Zou je hier iets van denken?

15-12-2017 18:25 607 berichten
Alle reacties Link kopieren
EDIT: ik schrijf telkens updates in dit topic en ik ben dus de vrouw met de lichaamstaal

Ik wil graag jullie mening even over iets wat ik in mijn eigen leven zie gebeuren en ik wil niet teveel details geven dus ik vertel het maar even zo:

Stel je voor dat je een situatie hebt van twee mensen waarvan de één een leidinggevende (man) is van de ander (vrouw), maar wel op een informele manier. Ze kennen elkaar 4 jaar en hebben een gemeenschappelijke hobby. Hij is getrouwd + kids, zij is single en jonger dan hij. Ik heb haar weleens koffie zien drinken met zijn vrouw. Als ze met een groepje zitten (exclusief zijn vrouw, die is daar nooit bij) besteedt hij de meeste aandacht aan haar. Ze maken veel grapjes samen en hij schiet haar gelijk te hulp als ze iets nodig heeft. Als zij iets aan hem vraagt of iets vertelt lijkt het alsof ze grote ogen opzet en zichzelf aantrekkelijker probeert te maken (kan schijn zijn). Ze is heel erg aardig tegen hem en opvallend attent, maar tegen andere mensen is ze ook altijd vriendelijk. Ze werken heel vaak samen, als hij een project heeft is zij erbij betrokken en andersom ook. Hij is een goede leidinggevende en cijfert zich voor veel mensen weg, maar voor haar lijkt hij een stapje harder te lopen.

Zouden jullie hier iets van denken?
En zo ja, wat?
anoniem_360698 wijzigde dit bericht op 03-01-2018 01:13
3.86% gewijzigd
Zo, geen update meer? Dat is teleurstellend.
Life is short. Eat dessert first.
Nu zit zij op de wc.
Ana_Isabel2 schreef:
13-01-2018 01:40
Nu zit zij op de wc.
Dan heeft ze tijd genoeg om even hier te schrijven. Zo onattent.
Ze staan in het steegje natuurlijk. Zij met haar handen en voorhoofd tegen de muur en hij met zijn handen op haar heupen en zijn paal in haar grotje.
anoniem_359707 wijzigde dit bericht op 13-01-2018 01:53
0.33% gewijzigd
Morgen komt er een topic met “Help, kan ik zwanger zijn?”
Zo romanties! :flirting:
Nicky_L schreef:
13-01-2018 01:09
Hij zit niet te bellen. Hij zit het vivaforum te lezen.

Zijn vrouw heeft dit topic een tijdje geleden al ontdekt en kreeg argwaan. Ze hebben samen afgesproken de proef op de som te nemen. Daarom is hij vanavond ook daar. En nu ziet hij dat TO elke keer wat post als hij even weg is. Intussen zitten hij en zijn vrouw zich samen te bescheuren op whatsapp.

Ik denk dat ze hem ook opdrachten geeft, zoals "Fluister eens zwoel in haar oor en raak haar subtiel aan."

TO, je wordt bespeeld waar je bij staat.
:rofl:
Moiren’ schreef:
13-01-2018 01:45
Morgen komt er een topic met “Help, kan ik zwanger zijn?”
‘Hoera, kan ik zwanger zijn?’ Want dat zou natuurlijk een heuglijk feit zijn. Wat allemamachies romantisch! :heart: :flirting:
Moiren’ schreef:
13-01-2018 01:43
Ze staan in het steegje natuurlijk. Zij met haar handen en voorhoofd tegen de muur en hij met zijn handen op haar heupen en zijn paal in haar grotje.
Miss kan ze ook even zijn vrouw smsen en vragen welk standje hij lekker vindt :idee:
doornroosje9 schreef:
13-01-2018 01:39
Zo, geen update meer? Dat is teleurstellend.
Die komt dit weekend. Ze hebben natuurlijk heerlijk de liefde bedreven, het klikte zó goed, voelde als het nog noooooit gevoeld heeft. Het is gewoon haar soulmate, deze eerlijke, fatsoenlijke, goede man. (Even die ander eruit schuiven)

:flirting: (<- denk dat dit trouwens de poppenogen zijn die TO bedoelde in haar OP, deze smiley heet 'flirting')
Lelietje-van-Dalen schreef:
13-01-2018 01:22
Nou nou nou het is me ook wel een womanizer hè.

Als ik bij iedere man die een keer zijn hand bij mijn nek neerlegt moet gaan geloven dat het een versiertruc is, heb ik geen leven meer.

Ik heb toch echt meer nodig van een man voordat ik ga geloven dat ie werk van me maakt. Wat laat jij makkelijk je hoofd op hol brengen.
Dit inderdaad, beetje sneu wel.
Ok sorry dat ik niet meer gereageerd had, maar ik was uiteraard met andere dingen bezig gisteravond :$

Ben nu pas wakker want het werd natuurlijk laat...

Wat bleek is dat hij niet vantevoren aan zijn vrouw had doorgegeven dat hij vrijdagavond uit zou gaan met ons, dus die was boos, en vandaar al dat bellen van hem

We gingen tegelijkertijd met de collega's naar "huis" omdat hij geen argwaan wilde opwekken bij hen, zij gingen op de fiets en hij bestelde een taxi. Het bleek dat hij nog geen taxi had besteld maar dat hij gewoon nog met mij wilde praten... Hij zei dat hij erg in verwarring was en dat het thuis allemaal niet lekker liep, zoals ik al wist. Uiteindelijk hebben we gezoend en dit voelde heel fijn, alsof ik na heeeel lang weggeweest te zijn eindelijk weer thuis was... Verder dan aan mijn billen en benen zitten deed hij niet. Hij zei dat hij geen misbruik van me wilde maken omdat ik meer gedronken had dan hij en dat hij erg in de war is en het niet de bedoeling is zijn vrouw te kwetsen, en dat waren allemaal redenen om niet verder te gaan ook al wilde hij dat duidelijk wel. Hij zegt dat zijn vrouw chat met een ander, iemand die hij ook kent, op een intieme manier over persoonlijke dingen enzo... Wel kwetsend voor hem natuurlijk maar wat hij nu met mij doet mag ook niet, dat realiseert hij zich. Goed dat hij het zich realiseert in ieder geval en dat hij geen seks heeft gehad met mij is alleen maar een teken dat hij weet wat grenzen zijn en dat hij een nette en verantwoordelijke man is, zoals ik al dacht. Feit blijft wel dat die zoen naar meer smaakte en dat ik het heerlijk vond hoe hij me aanraakte dus stiekem hoop ik dat hij de knoop doorhakt ten gunste van mijn situatie.

Na dat gesprek en die zoen enzo belde hij alsnog een taxi om ons naar onze huizen te brengen. Om 10:00 vandaag stuurde hij me een sms (geen appje, raar!!) maar ik sliep toen nog. Hij zegt dat hij tegen zijn vrouw heeft gezegd dat ik er niet bij was gisteren maar dat het alleen hij was en die twee andere collega's. Om de schijn te vermijden.

Mijn vermoedens waren er dus niet voor niets en ik ben stiekem wel heel blij dat hij echt serieus iets voor mij voelt.. :heart: Al weet ik niet of hij uiteindelijk toch voor zijn vrouw kiest..
Hèhè. Eind goed, al goed. Slotje dan Maar?
Oh god, nou is het hek helemaal van de dam :facepalm:

Hij zegt dus tegen zijn vrouw dat jij er gisteravond niet bij was? Dan is 't voor jullie te hopen dat ze niet een gezellig babbeltje met die collega's aanknoopt, want dat doet ze nog wel eens hè, ook met jou dus waarom niet bij anderen.

Oh, en laat dat 'stiekem' maar achterwege. Je bent zo blij als een kind met een nieuw speeltje.
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 13-01-2018 14:21
0.90% gewijzigd
There is always something happening, and it's usually right now
Ana_Isabel2 schreef:
13-01-2018 14:17
Hèhè. Eind goed, al goed. Slotje dan Maar?
:rofl:
Grobbekuiken_ schreef:
13-01-2018 14:19
Oh god, nou is het hek helemaal van de dam :facepalm:

Hij zegt dus tegen zijn vrouw dat jij er gisteravond niet bij was? Dan is 't voor jullie te hopen dat ze niet een gezellig babbeltje met die collega's aanknoopt, want dat doet ze nog wel eens hè, ook met jou dus waarom niet bij anderen.

Oh, en laat dat 'stiekem' maar achterwege. Je bent zo blij als een kind met een nieuw speeltje.
Ja daar ben ik inderdaad bang voor maar daar zal hij wel iets op verzonnen hebben. En anders kunnen we nog zeggen dat ik er alleen het eerste half uurtje was en daarna weg moest ofzo. Desnoods zeg ik tegen haar dat ik een relatie heb ;)

En ja je hebt wel gelijk, ik ben heeeeel blij. Maar ik laat het niet merken buiten Viva (verder weet mijn zusje het wel hoor dat dit gebeurd is, die weet alleen niet het hele verhaal). Logisch toch dat ik blij ben? We kennen elkaar al zo lang zonder dat er iets gebeurd is en ik ben smoorverliefd op hem. Maar ik vind het wel rot dat hij al een relatie heeft. Hij had beter gewoon vrijgezel kunnen zijn. Hoop maar dat z'n vrouw er nooit achter komt, niet alleen voor mezelf maar ook omdat ik het haar niet gun om zich bedrogen te voelen (ook al bedriegt zij hem een beetje door die chatgesprekken met die man maar oké alsnog)
Gelukkig is dit precies zoals iedere affaire ooit gaat....
Iets drinken met collega's, samen overblijven, het gesprek en dan zoenen.
Hebben jullie ook nog steeds iets intiemer gedanst? En raakte hij je aan zonder dat de anderen het konden zien?

De doorverwijzing is al eerder gedaan in dit topic, maar de smoezenlijst gaat hier zo goed van pas komen.
Heel cliché

Als je niet realistischer wordt, dan trap je er met open ogen in (pun intended)
Sterkte TO!
Framberry schreef:
13-01-2018 14:46
Gelukkig is dit precies zoals iedere affaire ooit gaat....
Iets drinken met collega's, samen overblijven, het gesprek en dan zoenen.
Hebben jullie ook nog steeds iets intiemer gedanst? En raakte hij je aan zonder dat de anderen het konden zien?

De doorverwijzing is al eerder gedaan in dit topic, maar de smoezenlijst gaat hier zo goed van pas komen.
Heel cliché

Als je niet realistischer wordt, dan trap je er met open ogen in (pun intended)
Sterkte TO!
Nee, niet gedanst. En hij raakte me op intieme plekken aan toen de anderen al weg waren. Ik hoop echt dat hij niet gelogen heeft en dat hij serieus is met zijn gevoelens. Ik neem aan van wel want als hij niet serieus was en het hem alleen om de seks ging dan had hij wel seks met me gehad. Waarom zou je alleen zoenen met iemand waar je niet iets voor voelt (behalve seksuele spanning)? Dan zet je je relatie onnodig op het spel.

Ik hoop dat Sterkte niet nodig is maar toch bedankt Framberry!
Arrow- schreef:
13-01-2018 14:49
zet je je relatie onnodig op het spel.

Eindelijk. Het eerste zinnige wat je in dit hele topic zegt.
Arrow- schreef:
13-01-2018 14:49
Nee, niet gedanst. En hij raakte me op intieme plekken aan toen de anderen al weg waren. Ik hoop echt dat hij niet gelogen heeft en dat hij serieus is met zijn gevoelens. Ik neem aan van wel want als hij niet serieus was en het hem alleen om de seks ging dan had hij wel seks met me gehad. Waarom zou je alleen zoenen met iemand waar je niet iets voor voelt (behalve seksuele spanning)? Dan zet je je relatie onnodig op het spel.
Spanning is verslavend en meer dan voldoende om je relatie op het spel te zetten. Daarom gaan veel mensen uiteindelijk niet weg bij hun partner.
Enkel zoenen kan onderdeel zijn van zijn tactiek. Want ja, het kan nog steeds enkel geiligheid zijn wat hij voelt.

Ik wil je er wel even op wijzen dat je eerder hebt gezegd niet meer te doen dan zoenen. Maar met je reactie laat je doorschemeren dat hij heeft bepaald dat jullie geen seks hebben gehad. En dat je er dus wel in mee zou zijn gegaan als hij "niet zo'n keurige man" was geweest.

Echt, pas op met wat je doet. Ik voorzie een hoop gedoe waar jij uiteindelijk alleen en met een gebroken hart achterblijft. Om nog maar te zwijgen over wat dit voor gevolgen heeft voor je professionele leven.
Praat erover met iemand in je omgeving die eerlijk tegen je is en je durft te confronteren met je naïviteit. Hopelijk helpt het om alles wat minder door je roze bril te bekijken
Arrow- schreef:
03-01-2018 23:32
Nou ja ik hoop dat ik stevig in mijn schoenen sta. Verder in mijn leven is dat in ieder geval wel zo. Heb mezelf altijd kunnen vertrouwen. Ik weet natuurlijk niet wat ik op het moment supreme doe maar vreemdgaan vind ik echt niet oké en daar ligt bij mij wel de grens. Gaat hij definitief scheiden dan ga ik ervoor, doet hij dat niet dan mag het niet verdergaan dan flirten. Als hij dat wel doet dan ga ik wel duidelijk maken dat hij verkeerd bezig is. Dat weet hij zelf ook wel want hij is een nette man. Was hij dat niet dan had hij nu al veeeeel meer gedaan. Wat bedoel je met grenzen verleggen? Ik ben niet van plan vreemd te gaan en als hij mij kust dan kan ik daar niks aan doen behalve zeggen dat het niet nogmaals moet gebeuren omdat dat alleen kan als hij echt gaat scheiden.
Nou dat wordt dan op je tanden bijten de komende tijd. Helemaal niks meer doen totdat hij je netjes komt melden dat de scheiding is ingezet. Of...
Je hebt je grenzen natuurlijk al binnen 1 week opgerekt door hem aan je te laten zitten, dus wat is nu de volgende grens? Handwerk ofzo? :facepalm:

En verder :popcorn:
dat hij een nette en verantwoordelijke man is, zoals ik al dacht.

Ehm...niet echt. Zeggen dat jij er niet bij was is liegen en liegen is niet zo netjes en verantwoordelijk.

Zal wel door je roze mistbank komen, maar je probeert recht te lullen wat krom is en kletst al heel anders dan een week geleden (zoals hierboven al duidelijk is).
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 13-01-2018 15:27
12.78% gewijzigd
Framberry schreef:
13-01-2018 15:02
Spanning is verslavend en meer dan voldoende om je relatie op het spel te zetten. Daarom gaan veel mensen uiteindelijk niet weg bij hun partner.
Enkel zoenen kan onderdeel zijn van zijn tactiek. Want ja, het kan nog steeds enkel geiligheid zijn wat hij voelt.

Ik wil je er wel even op wijzen dat je eerder hebt gezegd niet meer te doen dan zoenen. Maar met je reactie laat je doorschemeren dat hij heeft bepaald dat jullie geen seks hebben gehad. En dat je er dus wel in mee zou zijn gegaan als hij "niet zo'n keurige man" was geweest.

Echt, pas op met wat je doet. Ik voorzie een hoop gedoe waar jij uiteindelijk alleen en met een gebroken hart achterblijft. Om nog maar te zwijgen over wat dit voor gevolgen heeft voor je professionele leven.
Praat erover met iemand in je omgeving die eerlijk tegen je is en je durft te confronteren met je naïviteit. Hopelijk helpt het om alles wat minder door je roze bril te bekijken
Dan zou dat wel heel dom zijn van hem, wat ik niet verwacht, maar het kan wel natuurlijk. Ik kan niet in zijn hoofd kijken. Hij kwam wel oprecht over in zijn gesprek.

Ik zeg niet dat ik erin meegegaan was, maar ik had wel heel wat gedronken, dus misschien wel. In principe wil ik niet verder gaan met hem totdat hij eruit is en definitief voor mij kiest. Ik denk niet licht over vreemdgaan en wil ook wel zeker weten dat hij serieus is. Ik wil natuurlijk wel heel graag seks met hem, dat is zo, maar ik heb er geen trek in om seks te hebben met hem en voorgelogen te worden en dat ik dan de schuld krijg van alles. Als hij single was geweest dan zou ik sowieso wel seks met hem hebben of hij nu serieus met mij was of niet, als hij daar maar wel gewoon eerlijk over was. En tja, als hij echt totaal niet keurig was geweest en om zijn vreemdgaan bekend stond, dan zou ik het misschien wel gedaan hebben ja, want dan heeft het toch geen invloed op zijn relatie. Maar dat is helemaal niet het geval hier.

Ik heb het er met mijn zusje over maar ik vertel haar minder dan de helft van het hele verhaal. Zij weet er sowieso neit zoveel van denk ik aangezien ze nog zo jong is (19). Opzich is het een verstandig meisje maar ze heeft weinig ervaring met relaties en dat merkte ik ook toen mijn vorige twee lange relaties uitgingen. Ze bedoelt het allemaal goed maar zij geeft toch een ander type advies dan een vriendin die wel al wat meer meegemaakt heeft zegmaar :D
LiveLoveLaugh2 schreef:
13-01-2018 15:22
Nou dat wordt dan op je tanden bijten de komende tijd. Helemaal niks meer doen totdat hij je netjes komt melden dat de scheiding is ingezet. Of...
Je hebt je grenzen natuurlijk al binnen 1 week opgerekt door hem aan je te laten zitten, dus wat is nu de volgende grens? Handwerk ofzo? :facepalm:

En verder :popcorn:
Ik verwacht niet dat mijn grenzen op de proef gesteld zullen wordt omdat ik niet verwacht dat hij nog een move gaat maken voordat hij een echte beslissing heeft gemaakt. Maar nee, handwerk zit er niet in tenzij ik weet dat hij bij haar weggaat.
Grobbekuiken_ schreef:
13-01-2018 15:24
dat hij een nette en verantwoordelijke man is, zoals ik al dacht.

Ehm...niet echt. Zeggen dat jij er niet bij was is liegen en liegen is niet zo netjes en verantwoordelijk.

Zal wel door je roze mistbank komen, maar je probeert recht te lullen wat krom is.
Hij wil zijn vrouw gewoon niet onnodig kwetsen en begrijpt dat wat hij heeft gedaan niet goed is. Verder loog zij ook tegen hem over die chatgesprekken met die andere man dus zij is ook niet compleet onschuldig.

Hij is tegen mij eerlijk en is op tijd gestopt met het lichamelijke contact voordat het verder uit de hand zou lopen. Hij zou dit niet doen als hij geen gevoelens voor mij had, dat weet ik 90% zeker en dat heeft hij ook gezegd. Nette en verantwoordelijke mannen gaan ook wel eens een beetje te ver, zij zijn ook niet perfect.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven