Anale sex bij man

16-06-2015 13:35 150 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Mijn man en ik hebben een fijn seks-leven, toch wil hij om de zoveel tijd anaal verwend worden.

Hij doet dit dan bij zichzelf met verschillende vormen dildo's, hoe groter , hoe beter.

Ik walg hiervan, kan er niks aan doen, dit is nieuw voor mij.

Soms doe ik mee, maar stop dan omdat ik het gewoon vreemd vindt om een man zoveel genot te zien ervaren

met een grote plug/dildo oid. in zijn kont.

Hij is totaal geen homo en heeft ook totaal geen interesse in mannen, hij is echt iemand die graag naar de vrouwen kijkt enz.

Maar ik weet gewoon niet wat ik hiermee aan moet.

Heeft iemand hier soortgelijke ervaring en hoe gaan jullie hier mee om.

Groetjes, KikiLee
Alle reacties Link kopieren
Normaal gesproken wil een man zijn piemel in een vrouwelijke kont duwen. Ben nog niet een man tegengekomen dat zelf een dildo in zijn kont wilde hebben. Best jammer. Hahahhah
Alle reacties Link kopieren
quote:2Dinky3 schreef op 17 juni 2015 @ 12:36:

Ook bij vrouwen is anale seks gevaarlijk.

Het prefereren van je darmwand en je ligt in intensive care.

Jullie willen niet weten wat ik meegemaakt heb op eerste hulp.

Zelfs lampen in een anus. Stel dat dat barst.......een langzame dood.

Ik noem dit decadentie en niet normaal.



Missmisery, vind je seks met dieren ook normaal?

Tijd voor een psychiater zou ik zeggen.Al een paardenpenis gevonden in iemands kanaal op de eerste hulp, en hoe hebben jullie dat toen opgelost?
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 16 juni 2015 @ 14:19:

Dat gat is niet voor geslachtverkeer bedoeld (en is ook goor trouwens; en zit altijd wel een beetje ontlasting) maar die bekkenbodemspieren zorgen nu eenmaal voor een genotsgevoel, anders zou je nooit meer naar de wc gaan om te poepen, tenminste je zou dat minder vaak doen.



Ik vraag me wel af waarom zo'n persoon zo overdreven met zijn kicks bezig is. Hoe meer je ermee bezig bent, hoe minder fijn het wordt, zoals met alles.Waar slaat dit nou op.. De mond ook niet.. sommige mensen spugen. bah... En daarna orale sex..
quote:retrostar schreef op 16 juni 2015 @ 14:19:

Dat gat is niet voor geslachtverkeer bedoeld



Toch mooi, die religieuze inslag die veel mensen blijken te hebben als het over seks gaat



Tenminste, ik neem aan dat je weet dat niets in de natuur "bedoeld" is, tenzij je gelooft in een "bedoeler", vaak bekend als "god"
Alle reacties Link kopieren
quote:KikiLee schreef op 16 juni 2015 @ 14:52:

Ik weet echt niet hoe ik er mee moet omgaan ....Veel vrouwen hebben een speeltje EN een relatie. Als de man het niet geil vind om "mee te doen" gebruiken ze het als hij er niet is.. je man kan toch hetzelfde doen? Ik zou absoluut niet mee doen als ik het echt helemaal niks zou vinden.
Alle reacties Link kopieren
Walgelelijk
quote:bezorgd79 schreef op 17 juni 2015 @ 13:04:

WalgelelijkHoe nutteloos de reactie ook, wel een fraaie verschrijving.
Alle reacties Link kopieren
quote:2Dinky3 schreef op 17 juni 2015 @ 12:36:

Ook bij vrouwen is anale seks gevaarlijk.

Het prefereren van je darmwand en je ligt in intensive care.

Jullie willen niet weten wat ik meegemaakt heb op eerste hulp.

Zelfs lampen in een anus. Stel dat dat barst.......een langzame dood.

Ik noem dit decadentie en niet normaal.



Missmisery, vind je seks met dieren ook normaal?

Tijd voor een psychiater zou ik zeggen.Wauw! Echt verbluffend dat je zo'n vergelijking uit je toetsenbord krijgt.
Silence is golden. Duct tape is silver.
pijpen is ook gevaarlijk trouwens....je kan je verslikken en zo'n ding in je maag dat bij geilheid zwelt kan ervoor zorgen dat je geen hongergevoel krijgt.



Ik bedoel maar
quote:2Dinky3 schreef op 17 juni 2015 @ 12:36:

Missmisery, vind je seks met dieren ook normaal?

Tijd voor een psychiater zou ik zeggen.



I-i-i-ik word b-b-bang van jou.



Eerst zelf anale seks bij mannen onuitgenodigd vergelijken met dierenseks en dan iemand anders een psychiater aanraden. Waar is de :trollface: smiley wanneer je hem nodig hebt.
Alle reacties Link kopieren
quote:2Dinky3 schreef op 17 juni 2015 @ 12:36:

Ook bij vrouwen is anale seks gevaarlijk.

Het prefereren van je darmwand en je ligt in intensive care.

Jullie willen niet weten wat ik meegemaakt heb op eerste hulp.

Zelfs lampen in een anus. Stel dat dat barst.......een langzame dood.

Ik noem dit decadentie en niet normaal.



Missmisery, vind je seks met dieren ook normaal?

Tijd voor een psychiater zou ik zeggen.



hij prefereert de anus, niet de darmwand .. owww perforeren.. ;)



en ik hoop dat het geen kroonluchter was.



En ik ben met je eens.. Tijd voor een psychiater.. Laat je weten hoe het was?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me voorstellen dat je er geen getuige van wil zijn als je man een dildo van formaat 'Amsterdams paaltje' naar binnen werkt . Heb eens (dacht onschuldig) filmpje geopend die ik via App kreeg van vrienden . Men ....was ook formaat Amsterdams paaltje . Wonderlijk hoor dat je daar van kan genieten . Werd er zelf behoorlijk onpasselijk van . Maar ja , wie ben ik ...



Maar ik zou het beslist bespreekbaar maken met je man dat zijn voorkeuren niet de jouwe zijn ,( Zou het woord walgelijk niet gebruiken ) en dat je je er onprettig bij voelt .
Leer van gisteren , droom van morgen, maar leef vandaag
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even gezocht..... vindt hij anal acrobats zeker een geweldige site?
piet pompies, baba bomboy
Alle reacties Link kopieren
quote:MiekeLeRoi schreef op 18 juni 2015 @ 08:20:

Ik heb even gezocht..... vindt hij anal acrobats zeker een geweldige site?Gadver!
"Size does matter" en dat geldt hier ook wel een beetje. Dat hij geniet van anaal genomen te worden vind ik niet vreemd maar dat hij een boomstam kan verwerken is wel een beetje grotesk en daar zou ik dan wel weer op afknappen. Het krijgt dan iets obsceens en zou dat ook niet bepaald smakelijk vinden. Ook al wil je het niet, je gaat toch anders naar je partner kijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:waterplant schreef op 18 juni 2015 @ 08:47:

"Size does matter" en dat geldt hier ook wel een beetje. Dat hij geniet van anaal genomen te worden vind ik niet vreemd maar dat hij een boomstam kan verwerken is wel een beetje grotesk en daar zou ik dan wel weer op afknappen. Het krijgt dan iets obsceens en zou dat ook niet bepaald smakelijk vinden. Ook al wil je het niet, je gaat toch anders naar je partner kijken."hoi schat, ga ff lekker zitten"krijgt toch een andere betekenis..
Alle reacties Link kopieren
quote:KikiLee schreef op 16 juni 2015 @ 14:29:

Voordat hij begint maakt hij zichzelf goed schoon vanbinnen met een of ander ding.

Er komt geen poep bij kijken, dat zou hij ook vreselijk vinden ( en gaat branden uiteindelijk ).



Als hij bezig is met zijn dildo's dan duurt dit ook zeker 3-4 uur.

Dan heb ik het wel gehad.

Jazeker een vinger in zijn kont duwen is leuk, maar dat voelt hij al niet meer.

Heb hem een paar keer met een voorbind dildo genomen, maar daar werd ik ook niet koud of warm van.



Ik houd ontzettend van deze man, nee, dit is niet iets om niet voor te trouwen of om voor uit elkaar te gaan.



Als ik het walgelijk vind zeg ik het of het nu mijn man is of niet.

Homobosjes heb ik niet gezegd of wat daar mee te maken heeft.

Ja, ik vind het fijn als hij plezier/ genot heeft, maar dit gaat te ver voor mijn denken en doen.



Ik begrijp er geen snars van dat je de acties van je man walgelijk vindt en toch met hem getrouwd bent en hem zijn gang laat gaan.

Heb je het dan al die tijd oogluikend toegestaan? Heb je vanaf het begin dit laten gebeuren?



Wees dan duidelijker als je dit zo walgelijk vindt, dat je het niet trekt, dat je dit niet meer wil.
quote:Angelaatje1970 schreef op 18 juni 2015 @ 12:18:

[...]





"hoi schat, ga ff lekker zitten"krijgt toch een andere betekenis.. met als hobby paalzitten.
Alle reacties Link kopieren
My goodness....3 a 4 uur anaal!

Gebruikt hij drugs?





Nogal obsessief als je hij daar zo elke x mee bezig is.
Alle reacties Link kopieren
Tja, dit is iets wat mij ook lekker lijkt, maar ik heb het nog nooit gedaan Maar bij mij lijkt het me leuk voor een keertje.

Met homo zijn heeft dit niets te maken.
-
Alle reacties Link kopieren
Als man heb ik zelf en keer geëxperimenteerd met een dildo van mijn vrouw. Ik wilde weten waarom zij geen anale seks wilde. Eerst stiekum, maar naarmate ik het lekkerder vond heb ik me een keer laten 'betrappen' door haar.

Tijdens de seks heeft zij die dildo er bij mij ook wel eens in gestopt. Later is er een voorbinddildo gekomen. Dit was iets minder, en hebben we ook niet meer gedaan. Ook 'zelfbevrediging' met een dildo heb ik toen achterwege gelaten.

Toch miste ik het wel, en de voorbinddildo was uiteraard geen echte penis. Ik had niet het idee dat seks met een man bespreekbaar was in mijn relatie, om dezelfde reacties als ik hier ook lees. Maar ook ik leef maar een keer.... Toen heb ik besloten om een keer stiekum te ervaren hoe een echte penis in me voelt. Absoluut fout, maar het zou maar bij een keer blijven...

Uitijndelijk is het nog een paar keer gebeurt omdat het uiteindelijk wel lekker was....

Fantasie vervuld en voldoende ervarimg om dit te kunnen blijven fantaseren.

Wat ik wil zeggen is dat een fantasie kan ontwikkelen. Steeds een stapje verder. Lijkt me goed om dit ook te bespreken wanneer dit in de relatie besproken wordt. Wellicht had deze ervaring met mijn vrouw ook gedeeld kunnen worden. Nu het achter de rug is speelt het ook niet meer zo.

Nu begrijp ik wel beter dat er mensen zijn die anale seks niet lekker vinden, niets toevoegd of juist wel.

Hoeveel mensen hebben een mening zonder een ervaring opgedaan te hebben. Probeer iets te ervaren. Een fantasie realiseren kan rust brengen in je leven....
quote:Blondie456 schreef op 16 juni 2015 @ 15:02:

Ik zou nog een keer een goed en duidelijk gesprek met hem hebben. Hij blijft maar proberen om dit in jullie seks spel te betrekken terwijl jij je daar niet lekker bij voelt. Hij denkt misschien van de aanhouder wint. Hij schijnt zich niet bij jouw gevoelens neer te willen leggen en wilt zijn zin doordrijven. Ik vind dat erg egoistisch.Je kan dit ook omkeren. Wie moet zich bij wiens gevoelens neerleggen?
Alle reacties Link kopieren
Je hebt echt gelijk. "een dildo van het formaat amsterdams paaltje"

GATVERDAMME!! Ik was allang al weg op het moment dat ik erachter kwam dat hij geobsedeerd is door dit soort bizarre anale seks.

Respect dat je nog bij hem bent hoor...dit is gewoon echt vies.

En maakt ook niet uit welke geslacht je bent. Het is wel je kringspier die je beschadigt.





Seks moet wel leuk zijn natuurlijk
Me? Crazy? I should get down off this unicorn and slap you
quote:Treezebees schreef op 19 augustus 2015 @ 13:52:

[...]



Je kan dit ook omkeren. Wie moet zich bij wiens gevoelens neerleggen?TO geeft aan dat ze hiervan walgt en dat begrijp ik heel goed. Bij een goed seksleven wil je niet dat je partner dingen doet waarvan hij of zij walgt. Hij kan die dildo ook in zijn reet stoppen als hij alleen is maar zij wilt het niet betrekken tot hun seksleven.
En leuk is alleen leuk als mevrouw eenhoorn het goedgekeurd heeft natuurlijk. Waar moet het anders heen met deze wereld!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven