anaal lekker???

09-02-2010 09:36 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
hij zal er vast wel tussen staan maar ik open er zelf even een..

ik ben benieuwd naar de ervaringen van mensen met anale sex..

mijn vriend vind het super.. ik heb het "vroeger"wel eens geprobeerd maar vond het weinig opwindend en pijnlijk..

omdat mijn vriend het zo geweldig vind windt het mij inmiddels wel op. maar hoe zorg ik ervoor dat het ditmaal wel een fijne ervaring wordt of is anaal gewoon afzien voor vrouwen en alleen lekker voor mannen... oke dat klonk misschien duf maar heb dus echt geen idee
nou das mooie hij wil alleen geven niet ontvangen.. vind ik niet zo'n probleem overigens sta gewoon wel voor open om keer te proberen lijkt me wel opwindend maar idd niet iets voor elke keer.. klaarkomen is geen must voor me was meer dat ik me afvroeg of het mogenlijk was en hoe je het het zo lekker en soepel mogenlijk te maken
Nou, samengevat is het volgens mij:

- veel glijmiddel

- zorgen dat je erg geil bent

- drank.

Of je doet het gewoon niet. Dat kan natuurlijk ook.
Het is ook helemaal niet raar dat er mensen zijn die een erogene aars hebben. Het zit allemaal erg dicht bij elkaar, daar beneden. Uitwendig, maar ook inwendig - tussen de endeldarm en de schede zit echt maar een heel dun stukje, en bij mannen kun je via de anus bij de prostaatklier.

Sommige mensen hebben heel gevoelige liezen. En je liezen zijn verder weg van je geslacht dan je anus. Dus gek is het niet dat het lekker is bij sommige mensen.

Mijn vrouw bijvoorbeeld houdt er erg van. Ik vind het wel geil om af en toe te geven, maar mijn eigen anus is niet echt gezegend met veel zenuwuiteinden. Ik hoef dus niet gepegd te worden en van mijn prostaat kan ze ook afblijven.

Je moet gewoon ontdekken hoe het bij jou zit. Dat kun je doen met een kleine dildo, maar ook met je man/vriend. Inderdaad, glijmiddel. Of spuug. En ontspan je. En doe vooral niet alsof het je kut is, kutten kunnen namelijk veel meer hebben - ga niet in een keer diep, blijf altijd zachtjes en voorzichtig doen, gebruik additionele clitorale stimulatie, en communiceer met elkaar.

Shepherd
nou bedankt voor de reacties kan er wel wat mee denk ik

kwestie van proberen dus, ben benieuwd....
quote:loomii schreef op 10 februari 2010 @ 17:43:

[...]

Zei ik dat dan? Er zijn idd genoeg hetero mannen die een dildo in hun anus prima kunnen waarderen!

Maar zonder een paar biertjes gaat het bij jou moeilijker?De eerste paar keer zeker ja. Gaandeweg gaat het steeds makkelijker, het is echt iets waar je aan moet wennen, en misschien zelfs wel moet "trainen"
Maar hoe voelt het nou? (ja, probeer het zelf denk je)

Misschien komt dat ook nog wel!

Maar het lijkt mij voelen als een drol die de verkeerde kant op gaat!?
quote:twentythree schreef op 12 februari 2010 @ 09:10:

Maar hoe voelt het nou? (ja, probeer het zelf denk je)

Misschien komt dat ook nog wel!

Maar het lijkt mij voelen als een drol die de verkeerde kant op gaat!?

Mijn vrouw komt klaar van anale seks.

Maar niet van naar de WC gaan.

Die vergelijking klopt dus niet.

Shepherd
quote:rkempers1979 schreef op 11 februari 2010 @ 16:52:

De eerste paar keer zeker ja. Gaandeweg gaat het steeds makkelijker, het is echt iets waar je aan moet wennen, en misschien zelfs wel moet "trainen"Hulde voor de man, die het ook zélf waarderen kan
quote:frummie schreef op 10 februari 2010 @ 19:20:

kun je als vrouw dan ook klaarkomen van anale sex????Ik kan zelfs klaarkomen door het strelen van de binnenkant van mijn benen... dus... why not! Een orgasme is een combi van lichaam en geest!
Klaarkomen door anale sex is mij nooit gelukt (wel door er bij te masturberen).

Bij anaal vind ik het standje waarop belangrijk om te kunnen zeggen of het lekker is of niet. Ik vind het lekker wanneer ik op m'n rug lig en m'n benen hoog opgetrokken heb. Van achteren vind ik het minder prettig en bovenop hem zittend doet het me pijn.
Ik heb het altijd bij mijn ex-vriendin gedaan ^^

Ze vond het in het begin niet zo fijn en verklaarde me voor gek :P

Maar daarna vond ze het lekker ze gaf zelf toe hoe vaker ze het deed hoe minder pijn het doet elk keer.

Maar wat DLR zegt klopt ook. :P

Ze kan het alleen hebben als ze op haar buik ligt op bed elk ander standje doet haar teveel pijn.
anale sex is gewoon lekker voor beide,ik moest er voorheen ook niks van hebben ik ben een man van 56 mijn vriendin is 53,wij doen het regelmatig,met glijmiddel het gaat vanzelf,er kwam een keer wat mee het is niet vies,doet geen pijn,je moet wel wat oefenen net als fietsen dat moet je ook leren haha.

Voor ons is het een prettige afwisseling,zij komt er nu zelfs van klaar,ook dat is te leren.

Niet te diep erin glijmiddel gebruiken met m,n duimhaar klitje masseren dan ligt zij op haar rug met een kussen onder haar billen,komt ze soms spuitend klaar.

O ja wij hebben een weekend relatie dus wij hebben alleen in het weekend sex perfect elke dag sex wordt ook vervelend bij ons niet.

Als je elke dag biefstuk eet gaat het je ook tegen staan op den duur.

Ik raad het iedereen aan,om het uit te proberen.
Ik was er nooit zo van, maar sinds mijn laatste vriendin ben ik om. Het is toch een geweldige ervaring, als man voelt het echt anders en fantastisch. Het hoeft ook helemaal geen vieze boel te worden (Dat was mijn beeld ervan altijd)
-
Af en toe als we beide erg geil zijn wil het nog wel eens gebeuren. ik kan aan hem merken dat het een stuk intenser aanvoelt dan anders. in het begin is het altijd even wennen maar zodra zijn penis er 1 keer helemaal ingezeten heeft gaat het wel weer. als we het doen lig ik meestal op mijn rug maar af en toe ook wel eens in schildpad. wat mijn vriend echt opwindend is op zijn hurken bij mij achterlangs.
Wij genieten er samen van bij elkaar met of zonder speeltjes.

Het is een soort van speciaal toetje...

Het gebeurt niet elke keer maar zo nu en dan vinden wr het super lekker.
quote:Oldstyler90 schreef op 28 juni 2015 @ 19:41:

Af en toe als we beide erg geil zijn wil het nog wel eens gebeuren. ik kan aan hem merken dat het een stuk intenser aanvoelt dan anders. in het begin is het altijd even wennen maar zodra zijn penis er 1 keer helemaal ingezeten heeft gaat het wel weer. als we het doen lig ik meestal op mijn rug maar af en toe ook wel eens in schildpad. wat mijn vriend echt opwindend is op zijn hurken bij mij achterlangs.Hoe moet ik dat voor me zien?
Dit topic is 5,5 jaar oud.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven