zoveel spijt!!!!

12-11-2014 09:35 136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de beste liefste man die je maar kan denken!
Alle reacties Link kopieren
quote:belle2014 schreef op 12 november 2014 @ 09:59:

mijn kind ziet me niet dronken! het is niet zo dat ik dagelijk of wekelijks zat ben! alleen als we naar feestjes gaan en ons kind bij oma uitslaapt drink ik teveel! en ja de drank maakt alles maar dan ook alles kapot!Nee hoor. Alles kapot maken doet diegene die drinkt.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Drank maakt niet alles kapot, dat heb je eigenhandig zelf gedaan
quote:belle2014 schreef op 12 november 2014 @ 10:26:

misschien ben ik er dan toch beter niet meer.....
Alle reacties Link kopieren
quote:belle2014 schreef op 12 november 2014 @ 10:26:

misschien ben ik er dan toch beter niet meer.....Ja joh, lekker makkelijk weer. Je zou zomaar echt eens iets moeten doen om je problemen aan te gaan pakken.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Als ik zou moeten drinken wat jij deed leg ik 3 weken in coma...



Je kan alleen je zelf helpen nu door hulp te gaan zoeken.. voor er doden vallen, met jouw achter het stuur..
quote:belle2014 schreef op 12 november 2014 @ 10:26:

misschien ben ik er dan toch beter niet meer.....Je hebt de punt gevonden. Heel knap. Trouwens, 1 is genoeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:belle2014 schreef op 12 november 2014 @ 10:13:

op het feestje op het werk ben ik pas 2 uur gebleven dit was toen al afgelopen

en is er ook iemand die me wat kan of wil helpen in plaats van me nog slechter te laten voelen?



Je slechter te laten voelen? Wat hier gezegd word, klopt gewoon hé, jij bent vreemdgegaan en dronken achter het stuur gestapt, dus dat je je slecht voelt, scheelt me geen reet.

Je had iemand dood kunnen rijden hé, hoe slecht had je je dan gevoeld? Dus echt, dat je je nu slecht voelt, boeit niks.
Alle reacties Link kopieren
quote:belle2014 schreef op 12 november 2014 @ 10:26:

misschien ben ik er dan toch beter niet meer.....Gatverdamme, je bent je helemaal niet aan het schamen maar je zielig aan het voelen.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
quote:belle2014 schreef op 12 november 2014 @ 10:26:

misschien ben ik er dan toch beter niet meer.....

Doe niet zo zielig, je hebt hier zelf voor gekozen. Kies nu het juiste te doen. Hoeveel vreemden moet je nog neuken, hoeveel mensen moet je doden, hoeveel pijn moet je je man en kind doen voordat je ervoor KIEST dat het genoeg is geweest?



Of is het de bedoeling dat je kind opgroeit zonder moeder omdat je te laf bent om aan je probleem te werken?
Alle reacties Link kopieren
Bescherm ons allen en laat je opnemen.
Alle reacties Link kopieren
Wij kunnen je niet helpen, ga naar de huisarts hij kan je doorsturen naar mensen die je wel kunnen helpen.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
Alle reacties Link kopieren
Nou inderdaad zeg. Je bent helemaal niet zielig. Je bent de dader hier hoor. Moet je je slecht voelen? Jazeker! Je man is hier het slachtoffer. En Godzijdank is dat het enige slachtoffer op dit moment. Moet je door de stront? Jazeker. Je moet diep door de stront voor je uberhaupt het licht wil zien en elk handvat wat geboden wordt aan wil pakken om jezelf te verbeteren. Geen stront geen inzicht zeg ik altijd maar zo
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Iemand die heel hard roept dat zij er beter niet meer kan zijn geloof ik niet. Zit je nu ook toevallig aan de drank dat je zo zielig doet?? Schop onder je hol en de huisarts bellen. En je man dit laten lezen....al denk ik dat hij je er dan alsnog uitschopt (en terecht).
Alle reacties Link kopieren
Als ik jou was nam ik er nog 1. Proost!
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
Alle reacties Link kopieren
Maar wil je je blij voelen? Komt ie dan hoor



1) Wat fijn dat je niemand dood of gewond hebt gereden



2) Wat fijn dat je niet in een alcoholfuik bent gereden waardoor je minimaal een jaar je rijbewijs kwijt bent, onderworpen wordt aan een Psychiatrisch onderzoek vanuit het CBR en een alcoholslot krijgt na dat jaar ALS de psychiater vindt dat je weer mag rijden en geen boete van ettelijke honderden tot 2500 euro krijgt. Schadepost van dat alles bij elkaar? De boete, een slot van 4500 euro incluis montage, en de Psychiater van het CBR die je zelf moet betalen en je ook 975 euro kost. Wat fijn dat dat allemaal niet hoeft na je stomme actie.



3) Wat fijn dat hij alleen zijn broek heeft laten liggen in je auto en niet over je bekleding gekotst heeft zodat je dat de volgende dag met een kater van hier tot Tokio had moeten afschrapen en schoonmaken



Zo.... Genoeg dingen om blij over te zijn. En nu met jezelf aan de slag om bovenstaand te voorkomen, want DAT is je voorland. En ik vraag me af of je man een schadepost van rond de 9000 euro ook nog zo ziet zitten met je. HIJ geeft je een kans. PAK die kans dan ook in plaats van te gaan zitten krokodillentranen in de hoek.



Je bent zo 'mans' geweest om telkens ladderzat te worden, wees dan ook mans genoeg om de consequenties daarvan te aanvaarden. Kweek ballen/tieten en ga wat doen. Oh en laat even een soa testje doen.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
En je man vindt het wel normaal dat j ladderzat met de auto thuis komt?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
nngh
Misschien vanaf nu je zegeningen tellen ipv je zielig voelen, je hebt een tweede kans gekregen, niet alleen bij je man maar ook op een normaal leven,

stel je toch eens voor dat je iemand dood had gereden dan was je leven voorbij..

Je bent door het oog van de naald gekropen, wees dankbaar en nederig en niet meer drinken!
Alle reacties Link kopieren
quote:belle2014 schreef op 12 november 2014 @ 10:50:

natuurlijk vind ik het normaal dat ik me slecht voel! en ik voel me nog slechter als mijn man me troost! ik wil die kans ook grijpen maar ik ben hem niet waard hij verdient beter! wel zijn wij het perfecte koppel zonder drank! ik neem me voor om niet meer te drinken! een leven zonder mijn man en kind zie ik niet zitten! ze zijn mijn alles!

En wat ga je hiervoor doen?

Na de seks met een vreemde en ladderzat rondrijden ben je minimaal 1 keer weer te bezopen geweest om je aan beloftes aan je man te houden. Dus daarvan ben je nog niet hard genoeg wakker geschud om het te laten, hier ben je echt hulp bij nodig!
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
quote:belle2014 schreef op 12 november 2014 @ 10:50:

natuurlijk vind ik het normaal dat ik me slecht voel! en ik voel me nog slechter als mijn man me troost! ik wil die kans ook grijpen maar ik ben hem niet waard hij verdient beter! wel zijn wij het perfecte koppel zonder drank! ik neem me voor om niet meer te drinken! een leven zonder mijn man en kind zie ik niet zitten! ze zijn mijn alles!Dus je gaat Hulp Zoeken? Of zijn je man en kind daar niet belangrijk genoeg voor? Je hebt namelijk al bewezen het niet zelf te kunnen.
En heb je al een soa-test gedaan?
Beetje stom om zo in te hakken op deze dame, volgens mij weet ze zelf al dat ze stomme dingen gedaan heeft. Wel goede adviezen om hulp te gaan zoeken. TO, die lees je hier ook.

Kom op, schouders eronder en heeeeel erg blij zijn met jouw man. Wellicht dat jullie het samen aan kunnen pakken. Succes en niet meer doen.
Alle reacties Link kopieren
niet kan.
Alle reacties Link kopieren
quote:belle2014 schreef op 12 november 2014 @ 10:50:

natuurlijk vind ik het normaal dat ik me slecht voel! en ik voel me nog slechter als mijn man me troost! ik wil die kans ook grijpen maar ik ben hem niet waard hij verdient beter! wel zijn wij het perfecte koppel zonder drank! ik neem me voor om niet meer te drinken! een leven zonder mijn man en kind zie ik niet zitten! ze zijn mijn alles!



Houd toch op zeg.

Uit al je berichtjes blijkt dat je je ontzettend in een slachtoffer positie plaatst. Ik denk dat je gewoon niet gemotiveerd genoeg/te bang bent om daadwerkelijk met jezelf aan de slag te gaan.

Blijf lekker je kop in het zand steken, ga zo door! Goed bezig jij.
Dank op je blote knieen, Leer ervan en groei als mens en ik geloof dat er ook online verslavingshulp is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven