14 Dagen Challenge

23-09-2020 19:31 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin en ik zijn geregeld intiem maar echt “seks”(penetreren) dat gebeurt helaas niet al te vaak. Dit komt mede doordat ik (nog) te vaak bang ben te snel klaar te komen. Ik heb het idee dat ik simpelweg te veel denk tijdens de seks. Nu heb ik het idee dat we misschien via een 14 daagse challenge wel wat losser zouden komen en ik ook wat relaxter wordt in mijn hoofd. Met het uiteindelijke doel minder “na te denken” tijdens de seks.
In die 14 daagse challenge zou het doel zijn iedere dag seks te hebben maar steeds met een leuke, fijne of grappige opdracht voor ons beide. Dit mag ook gerust iets out-of-the-box zijn.
Kunnen jullie meehelpen met de challenge samen te stellen? Ben erg benieuwd waar jullie mee komen! :-)
Koop tissues voor als er serieuze reacties komen.
Alle reacties Link kopieren
als jij of zij een scheetje laat tijdens orale sex lijkt me wel een “ grappige” opdracht toch..
Alle reacties Link kopieren
Haha, hoopte op wat serieuzere reacties! ;-)
Alle reacties Link kopieren
Wees zelf creatief :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Als je nu al teveel nadenkt in bed, zou ik niet willen aanraden om nog meer circus erbij te betrekken.

Trek je een keer af voordat je seks hebt. Denk aan je schoonmoeder als je bijna gaat komen. Haal je penis uit haar als je voelt dat je bijna gaat komen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou accepteren dat je soms vroeg komt en het dan nog een x doen.

Al dat opgeklopte gedwongen gedoe omdat je iets wat normaal is niet kunt accepteren.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een leuk idee!

Er zijn best wat leuke spellen die je kan vinden met leuke of spannende opdrachten.

Je kan bijvoorbeeld denken aan elkaar masseren of een blinddoek op bij één van de twee.
Alle reacties Link kopieren
Probeer 't spel Ultiem Verlangen van tease&please eens
Alle reacties Link kopieren
Wat hierboven ook al staat... Gewoon voor een tweede ronde gaan. Je zult zien dat het dan veel makkelijker vol te houden is (tenzij je 15 bent en dit je eerste partner is).
Alle reacties Link kopieren
FitsSprits schreef:
23-09-2020 20:03
Wat hierboven ook al staat... Gewoon voor een tweede ronde gaan. Je zult zien dat het dan veel makkelijker vol te houden is (tenzij je 15 bent en dit je eerste partner is).
https://www.youtube.com/watch?v=8Tt_H8SzYBw
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
https://www.flair.be/nl/lifestyle/seksl ... challenge/

Hier is de 30 dagen seks challange, genoeg inspiratie voor 14 dagen.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor het meedenken allemaal. Niet helemaal het resultaat waarop gehoopt, maar komt vast goed! 😀
Opdrachten bij deze challenge klinkt als een slecht idee. Ik denk dat seks hebben met jouw zorg al uitdaging genoeg is. Ga die confrontatie aan. Probeer het niet te verbloemen met opdrachten. Dat zit alleen maar in de weg. Laat gewoon gebeuren wat er gebeurt, ontstaan wat er ontstaat. Daar heb je veel meer aan dan 2 weken van te voren bedachte dingen gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
Bevredig elke dag iemand uit de straat oraal en zet een foto van de de daad op Facebook.
Daaaan schreef:
26-09-2020 17:10
Bevredig elke dag iemand uit de straat oraal en zet een foto van de de daad op Facebook.
Met zo'n houding ten opzichte van social media begrijp ik je ban op Tinder beter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven