Zou je hier iets van denken?

15-12-2017 18:25 607 berichten
Alle reacties Link kopieren
EDIT: ik schrijf telkens updates in dit topic en ik ben dus de vrouw met de lichaamstaal

Ik wil graag jullie mening even over iets wat ik in mijn eigen leven zie gebeuren en ik wil niet teveel details geven dus ik vertel het maar even zo:

Stel je voor dat je een situatie hebt van twee mensen waarvan de één een leidinggevende (man) is van de ander (vrouw), maar wel op een informele manier. Ze kennen elkaar 4 jaar en hebben een gemeenschappelijke hobby. Hij is getrouwd + kids, zij is single en jonger dan hij. Ik heb haar weleens koffie zien drinken met zijn vrouw. Als ze met een groepje zitten (exclusief zijn vrouw, die is daar nooit bij) besteedt hij de meeste aandacht aan haar. Ze maken veel grapjes samen en hij schiet haar gelijk te hulp als ze iets nodig heeft. Als zij iets aan hem vraagt of iets vertelt lijkt het alsof ze grote ogen opzet en zichzelf aantrekkelijker probeert te maken (kan schijn zijn). Ze is heel erg aardig tegen hem en opvallend attent, maar tegen andere mensen is ze ook altijd vriendelijk. Ze werken heel vaak samen, als hij een project heeft is zij erbij betrokken en andersom ook. Hij is een goede leidinggevende en cijfert zich voor veel mensen weg, maar voor haar lijkt hij een stapje harder te lopen.

Zouden jullie hier iets van denken?
En zo ja, wat?
anoniem_360698 wijzigde dit bericht op 03-01-2018 01:13
3.86% gewijzigd
parbleumondieu schreef:
15-01-2018 23:08
Ja, dat denk ik dus ook. Omdat het vaak ook mensen zijn die noooooit zouden vreemdgaan, die toch af en toe sneuvelen en verliefd worden op een ander. En als je hormonen eenmaal op hol gaan is het moeilijk om rationeel te blijven.
Ik denk dat dat precies is wat hier speelt, bij beiden.
There is always something happening, and it's usually right now
parbleumondieu schreef:
15-01-2018 23:08
Ja, dat denk ik dus ook. Omdat het vaak ook mensen zijn die noooooit zouden vreemdgaan, die toch af en toe sneuvelen en verliefd worden op een ander. En als je hormonen eenmaal op hol gaan is het moeilijk om rationeel te blijven.
Nou ja, je hoeft het natuurlijk niet bewust op te zoeken. Denk wel dat TO genoeg mogelijkheid heeft om zich terug te trekken, maar dat doet ze niet. Dat is vragen om problemen.

Ik ben niet zo romantisch dat ik denk dat je naar elke verliefdheid of crush moet handelen. Niks mis met gewoon op afstand verliefd zijn. Zakt vanzelf wel weer weg. Dat geldt ook voor die vent trouwens.
Waar is TO? Ik heb mijn dosis soapserie nodig O_O
Labalade schreef:
15-01-2018 22:47
:rofl:

Ik zie net ineens dat TO de OP heeft aangepast een paar weken geleden. Meestal worden OP’s leeg gehaald. Maar hier belooft een TO updates! Ik moet het je nageven TO, je blijft ondanks al ons lachen en plagen wel heel sportief reageren en je laat je niet uit je tent lokken. En je blijft nieuwe info geven. Dit waardeer ik wel serieus aan jou! 👍🏻
Echt? To schrijft alleen maar omdat ze zo een uitlaatklep én publiek heeft en hoogstwaarschijnlijk haar verhaal aan niemand in real life kwijt kan. Dan zijn die paar sneren wel te doen voor haar.
TO, ik hoop dat hij inmiddels voor je gekozen heeft en dat jullie lekker samen op vakantie zijn, even weg van alle stress met zijn vrouw, collega's die niets mogen zien en zure viva-forummers.

Noorwegen is echt heel rustig en romantisch, heb ik gehoord.

Sterkte met wat er komen gaat, het wordt vast een lastige periode, ongeacht de keuze die hij/jij maakt.

:rose: :smooch: :heart: :lips: :rose:
HasseSimonsdochter schreef:
15-01-2018 21:02
Of praat je hier zelf iets goed?
Ik praat niets goed, maar de reacties van sommigen zijn onevenredig fel naar TO. Als jij een man al heel lang leuk vindt en die man is bezet, dan onderneem je geen actie. Maar als die man vervolgens na al die tijd actie naar jou onderneemt, dan moet je erg sterk in je schoenen staan om dat te weerstaan. Ik denk dat er maar weinigen zijn die in die situatie hebben verkeerd.

Verder eens met de rest dat het een moeizaam verhaal zal zijn.
Ik denk dat het toch niet zo goed is afgelopen voor TO bij dit ''liefdesverhaal''
Of ze is inspiratie aan het opdoen om een nieuw hoofdstuk van dit sprookje te kunnen verzinnen.
Begin me bijna zorgen te maken.....
To, hoe gaat het?
Ik vrees dat het bij deze cliffhanger blijft :cry:
Soms is een open einde het beste einde.
Sorry sorry voor het wegblijven. Ik had het erg druk en ben afgelopen week naar een conferentie geweest in het buitenland. Dus ik had eventjes geen tijd voor Viva :A:

Tja, de huidige stand van zaken... Is een beetje raar allemaal.

We gingen dus naar een conferentie en er was de mogelijkheid daarna 2 dagen vrije tijd te hebben om de stad te verkennen, vrijdag en zaterdag. Hij had me zelf gevraagd mee te gaan (samen met anderen uiteraard). Probleem was wel dat zijn vrouw opeens ook mee ging want die zag het als een mini vakantie... Hij vond dat niet leuk, dacht ik. Op die paar dagen conferentie heb ik hem bedroevend weinig echt gesproken, hij heeft me alleen wel een beetje geholpen met netwerken etc maar dat was ook wel logisch gezien de situaties. In de avond bij de diners kwam zij ook telkens mee natuurlijk. Ze praatte ook wel met mij maar was een beetje een 'eilandje' met hem. Liep hem telkens achterna, vrij hinderlijk.
Maar nu wat echt raar is. Iedereen bleef dus nog t/m zaterdag maar hij ging donderdagavond opeens terug omdat hij verplichtingen had. Zijn vrouw bleef wel, dat was echt bizar. HIj zei toen tegen mij nog van: ja zij had beter niet mee kunnen gaan, sorry ik kon haar niet tegenhouden.
Toen zat ik wel een beetje met haar opgescheept omdat ik beter met haar om ga dan die andere collega's. Ik was niet van plan om met de anderen echt op pad te gaan omdat ik gewoon rustig even naar een beroemd museum wilde gaan in die stad (was mijn eerste keer). Uiteindelijk heb ik geluncht met die vrouw en ze wilde per se naar een winkel dus toen hebben we nog wat geshopt, was wel ongemakkelijk.. Eerder had ik het wel naar m'n zin met haar maar het is nu allemaal gewoon te ver gegaan. Niet meer leuk zo. Daarna zei ik tegen haar dat ik naar dat museum wilde en ben ik er vandoor gegaan, zij wilde niet mee. Die avond hebben we met z'n allen gegeten en toen zij weg was maakten collega's grapjes dat zij een soort spion was van de baas en dat het onzin is dat zij er uberhaupt meegegaan was en niet samen met hem terugging. Ik denk dat niemand haar mee wilde eigenlijk ook haar man niet.
Vanmiddag ben ik weer terug naar NL gegaan en toen ik bijna thuis was kreeg ik een appje van Hem met daarin dat hij had gehoord dat ik wat dingen had gedaan met z'n vrouw en hij bedankte me daarvoor. Toen 40 minuten niks en toen stuurde hij dat hij me miste en dat hij wil dat ik hem alles vertel over dat museum.
Heel verwarrend.
Gut meid toch..
Arrow- schreef:
28-01-2018 01:14
Sorry sorry voor het wegblijven. Ik had het erg druk en ben afgelopen week naar een conferentie geweest in het buitenland. Dus ik had eventjes geen tijd voor Viva :A:

Tja, de huidige stand van zaken... Is een beetje raar allemaal.

We gingen dus naar een conferentie en er was de mogelijkheid daarna 2 dagen vrije tijd te hebben om de stad te verkennen, vrijdag en zaterdag. Hij had me zelf gevraagd mee te gaan (samen met anderen uiteraard). Probleem was wel dat zijn vrouw opeens ook mee ging want die zag het als een mini vakantie... Hij vond dat niet leuk, dacht ik. Op die paar dagen conferentie heb ik hem bedroevend weinig echt gesproken, hij heeft me alleen wel een beetje geholpen met netwerken etc maar dat was ook wel logisch gezien de situaties. In de avond bij de diners kwam zij ook telkens mee natuurlijk. Ze praatte ook wel met mij maar was een beetje een 'eilandje' met hem. Liep hem telkens achterna, vrij hinderlijk.
Maar nu wat echt raar is. Iedereen bleef dus nog t/m zaterdag maar hij ging donderdagavond opeens terug omdat hij verplichtingen had. Zijn vrouw bleef wel, dat was echt bizar. HIj zei toen tegen mij nog van: ja zij had beter niet mee kunnen gaan, sorry ik kon haar niet tegenhouden.
Toen zat ik wel een beetje met haar opgescheept omdat ik beter met haar om ga dan die andere collega's. Ik was niet van plan om met de anderen echt op pad te gaan omdat ik gewoon rustig even naar een beroemd museum wilde gaan in die stad (was mijn eerste keer). Uiteindelijk heb ik geluncht met die vrouw en ze wilde per se naar een winkel dus toen hebben we nog wat geshopt, was wel ongemakkelijk.. Eerder had ik het wel naar m'n zin met haar maar het is nu allemaal gewoon te ver gegaan. Niet meer leuk zo. Daarna zei ik tegen haar dat ik naar dat museum wilde en ben ik er vandoor gegaan, zij wilde niet mee. Die avond hebben we met z'n allen gegeten en toen zij weg was maakten collega's grapjes dat zij een soort spion was van de baas en dat het onzin is dat zij er uberhaupt meegegaan was en niet samen met hem terugging. Ik denk dat niemand haar mee wilde eigenlijk ook haar man niet.
Vanmiddag ben ik weer terug naar NL gegaan en toen ik bijna thuis was kreeg ik een appje van Hem met daarin dat hij had gehoord dat ik wat dingen had gedaan met z'n vrouw en hij bedankte me daarvoor. Toen 40 minuten niks en toen stuurde hij dat hij me miste en dat hij wil dat ik hem alles vertel over dat museum.
Heel verwarrend.

:rofl: Wat sta jij voor lul zeg.
Zijn eigen vrouw liep hem hinderlijk achterna?
Ik denk dat jij hem eigenlijk hinderlijk achterna wilde lopen.

Anyway, hij kiest voor zijn vrouw. En niet voor jou.
Doreia schreef:
28-01-2018 09:24

Precies. Die gaat zijn vrouw niet verlaten.
Star² schreef:
28-01-2018 09:16
Hoezo staat TO voor lul? Ik zie een ongemakkelijke situatie, maar niemand staat voor lul.
1. Hij blijft bij zijn vrouw.
2. En daarnaast speelt hij een spelletje met jou omdat hij de aandacht van een jonge meid wel leuk vindt.
Dus die man weet hoe jij je voelt, en belooft zijn vrouw een mini vakantie.
Deels door jou in te vullen.
Deze man is een psycho die niet goed voor jou of voor zijn vrouw zorgt.
Spelen met jouw gevoelens en je dan met zijn vrouw laten winkelen, je bent op een heel lullige manier op je plek gezet.
En mocht hij met een jankverhaal komen dat zijn vrouw zich had 'opgedrongen' dan weet je dus ook gelijk dat hij slap is en hoe hij met mensen omgaat.
In het hypothetische geval dat ik zou hebben gezoend met een collega zou ik niet schijnheilig mijn man meenemen naar dat soort bijeenkomsten, collega's het gevoel geven dat hij er naar wat bijhangt
(hoe respectloos) en als klap op de vuurpijl het zo draaien dat man uitgerekend met degene met wie ik heb gezoend een dagje doorbrengt.
Echt wat een mafkees.
Doreia schreef:
28-01-2018 09:24

Dit, hilarisch wel dat To daadwerkelijk geloofd dat hij 'z'n vrouw niet tegen kon houden'. Hoogstwaarschijnlijk heeft hij haar zelf uitgenodigd.
Natuurlijk is het een beetje raar allemaal. Je probeert tijd met hem alleen door te brengen en vindt het gek dat zijn vrouw dat ook wil.
En als dat niet kan met hem, dan kies je om met zijn vrouw op pad te gaan.
Je brengt jezelf in een hele rare driehoeksverhouding. En ja dat doe je echt zelf. Je zat niet met haar opgescheept, je had ook aan kunnen geven dat je alleen de stad wilde verkennen.
Hoe je over zijn vrouw praat vind ik overigens niet chique. Alsof ze een irritant kind is dat al zijn tijd wil opeisen en als wanhopig geval achter hem aanzit.

Als ik het verder goed begrijp hebben jij en je baas niet meer met elkaar gesproken over het gezoen en jullie gevoelens?
fantastica schreef:
28-01-2018 09:40
Hoezo staat TO voor lul? Ik zie een ongemakkelijke situatie, maar niemand staat voor lul.

Omdat haar weekie neuken niet doorging. Ze houdt zichzelf voor de gek en iedereen ziet het.
Keiharde ervaring horen? Ook hier zelfde uitspraken, ik kon er niets aan doen dat zij meeging, ook collega’s die afweten van relatieproblemen en dit onderling bespreken. Hij vindt het allemaal wel spannend, ego gestreeld, gaat niet weg bij zijn vrouw en kinderen maar houdt je nog wel een tijdje aan het lijntje. Kan heel lang duren zolang jij er niet van wegloopt.

Dus, als je genoegen neemt met de kruimels, gewoon doorgaan. Ik zou het knap vinden, ik moet nog iedere dag tegen mezelf zeggen dat hij een onbetrouwbare lafbek is die vooral aan zichzelf denkt - al lijkt hij zo begaan te zijn met anderen. Maar echt, als hij zijn vrouw zo te kijk zet bij collega’s dan moet je je afvragen hoe hij over jou praat als dit ooit naar buiten komt.
Ik zou maar eens gaan kijken naar een nieuwe werkgever als ik jou was!
Star² schreef:
28-01-2018 09:16
Ja TO staat enorm voor lul!
Weird :-?
There is always something happening, and it's usually right now

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven