aan het gemiddelde MOETEN komen

19-03-2012 16:54 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik ben al zeven jaar samen met mijn man. Alleen is leuk en gezellig, alleen de seks is soms een issue.

En dat komt door mij.....

Ik heb het idee dat ik aan het gemiddelde van 2 a 3 keer per week seks moet komen. Dus soms heb ik (en mijn man) geen ziin, maar dan verleid ik hem toch voor seks. Ik heb het gevoel dat het niet gezond is als je een week (of meer) geen seks met elkaar heb. Wij hebben nog geen kinderen. Toen we net met elkaar kregen hadden we veel seks. Omdat ik seks 'moet' hebben, heb ik ook het gevoel dat ik altijd het initiatief nemen. De seks is goed.

Zijn er meer stelletjes die ook soms gewoon meedere dagen en weken geen seks hebben en wel gewoon een goed huwelijk/relatie hebben. Of zijn er mensen die ook hebben wat ik heb.

Ik ben trouwens 27 jaar
Mile_i dat is precies wat ik ook heb. Het onrustige gevoel. Maar aan de andere kant geloof ik ook niet al die verhalen van stelletjes die het drie keer per dag doen ( die zijn er wel...)
quote:yvonjaspers schreef op 19 maart 2012 @ 18:16:

[...]

En ook dat is geen wet van Meden en Perzen. Dat het nu bij jullie misschien zo is wil niet zeggen dat dit voor alle stellen geldt natuurlijk.

Het is inderdaad gelukkig niet bij alle stellen het geval, maar ik heb de uitdrukking niet zelf verzonnen en de afgelopen maanden heb ik subtiel en soms minder subtiel eens navraag gedaan bij een aantal collega's en familieleden en kennissen (zowel mannen als vrouwen tussen de 30 en 45) en was de sex na 5 tot 7 jaar gewoon vaak een stuk minder.

De mensen praten er niet over, het is daarna een glijdend proces. Te druk, kids, beetje uit elkaar gegroeid en de sex 1 keer per maand of alleen de één wil of de ander niet meer. Vaak knallen relaties dan na 15 jaar uit elkaar. Schat het percentage in op ruim 70%, je moet maar eens subtiel navraag doen bij anderen.
Ik heb wel een erg hoog lidido en als ik twee weken geen seks heb gehad dan klim ik tegen de muren op. Ik ben vrijgezel trouwens. Maar gelukkig is daar de ideale oplossing: sex-buddy! Vrijblijvend, lekker en zonder gezeik aan mijn hoofd. Oh, en we slapen het liefst ieder in ons eigen bed dus ook geen gedoe 's ochtends.
Ik denk dat iedereen voor zichzelf moet bepalen wanner ze al dan niet seks hebben. Of je het nou 1x per week of 3x per dag doet. Doe wat je zelf wilt en laat je niet leiden door die onzinnige "feitjes" die alleen geproduceerd worden voor de commercie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven