Anaal

11-01-2012 22:42 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga binnenkort voor het eerst met mijn vriendin anaal proberen.

Er zullen vast wekl topics over zijn geweest maar kan ze niet zo snel vinden.

Hoe kan ik dit het best doen voor de eerst keer.

Met glijmiddel, dat ze goed ontspannen is en alles?

Alvast bedankt
Als je goed zoekt, dan kun je die 352 topics over dit onderwerp vast wel alsnog vinden!
Ik denk niet dat je klaar bent voor anale seks als je geen topics kan vinden over dit onderwerp.
klik
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Tijntje schreef op 11 januari 2012 @ 22:45:

Ik denk niet dat je klaar bent voor anale seks als je geen topics kan vinden over dit onderwerp.
Negeer de haters ;)

Beetje 'opbouwen' met vingers en/of vibo.. En veel glijmiddel idd!

Have fun!
Als je op google anaal en viva intypt ktijg je tig topics..
Bazinga!
quote:bas123 schreef op 11 januari 2012 @ 22:42:

Met glijmiddel, dat ze goed ontspannen is en alles?

Welnee. Gewoon een staalspons eromheen, beetje Jif erbij, en goed doorraggen. Dat moderne softe gedoe ook altijd. Is zoo 2010.
En niet opgeven. Ook als het pijn diet en je je ongemakkelijk voelt. Door gaan. Na verloop van tijd wil het misschien wel fijn zijn.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:bas123 schreef op 11 januari 2012 @ 22:42:

Met glijmiddel, dat ze goed ontspannen is en alles?Ja -fap- hoor -fap- knul -fapperdefap-
Ik snap niet zo goed waarom anaal zo fascineert. Ik heb het 2 of 3 keer gedaan (met dezelfde vrouw), en voor mij voelde het bijna hetzelfde als vaginaal.

Ik had echt zoiets van "waar wordt altijd zo'n enorm punt van gemaakt"?

2 nuanceringen:

- Voor vrouwen zal het ongetwijfeld wel heel anders zijn.

- Psychologisch gezien is het misschien wel anders (een soort kinky gevoel dat het anders of eigenlijk niet mag).

Mijn ex deed sowieso nooit voorbereidingen (uitspoelen e.d.) en ook gebruikten we geen glijmiddel. Misschien dat het bij sommigen niet zonder glijmiddel kan (snap ik), maar als er wel glijmiddel nodig zou zijn, dan zou het voor mij allemaal niet meer hoeven. Dan maar gewoon vaginaal.
En ff kontje spoelen he',gaat niks boven een schoon kontje;-)
Drank,veeeeeel drank van te voren nemen(je vriendin)
snuifje poppers wil ook wel eens helpen het gaatje wat te ontspannen;-)
hahaha jaaa joh, laten we dr wat drugs en drank ingooien! Je schijnt het ook liefdevol op te kunnen rekken met een eendenbek. Pffffff
quote:twangel schreef op 12 januari 2012 @ 11:04:

hahaha jaaa joh, laten we dr wat drugs en drank ingooien! Je schijnt het ook liefdevol op te kunnen rekken met een eendenbek. PffffffDie eendebek heeft ook niet iedereen standaard in de kast liggen;-)
hahaha kamelot! ik vind speeltjes prima, maar voor die eendenbek schijt ik 7 kleuren hoor!

Huuuuu moet er niet aan denken....
zowel ontvangen als gegeven, gewoon rustig aan doen in het begin en ja...........poppers wil helpen!!
Neem er een algehele verdoving bij, er is vast wel een anesthesist die niet moeilijk doet. Voel je er helemaal niets van!

Gaan met die banaan!
quote:dimphyne schreef op 12 januari 2012 @ 13:12:

Neem er een algehele verdoving bij, er is vast wel een anesthesist die niet moeilijk doet. Voel je er helemaal niets van!

Gaan met die banaan! [afbeelding]Gheghe, de nieuwste fetisj, anale seks onder algehele verdoving. En de anesthesist is de "dealer".
quote:twangel schreef op 12 januari 2012 @ 11:42:

hahaha kamelot! ik vind speeltjes prima, maar voor die eendenbek schijt ik 7 kleuren hoor!

Huuuuu moet er niet aan denken....1X per 5 jaar toch,maar dat is dan een gaatje hoger;-)
quote:twangel schreef op 12 januari 2012 @ 11:42:

Huuuuu moet er niet aan denken....Daar schijnen een shot heroïne of een hijs aan de crackpijp weer wonderen voor te doen.
Nou 3 biertjes gisteravond, ging ook prrrrrrrrrrima! (en geen eendenbek gezien) ghehehe
quote:twangel schreef op 13 januari 2012 @ 14:04:

Nou 3 biertjes gisteravond, ging ook prrrrrrrrrrima! (en geen eendenbek gezien) ghehehe

daar moet een toppertje bij anders werkt het niet

met die eendebek

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven