Zou je hier iets van denken?
vrijdag 15 december 2017 om 18:25
EDIT: ik schrijf telkens updates in dit topic en ik ben dus de vrouw met de lichaamstaal
Ik wil graag jullie mening even over iets wat ik in mijn eigen leven zie gebeuren en ik wil niet teveel details geven dus ik vertel het maar even zo:
Stel je voor dat je een situatie hebt van twee mensen waarvan de één een leidinggevende (man) is van de ander (vrouw), maar wel op een informele manier. Ze kennen elkaar 4 jaar en hebben een gemeenschappelijke hobby. Hij is getrouwd + kids, zij is single en jonger dan hij. Ik heb haar weleens koffie zien drinken met zijn vrouw. Als ze met een groepje zitten (exclusief zijn vrouw, die is daar nooit bij) besteedt hij de meeste aandacht aan haar. Ze maken veel grapjes samen en hij schiet haar gelijk te hulp als ze iets nodig heeft. Als zij iets aan hem vraagt of iets vertelt lijkt het alsof ze grote ogen opzet en zichzelf aantrekkelijker probeert te maken (kan schijn zijn). Ze is heel erg aardig tegen hem en opvallend attent, maar tegen andere mensen is ze ook altijd vriendelijk. Ze werken heel vaak samen, als hij een project heeft is zij erbij betrokken en andersom ook. Hij is een goede leidinggevende en cijfert zich voor veel mensen weg, maar voor haar lijkt hij een stapje harder te lopen.
Zouden jullie hier iets van denken?
En zo ja, wat?
Ik wil graag jullie mening even over iets wat ik in mijn eigen leven zie gebeuren en ik wil niet teveel details geven dus ik vertel het maar even zo:
Stel je voor dat je een situatie hebt van twee mensen waarvan de één een leidinggevende (man) is van de ander (vrouw), maar wel op een informele manier. Ze kennen elkaar 4 jaar en hebben een gemeenschappelijke hobby. Hij is getrouwd + kids, zij is single en jonger dan hij. Ik heb haar weleens koffie zien drinken met zijn vrouw. Als ze met een groepje zitten (exclusief zijn vrouw, die is daar nooit bij) besteedt hij de meeste aandacht aan haar. Ze maken veel grapjes samen en hij schiet haar gelijk te hulp als ze iets nodig heeft. Als zij iets aan hem vraagt of iets vertelt lijkt het alsof ze grote ogen opzet en zichzelf aantrekkelijker probeert te maken (kan schijn zijn). Ze is heel erg aardig tegen hem en opvallend attent, maar tegen andere mensen is ze ook altijd vriendelijk. Ze werken heel vaak samen, als hij een project heeft is zij erbij betrokken en andersom ook. Hij is een goede leidinggevende en cijfert zich voor veel mensen weg, maar voor haar lijkt hij een stapje harder te lopen.
Zouden jullie hier iets van denken?
En zo ja, wat?
anoniem_360698 wijzigde dit bericht op 03-01-2018 01:13
3.86% gewijzigd

maandag 29 januari 2018 om 22:29
Dat idee had ik ook al steeds. Vrouw en man spannen samen voor trio.Labalade schreef: ↑29-01-2018 17:06Ik bedenk ineens; als die vrouw erbij is om hem in de gaten te houden. En hij gaat voortijdig weg. En zij blijft. En zij stort zich op het contact met jou... kan het dan niet zijn dat zijn vrouw een oogje op jou heeft?? Want waarom zou ze anders blijven?! En ze komt ineens ook steeds op kantoor, vooral als jij er bent... ik denk dat je hier iets over het hoofd ziet![]()
dinsdag 30 januari 2018 om 00:10
Precies! Er hangt Liefde in de lucht!Labalade schreef: ↑29-01-2018 17:06Ik bedenk ineens; als die vrouw erbij is om hem in de gaten te houden. En hij gaat voortijdig weg. En zij blijft. En zij stort zich op het contact met jou... kan het dan niet zijn dat zijn vrouw een oogje op jou heeft?? Want waarom zou ze anders blijven?! En ze komt ineens ook steeds op kantoor, vooral als jij er bent... ik denk dat je hier iets over het hoofd ziet![]()

Ik moet helemaal niks!
dinsdag 30 januari 2018 om 01:43
Jaaaaa

Don't waste your time or time will waste you.
vrijdag 9 februari 2018 om 23:44
Linkje? Misschien gaat het daar wel verderQueenArachnia schreef: ↑09-02-2018 23:43Door een ander topic over hetzelfde onderwerp dacht ineens weer hier aan. Hoe staan de zaken er inmiddels voor Arrow?

vrijdag 9 februari 2018 om 23:52