Zou je hier iets van denken?

15-12-2017 18:25 607 berichten
Alle reacties Link kopieren
EDIT: ik schrijf telkens updates in dit topic en ik ben dus de vrouw met de lichaamstaal

Ik wil graag jullie mening even over iets wat ik in mijn eigen leven zie gebeuren en ik wil niet teveel details geven dus ik vertel het maar even zo:

Stel je voor dat je een situatie hebt van twee mensen waarvan de één een leidinggevende (man) is van de ander (vrouw), maar wel op een informele manier. Ze kennen elkaar 4 jaar en hebben een gemeenschappelijke hobby. Hij is getrouwd + kids, zij is single en jonger dan hij. Ik heb haar weleens koffie zien drinken met zijn vrouw. Als ze met een groepje zitten (exclusief zijn vrouw, die is daar nooit bij) besteedt hij de meeste aandacht aan haar. Ze maken veel grapjes samen en hij schiet haar gelijk te hulp als ze iets nodig heeft. Als zij iets aan hem vraagt of iets vertelt lijkt het alsof ze grote ogen opzet en zichzelf aantrekkelijker probeert te maken (kan schijn zijn). Ze is heel erg aardig tegen hem en opvallend attent, maar tegen andere mensen is ze ook altijd vriendelijk. Ze werken heel vaak samen, als hij een project heeft is zij erbij betrokken en andersom ook. Hij is een goede leidinggevende en cijfert zich voor veel mensen weg, maar voor haar lijkt hij een stapje harder te lopen.

Zouden jullie hier iets van denken?
En zo ja, wat?
anoniem_360698 wijzigde dit bericht op 03-01-2018 01:13
3.86% gewijzigd
laten we het hopen...
Lorem Ipsum
Hoe meer ik lees hoe meer ik denk dat jij een vreselijk onsympathiek berekend sekreet bent !

Dus doe die tieten maar terug in je bloesje en je poppenogen standje normaal en ga gewoon aan het werk .
Een beetje vent kan een knipperende collega echt wel weerstaan. Ik ken dit soort mannen wel, en er zal ook genoeg vanuit hem komen, zoals complimenten en geklaag over de thuissituatie enzo.

Híj zit met een collega zijn huwelijk te bespreken, daar moet híj op aangesproken worden. Ik erger me er altijd vreselijk aan dat iedereen valt over de eventuele vrijgezelle vrouw waarmee een man flirt of een affaire heeft, en die man, daar heeft niemand het over.

Ik zou TO wel aanraden om de eer aan zichzelf te houden en geen dingen moet zien die er niet zijn, of die er nooit echt van gaan komen. Maar dat moet ze voor haar eigen bestwil doen, niet voor de vent die gewoon een beetje spanning op de werkvloer zoekt. Laat hij zijn eigen zaakjes eerst maar eens op de rails krijgen.

TO, stop met flirten, en neem afstand. Dan trek je zelf aan het langste eind. Mooi goed voornemen voor 2018.
LizBakker schreef:
21-12-2017 12:16

Híj zit met een collega zijn huwelijk te bespreken, daar moet híj op aangesproken worden. Ik erger me er altijd vreselijk aan dat iedereen valt over de eventuele vrijgezelle vrouw waarmee een man flirt of een affaire heeft, en die man, daar heeft niemand het over.

Op zich ben ik het met jou eens hoor, zijn huwelijk: zijn verantwoordelijkheid. Maar dat TO er hier op aangesproken wordt is niet zo gek natuurlijk, ZIJ schrijft hier. Als hij dit topic had geopend waren de reacties richting hem gegaan.
En daarbij, TO is niet alleen bezig met flirten, ze is al aan het nadenken over scheidingen en een band opbouwen met zijn kinderen en wat zijn vrouw dan wel niet tegen die kinderen gaat zeggen. Vind ik in dit geval ENORM prematuur en behoorlijk naïef.
Arrow,

Lees de topics eens van vrouwen, wiens man is vreemd gegaan met alle gevolgen, emoties, verdriet van dien.

Je bent gelukkig nog niet zo ver.
Maar die topics lezen, brengt misschien verheldering.
Nou zo heel lief en onschuldig kom je niet over hoor Arrow.
Wat zijn kinderen later van jou gaan vinden als dit hele verhaal zou blijven duren?
Dat jij een trut bent die hún gezin kapot gemaakt heeft.
Alsjeblieft.
Graag gedaan.
Simitçi schreef:
21-12-2017 09:50
Hoe meer ik lees hoe meer ik denk dat jij een vreselijk onsympathiek berekend sekreet bent !

Dus doe die tieten maar terug in je bloesje en je poppenogen standje normaal en ga gewoon aan het werk .
that's one way to put it... aangezien het korter samenvatten tot een woordje niet mag
Lorem Ipsum
Viva-Account schreef:
21-12-2017 13:09
Nou zo heel lief en onschuldig kom je niet over hoor Arrow.
Wat zijn kinderen later van jou gaan vinden als dit hele verhaal zou blijven duren?
Dat jij een trut bent die hún gezin kapot gemaakt heeft.
Alsjeblieft.
Graag gedaan.
heeee +1
Lorem Ipsum
leclair schreef:
21-12-2017 12:55
Arrow,

Lees de topics eens van vrouwen, wiens man is vreemd gegaan met alle gevolgen, emoties, verdriet van dien.

Je bent gelukkig nog niet zo ver.
Maar die topics lezen, brengt misschien verheldering.
Ik ken genoeg mensen van dichtbij die dit hebben meegemaakt. Ik heb die topics niet allemaal gelezen, maar ik blijf erbij dat het de verantwoordelijkheid bij de man ligt. Er zijn genoeg mannen die flirtende vrouwen prima kunnen weerstaan. Maar er zijn ook genoeg mannen die deze spanning bewust opzoeken en daar dan te ver in gaan. Ik vind echt dat we mannen te weinig credits geven, het echt zijn geen willoze slachtoffers van berekende vrouwen met diepe decolletés.

Omgekeerd, als een vrouw in een relatie vreemd gaat, gaat het óók altijd over de vrouw, Dan heeft weer niemand over die man die er tussen kwam.
QueenArachnia schreef:
21-12-2017 12:28
Op zich ben ik het met jou eens hoor, zijn huwelijk: zijn verantwoordelijkheid. Maar dat TO er hier op aangesproken wordt is niet zo gek natuurlijk, ZIJ schrijft hier. Als hij dit topic had geopend waren de reacties richting hem gegaan.
En daarbij, TO is niet alleen bezig met flirten, ze is al aan het nadenken over scheidingen en een band opbouwen met zijn kinderen en wat zijn vrouw dan wel niet tegen die kinderen gaat zeggen. Vind ik in dit geval ENORM prematuur en behoorlijk naïef.
Eens, erg prematuur en naief, maar vooral ook omdat het duidelijk is dat deze man het nooit zo ver zal laten komen. Hij houdt haar gewoon aan het lijntje voor een beetje spanning en aandacht. Dus ik vind eerder dat zij zich voor haar eigen bestwil terug moet trekken. Dat gezin mag die man zelf bij elkaar houden.
Als hij écht interesse had en iets had willen doen, dan was het allang gebeurt. Je gaat niet vier jaar lang om elkaar heen draaien.

Deze man zal vast genieten van wat aandacht en misschien zelfs de spanning zo nu en dan wat verhogen, maar uiteindelijk maakt hij een hele duidelijke keuze voor zijn vrouw en vier kinderen.

Dat de eerste niet gepland was, vind ik nu niet meer ter zake doen. Hij heeft daarna nog drie keer (!!) de bewuste keuze gemaakt om samen met haar nog een kind op de wereld te zetten.

Dat het nu soms niet meevalt is niet zo gek. Vier kleine kinderen en een eigen bedrijf, dat vergt nogal wat van een mens. Dat hij het soms moeilijk vindt, betekent niet dat het gelijk einde oefening is. Gelukkig zijn veel mensen wel bereid om voor hun huwelijk en gezin te vechten, ondanks lastige periodes die vrijwel iedereen kent.
Misschien kan TO hem verleiden tot een wipje op kantoor en dan zwanger raken. Is daarna meteen duidelijk of hij voor haar zal kiezen of niet :popcorn:
Huh?

Dus omdat jij grote ogen opzet en je vriendin daat iets van zegt, denk jij dat je baas gaat scheiden van zijn stalkende vrouw, die daarom hun vier schatten van kinderen tegen jou zal opzetten, waarna jullie alsnog heel erg gelukkig worden met elkaar???!!

Echt??

Bijzonder.
Ik moet helemaal niks!
LizBakker schreef:
21-12-2017 12:16
De vrouw is degene die schrijft hier. Als hij hier zou schrijven dat hij als getrouwde man flirt met een collega en zijn relatie negatief met haar bespreekt zou hij de reacties krijgen over zijn handelen en hierop aangesproken worden. Maar hij is hier niet. Zij is verantwoordelijk voor haar gedrag en hij voor het zijne.
KeaAlpine schreef:
21-12-2017 21:12
De vrouw is degene die schrijft hier. Als hij hier zou schrijven dat hij als getrouwde man flirt met een collega en zijn relatie negatief met haar bespreekt zou hij de reacties krijgen over zijn handelen en hierop aangesproken worden. Maar hij is hier niet. Zij is verantwoordelijk voor haar gedrag en hij voor het zijne.
Als ik lees wat TO schrijft, zie ik niets wat erop wijst dat die man met haar flirt. Hooguit is hij iets te vertrouwelijk naar haar toe, en kennelijk kan zij dat niet aan. Hij vertelt iets over zijn huwelijk, en zij maakt daarvan dat hij zijn vrouw voor haar wil verlaten.

Deze hele affaire speelt zich alleen in het hoofd van TO af! Die man weet van niks.
Ik moet helemaal niks!
De eindverantwoordelijkheid ligt inderdaad bij degene die een relatie heeft als hij voor de bijl gaat, maar als je doelbewust gaat zitten bedenken hoe je iemand die in een relatie zit het beste kan losweken dan vind ik dat jou ook echt wel iets aan te rekenen is en dat je er zeker je aandeel in hebt. Overigens heb ik niet de indruk dat alle schuld altijd bij die andere vrouw wordt gelegd, maar als in dit geval de relatie van haar baas op losse schroeven komt te staan is Arrow in mijn ogen ook niet vrij van schuld. Ze weet dondersgoed wat ze doet en waar ze op uit is.

Overigens betwijfel ik ook zeer of die baas het ook zo ziet.
Vind het wel meer dan sneu om te beweren dat zijn vrouw hem stalkt. Dat is echt de wereld op z'n kop.

Ik denk dat hij je gewoon een leuke meid vindt. Ik heb dat ook vaak genoeg meegemaakt op de werkvloer en ook daarbuiten, mensen die net wat extra's deden of ergens extra bij hielpen terwijl dat niet per se had gehoeven. Maar het idee dat zij meer van me wilden is nooit ook maar een tel bij me opgekomen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
lekker arrogant ding ben je, mijn man is er zo een als jij beschrijft maar die is gewoon sympathiek en ook niet blind voor vrouwelijk charme. no way in hell echter dat hij jou boven mij zou verkiezen.

Niet iedere man die een beetje met je flirt wil ook echt wat met je hoor.
Nicky_L schreef:
22-12-2017 06:23
Als ik lees wat TO schrijft, zie ik niets wat erop wijst dat die man met haar flirt. Hooguit is hij iets te vertrouwelijk naar haar toe, en kennelijk kan zij dat niet aan. Hij vertelt iets over zijn huwelijk, en zij maakt daarvan dat hij zijn vrouw voor haar wil verlaten.

Deze hele affaire speelt zich alleen in het hoofd van TO af! Die man weet van niks.
Mijn reactie was een reactie op LizBakker die zei dat het ze het zat was (of zoiets) dat de vrouw altijd aangesproken werd en niet de flirtende man. Ik heb natuurlijk geen idee wat die man doet, dat was juist mijn punt. De vrouw schrijft hier, dus krijgt zij de reacties op haar verhaal en handelen. Zou de man hier schrijven, krijgt hij de reacties op zijn verhaal en handelen. Ik denk dat je mijn bericht uit de context van de quotes hebt gelezen.
KeaAlpine schreef:
22-12-2017 18:43
Mijn reactie was een reactie op LizBakker die zei dat het ze het zat was (of zoiets) dat de vrouw altijd aangesproken werd en niet de flirtende man. Ik heb natuurlijk geen idee wat die man doet, dat was juist mijn punt. De vrouw schrijft hier, dus krijgt zij de reacties op haar verhaal en handelen. Zou de man hier schrijven, krijgt hij de reacties op zijn verhaal en handelen. Ik denk dat je mijn bericht uit de context van de quotes hebt gelezen.
En ik reageerde weer op jullie gesprek, als geheel. Op het uitgangspunt dat die man überhaupt iets zou doen waar hij al dan niet op aangesproken zou moeten worden.

Als ik alleen de berichten van TO achter elkaar lees, zie ik dit niet. Ze fantaseert de meest spectaculaire scenario's, maar ze geeft geen enkele aanwijzing dat er van zijn kant meer speelt.
Ik moet helemaal niks!
Zalmsnipper schreef:
15-12-2017 19:11
Hangt ervan af: spreid ze ook?
Buk en spreid. :rofl:
Arrow- schreef:
20-12-2017 11:55
Daar ben ik weer. Ik zie dat mensen om een onthulling hebben gevraagd.. Tja.. Die is niet heel interessant of verrassend.

Sommigen hebben het goed geraden, ik ben namelijk het meisje met de grote ogen. Toen een vriendin me een keer ging ophalen van het werk (we hadden afgesproken) zei ze dat ik de man met wie ik stond te praten sowieso interessant vond omdat ik grote poppenogen opzette..
Ik ben eigenlijk gewoon gek op die man, we kunnen het zo goed vinden... Maar ik heb soms wel twijfels of ik zo met hem om moet blijven gaan. Vooral omdat hij kindjes heeft.

En als het niet opvalt, dan kan ik sowieso nog stoppen zonder dat iemand er iets van gemerkt heeft.
Als het wel opvalt dan is dat aan hem misschien ook te zien en dan hebben we nog kans van slagen, maar ik kan het zelf bijna niet geloven eigenlijk dat dat echt zo gebeuren.
De signalen lijken wel steeds toe te nemen.
Je bent meer een kleuter die nog normen en waarden moet leren. De rest van je romance kun je vergeten, totaal niet realistisch.
Als hij zijn vrouw niet wilde, was hij al bij haar weg - en single - en had je dit hele gezeik niet hoeven dramatiseren met je 'grote ogen'.
Be stronger than your strongest excuse
Arrow- schreef:
20-12-2017 13:00
Ze hebben al relatietherapie gehad omdat zij erg afhankelijk van hem is en soms ook stalkgedrag vertoont. Ik ken haar dus en het is in principe een aardige vrouw maar ze functioneert zo slecht onder stress, dan wordt ze onredelijk en wil ze dat hij vanalles voor haar opknapt... Ze kan opeens doordraaien op een slecht moment en dan komt alles op hem neer. Hij heeft wel eens gezegd dat ze waarschijnlijk geen langetermijnrelatie gehad zouden hebben als zij niet per ongeluk zwanger geworden was toen ze net samen waren.
Dus zij heeft al dondersgoed door dat hij een onbetrouwbaar sujet is, en hij legt zonder pardon alle verantwoordelijkheid van hun relatieproblemen bij haar neer. Daar win je vast de oorlog mee.
Het is maar net waar je op valt hè.
Be stronger than your strongest excuse
Genialeforumnaam schreef:
22-12-2017 20:50
Je bent meer een kleuter die nog normen en waarden moet leren. De rest van je romance kun je vergeten, totaal niet realistisch.
Als hij zijn vrouw niet wilde, was hij al bij haar weg - en single - en had je dit hele gezeik niet hoeven dramatiseren met je 'grote ogen'.
Dat! “ grote ogen” ik heb me bescheurd. Beetje hoerig ook vind ik.
Nicky_L schreef:
22-12-2017 20:08
En ik reageerde weer op jullie gesprek, als geheel. Op het uitgangspunt dat die man überhaupt iets zou doen waar hij al dan niet op aangesproken zou moeten worden.

Als ik alleen de berichten van TO achter elkaar lees, zie ik dit niet. Ze fantaseert de meest spectaculaire scenario's, maar ze geeft geen enkele aanwijzing dat er van zijn kant meer speelt.
Oh, ik voelde me aangesproken omdat je mijn bericht quotte. Nee, ik heb ook geen flauw idee wat de man doet. Afgaande op het soort berichten van de TO zie ik het ook voor me dat ze zich alles inbeeldt. Maar het gebeurt natuurlijk ook vaak genoeg dat iemand buitenshuis zit te flirten en zijn/haar partner wegzet als broer/zus relatie, een heks/hork whatever (TO meent dat zoiets ook gebeurt). Is goed om de flirt aan de gang te houden. Een minnaar(es) die nog stapelverliefd is op zijn/haar fantastische partner werkt meestal toch iets minder spannend.
HasseSimonsdochter schreef:
22-12-2017 22:32
Dat! “ grote ogen” ik heb me bescheurd. Beetje hoerig ook vind ik.
Ik denk dat TO denkt dat ze alles onder controle heeft. Ze heeft de scheiding en het contact met zijn kinderen al helemaal geregeld in haar hoofd. Klinkt als een jonge vrouw van hooguit 25 (excuses aan de wél volwassen 25-jarigen hier) met gevoelens voor haar getrouwde leidinggevende van 42.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven