilijker mee dat hij zegt dat het goed met hem gaat. En dat gaat het nu ook als ik hem zo zie en hoor, maar ik vraag mij sterk af voor hoe lang."

Van jou mag het niet goed met hem gaan? En als het wel goed gaat, ben je bang dat het voor korte duur is?

:roll:

Get over it.
Nemaìn’ schreef:
07-10-2018 12:02
:rofl:
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
je bent niet meer verantwoordelijk voor hem. Leef je eigen leven.
elviva schreef:
07-10-2018 17:34
Let it go girl en ga zelf lekker van bil. En dan niet met hem natuurlijk ... :biggrin:
Ik lees vooral jaloezie.
+1
Waarom baart dat je zorgen? Puur altruïsme? Heb je deze zorgen ook als een andere vriend/vriendin van je in de rebound gaat?

En vanwaar zulk intensief contact eigenlijk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven