zoveel spijt!!!!

12-11-2014 09:35 136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de beste liefste man die je maar kan denken!
Wat een gelul dit! Ik was een tijd terug aan het stappen op vrijdagavond met een vriendin. Wegens wat narigheden eerder die week (overigens niet met mijn vriend) heb ik die avond schandelijk veel gedronken. Ik kon bijna niet meer op mijn poten staan, heeeel charmant enzo. Afijn wij waren aan het dansen en op een gegeven moment bleef een gozer steeds maar tegen me aan plakken. Hoe zat ik ook was, ik draaide me diep beledigd om en riep iets in de trant van "Hee joh, wat doe JIJ nou weer? Ik HEB al een eindbaas ja! ZIJ is vrijgezel ~wijzend naar mijn vriendin~ en ik ga strakkies lekker naar mijn vriendje toeeee" (ja sorry veel charmants komt er bij mij niet uit als ik koekiekoekie ben van de drank).



Er is die avond niemand met zijn of haar blote kont naar huis gegaan. Wel gingen we eerst met de metro de verkeerde kant op en hoe ik ben thuisgekomen moge een wonder heten. Kortom ik geloof niet in mensen die door drank 'ineens' maar vreemdgaan.
Betere titel: Zoveel zelfmedelijden!!!!
Alle reacties Link kopieren
Dat je nu zelf in de sores zit, sja..Maar je had met je domme dronken kop iemand kind/moeder/vader/opa/oma etc dood kunnen rijden.

Iemand anders had slachtoffer kunnen zijn van jouw domme gedrag, da's veel erger.

Was het mijn kind geweest die je had aangereden was je nog niet klaar geweest. Jouw huwelijk etc zal me dan een worst wezen.
Alle reacties Link kopieren
En wat Grumpycat zegt; ik geloof er niet in dat 'de drank' je laat vreemdgaan, hoe smoor je ook bent, je weet heus nog wel dat je een man hebt.

Ik ben ook weleens aangeschoten/dronken geweest,maar wist nog altijd dat ik een partner had, en daarom grenzen stelde.
Ik sluit me dus bij de rest aan. Ga wat aan je drankgebruik doen. Lees nu pas dat je ook nog in de auto bent gestapt dus dat gaat wel even verder dan een keer teveel gedronken hebben. Daarnaast ga eens goed bij jezelf te rade waarom je bent vreemdgegaan want zoals ik al aangaf heeft dat niks met de drank te maken.



Ik hoor je paar keer zeggen dat je je man niet waard bent. Kan het niet zijn dat je hier sowieso al zo heilig van overtuigd bent dat je nu dit soort misselijke dingen aan het uithalen bent (vreemdgaan) om hem gelijk te geven? Zodat je nu kan gaan rondwentelen in 'zie je wel, ik ben jou niet waard je kan veel beter krijgen'. Je bent nu namelijk precies alles aan het doen om hem dat te laten denken. Dus aan je eigenwaarde werken lijkt me een enorm goed plan. Want nu zit je in een cirkel van zwaar zelfdestructief gedrag waardoor je je nog rotter gaat voelen met als gevolg dat de kans groot is dat je wederom naar de fles grijpt. Jij bent nog niet dakloos en halfdood door de drank dus echt het kan nog vele malen erger. Doe er NU iets aan om dit te stoppen. Zoek hulp!
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof geen zak van het verhaal van TO. Als je zoveel gezopen hebt, kún je niet eens meer rijden.
@Glitglam als je gek bent op je vent heb je grenzen. En respecteer je die van een ander. Ik heb een aantal jaren terug eens paar keer een XTC pilletje geslikt op een feestje en toen was er een jongen heel lief tegen me aan het doen. Met zo'n pil op kan je iedereen wel bespringen en zweef je op een wolk van liefde. Maar ik herinnerde me dat die jongen had verteld zelf niks geslikt te hebben. Maar hij zat wel aan het bier die avond. En ook wist ik dat hij getrouwd was en zijn vrouw was niet mee want die hield niet van uitgaan. Toen heb ik hem dus gezegd half zwevend dat ik wel een pilletje ophad en dat hij me niet meer over mijn rug moest aaien want zijn vrouw zat thuis en dat vond ik zielig. Je grenzen vervagen wellicht van alcohol en/of drugs waardoor je iets makkelijker doet. Maar dan moet die intentie er mijns inziens in nuchtere toestand al een beetje geweest zijn anders doe je zoiets niet.
Maar wees gerust, als die man zo stomdronken was dat hij zijn broek niet meer kon vinden kreeg hij hem vast ook niet meer omhoog.
Ja idd Shehot dat is wel heel apart! Ik vraag me af hoe je een broek kwijt kan zijn in een auto maar dat terzijde. Kijk dat je een broodje aap nu perongeluk onder je stoel laat liggen ...of een pakje sigaretten dat volg ik nog wel. Maar een broek??
Alle reacties Link kopieren
quote:GrumpyCat1983 schreef op 12 november 2014 @ 14:02:

@Glitglam als je gek bent op je vent heb je grenzen. En respecteer je die van een ander. Ik heb een aantal jaren terug eens paar keer een XTC pilletje geslikt op een feestje en toen was er een jongen heel lief tegen me aan het doen. Met zo'n pil op kan je iedereen wel bespringen en zweef je op een wolk van liefde. Maar ik herinnerde me dat die jongen had verteld zelf niks geslikt te hebben. Maar hij zat wel aan het bier die avond. En ook wist ik dat hij getrouwd was en zijn vrouw was niet mee want die hield niet van uitgaan. Toen heb ik hem dus gezegd half zwevend dat ik wel een pilletje ophad en dat hij me niet meer over mijn rug moest aaien want zijn vrouw zat thuis en dat vond ik zielig. Je grenzen vervagen wellicht van alcohol en/of drugs waardoor je iets makkelijker doet. Maar dan moet die intentie er mijns inziens in nuchtere toestand al een beetje geweest zijn anders doe je zoiets niet.



Dit dus. Zelf ook in soortgelijke situaties gezeten,maar nooit de grens overschreden.

Ja, ik lach (nog) harder dan normaal, ben nog wat spontaner en denk dat ik een gewéldige danser ben , etc etc, maar vreemdgaan komt niet door drank/drugs, en al je al zóveel van iets gebruikt dat je helemaal van de wereld bent, ben je niet eens meer in staat tot (vrijwillige) seks.

Dus TO, zoek ook uit wat het echte probleem is van je vreemdgaan, want de drank is niet probleem-veroorzaker nummer 1, dat ben je zelf.

Je roept dat drank alles kapot maakt, of dat je er toch liever niet meer bent als je wat 'harde' reacties krijgt.

Je bent bezig om het echte probleem niet onder ogen te willen zien, en je doet zielig.

Het enige wat helpt is actie ondernemen en het is heel goed als je dat nu inderdaad doet, maar het zal je wel wat 'kosten', dit gaat niet vanzelf.
Alle reacties Link kopieren
wat
Als je in de auto stapt met drank op heb je sowieso al een groot probleem. Dus dat gedeelte is wel degelijk drank gerelateerd.



Daarnaast heb je waarschijnlijk als ik het zo lees problemen met je zelfvertrouwen als je vind dat je je vriend niet waard bent. Als je nog wel gek op m bent maar je gaat toch vreemd is er dus iets aan de hand.
Ik zeg namelijk dat je door drank niet vreemdgaat. Maar ik zeg nergens dat je geen drankprobleem hebt he
Drank maakt meer kapot dan je lief is. Terecht dat je je doodschaamt.
Het is niet allemaal maar zomaar overkomen. Jij hebt die keuzes gemaakt en daar moet je nu mee leven. Doe niet zo zielig. Ongelofelijk trouwens dat je dit ook aan een vriendin verteld hebt nadat je man gevraagd heeft er niet over te praten.
Oh ja en als je toch bij de huisarts bent laat je dan ook even doorverwijzen voor een soa test. Ik neem aan dat je daar ook niet zo over nagedacht hebt toen je met je zatte hoofd op de achterbank liet nemen.

Vraag me af wat voor vent dat überhaupt wil, een dronken vrouw die amper uit haar woorden kan komen van de drank, lijkt mij niet echt sexy.
quote:belle2014 schreef op 12 november 2014 @ 11:16:

ik denk toch niet dat dat kan! zijn wereld zal instorten als hij weet dat ik het verteld heb !Je man vindt het niet erg als je rondneukt, als je er maar niet over lult? Bijzonder.
quote:belle2014 schreef op 12 november 2014 @ 09:50:

hoeveel ik gedronken had? wel veel glazen cava erna veel pintjes bier en daarna een halve fles baily's! en idderdaad ik drink teveel!en inderdaad nog naar huis gereden erger kan niet! ik kon iemand doodrijden! besef ik allemaal wel nu het te laat is!

Vast al veel benoemd, maar walgelijk dit! Maakt mij zo kwaad dit soort dingen, kom maar eens in mijn sector werken. Ik zie dagelijks de gevolgen van wat er gebeurt als 1 of andere mafklapper met alcohol achter het stuur kruipt en een persoon aanrijdt. Zelf geen schrammetje heeft en de andere onschuldige persoon een compleet ander mens wordt door hersenletsel.



Geen woorden voor. En nu zielig lopen doen... Pfff..
Alle reacties Link kopieren
quote:belle2014 schreef op 12 november 2014 @ 10:50:

natuurlijk vind ik het normaal dat ik me slecht voel! en ik voel me nog slechter als mijn man me troost! ik wil die kans ook grijpen maar ik ben hem niet waard hij verdient beter! wel zijn wij het perfecte koppel zonder drank! ik neem me voor om niet meer te drinken! een leven zonder mijn man en kind zie ik niet zitten! ze zijn mijn alles!



Wat ben jij een stiekeme trut zeg.

Tegen je man zeg je dat je niet meer weet wat je deed, terwijl je haarfijn weet te vertellen wat je op had.



En daarnaast jank je dat je nooit meer gaat drinken nadat je iemand dood had kunnen rijden, maar kort daarna was je opnieuw bezopen. Alsof je het vertrouwen van je man nog niet voldoende hebt beschadigd.



Maar de volgende keer is echt de laatste keer volgens jou toch?
En dat durft hier dan te vragen waarom ze hulp nodig heeft aangezien een paar aangeven dat ze niet is vreemdgegaan door de drank maar door zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Triest. Voor je man, voor je kind, voor ieder leven dat je dronken achter het stuur had kunnen verpesten. Zoek hulp en houd op met dat zelfmedelijden.



(Disclaimer: ik heb niet het hele topic gelezen.)
purpie wijzigde dit bericht op 12-11-2014 18:24
Reden: Disclaimer toegevoegd
% gewijzigd
Had ik maar een motto.
Alle reacties Link kopieren
quote:belle2014 schreef op 12 november 2014 @ 15:42:

wat bedoel je met actie ondernemen als je zegt dat het niet door de drank komt?



Actie ondernemen als; Hulp zoeken bij je drankgebruik, want het is wel een prbleem, maar voornamelijk ook nagaan waarom je vreemdgaat,want dat komt echt niet alleen door de drank. Dus nagaan hoe het met je relatie en jouzelf zit.

Dus jij denk wel dat de drank de schuld van alles is?? (die je overigens zelf naar binnen giet, de drank op zich dringt zich niet aan jou op)
Alle reacties Link kopieren
Wat zegt je man nu trouwens van dit alles?
Alle reacties Link kopieren
Ik word pislink van mensen die dronken autorijden. Vouw jezelf lekker om een boom heen! Weet je wat je een ander aan kan doen?

Je huwelijk is een farce, je maakt er een puinhoop van. Ik heb geen enkele medelijden met je.
Alle reacties Link kopieren
quote:adorabull schreef op 12 november 2014 @ 11:37:

Een AA club hoeft niet per definitie. De AA werkt nog steeds (ook in nederland) met een stappenplan, is christelijk en een van de stappen is nog steeds God omarmen en je leven in Gods handen leggen. Stel DAT ik een alcohol probleem zou hebben, zou ik me daar niet thuis voelen.





.



Waar heb je deze onzin vandaan? AA is zeker niet christelijk.

Niet iets beweren als je er zelf nog nooit bent geweest.





TO...Ga zo snel mogelijk naar de AA.

Ik heb er jaren gezeten en heb er veel van geleerd en ben gestopt met zuipen...



Gewoon niet zeuren en naar binnen stappen! Zo snel mogelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven