Anale sex bij man

16-06-2015 13:35 150 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Mijn man en ik hebben een fijn seks-leven, toch wil hij om de zoveel tijd anaal verwend worden.

Hij doet dit dan bij zichzelf met verschillende vormen dildo's, hoe groter , hoe beter.

Ik walg hiervan, kan er niks aan doen, dit is nieuw voor mij.

Soms doe ik mee, maar stop dan omdat ik het gewoon vreemd vindt om een man zoveel genot te zien ervaren

met een grote plug/dildo oid. in zijn kont.

Hij is totaal geen homo en heeft ook totaal geen interesse in mannen, hij is echt iemand die graag naar de vrouwen kijkt enz.

Maar ik weet gewoon niet wat ik hiermee aan moet.

Heeft iemand hier soortgelijke ervaring en hoe gaan jullie hier mee om.

Groetjes, KikiLee
Alle reacties Link kopieren
En Rembo zijn amsterdammertje om je fiets op slot te zetten?
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
Ondanks dat je het wagelijk vindt

Zul je het toch moeten accepteren van je man

Maar het lijkt wel een uit de hand gelopen fetish 3-4 uur is echt super lang ..
Alle reacties Link kopieren
quote:spraakwaterval schreef op 14 december 2015 @ 03:53:

[...]





Een kut is ook primair bedoeld als uitgang.Ik neem liever de nooduitgang
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
quote:lady-aurora schreef op 15 december 2015 @ 22:51:

[...]



Ik neem liever de nooduitgangJij komt niet eens opdagen :p
Alle reacties Link kopieren
quote:spraakwaterval schreef op 15 december 2015 @ 22:55:

[...]





Jij komt niet eens opdagen :pOmdat het bij jou niet voldoet aan artikel 3.6
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
Alle reacties Link kopieren
To is verhuist naar Rotterdam
Ja en?
quote:lady-aurora schreef op 15 december 2015 @ 22:58:

Omdat het bij jou niet voldoet aan artikel 3.6Ik voldoe aan geen enkel besluit.
Alle reacties Link kopieren
Ieeww.. ik heb medelijden met je dat het al zover is gekomen dat je denkt dit te moeten accepteren.. als je het beste met je man voorhebt laat je hem dit niet toe om te doen, je kunt nog beter weg gaan dan dit toestaan, en de mensen die hier positief op reageren wensen hem blijkbaar ook het slechte.
.
Alle reacties Link kopieren
Anale seks bij man is een no go!!!
Alle reacties Link kopieren
Bij vrouw is wel ok trouwens:)
.
anoniem_636ec96671ca6 wijzigde dit bericht op 23-12-2017 10:58
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
VivaJames is wellicht wat ouderwets?
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Haha, VivaJames, dat zeg je goed op een forum met overwegend vrouwen :-D !



Wat ik me overigens wel eens afvraag, is of je bij van die 'extreme penetraties' geen last van je sluitspier krijgt. Bij mij gaat er niets in wat veel dikker is dan een flinke drol om het maar eens plat te zeggen.



Maar van die megadildo's of hele vuisten, als je dat heel vaak en dan ook nog eens uren achter elkaar doet, gaat er toch iets vreselijk lubberen??
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
Das idd een risico. Incontinentie van feaces, zoals dat dan netjes heet. En aambeien.

nee bah, laat maar
de wereld wacht om ontdekt te worden
.
anoniem_636ec96671ca6 wijzigde dit bericht op 23-12-2017 10:58
99.44% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bij voorbaat sorry mocht ik hier al op gereageerd hebben (heb effe geen zin alle pagina door te worstelen).



Ik vind het altijd zo'n bekrompen gedachte dat veel mensen anale prikkeling bij een man direct associëren met homosexualiteit. Het werkt qua prikkeling hetzelfde als bij vrouwen. Okay, geen prostaat, maar puur anatomisch gezien, het (dubbele) kringspier gedeelte is gelijk, geeft dezelfde sensatie. En als extra kun je bij een man dan inderdaad een vinger op de prostaat drukken. Dus waarom is het bij een vrouw wel een (inmiddels) geaccepteerd iets en wordt het bij mannen nog altijd (vaak) als iets homosexueels gezien. Ik denk dat er legio mannen zijn die het, net als bij vrouwen, een prikkelende plek vinden en ja, ook hetero mannen.



Dus om op de TO te reageren:

Heb het er samen over, laat je man zijn verhaal doen en doe desnoods mee en laat het onderdeel worden van jullie gezamenlijke sex belevenissen.
.
.
anoniem_636ec96671ca6 wijzigde dit bericht op 23-12-2017 10:57
99.27% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Haha, dat doe jij wel vaker geloof ik he Manlief ? Alleen het eerste bericht lezen .



Dat anale seks lekker was en bepaald niet alleen voor homo's waren sommige van ons al van overtuigd .



Maar drie uur met een megadildo je kont in en uit is toch wel wat anders dan een vinger erbij en op de prostaat drukken .
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
Ja, doe ik inderdaad vaker. Ik heb meer dingen te doen ...



En van die 3 uren wist ik niet. Maar dan nog, gebruik van mega dildo's en zo, ik vind het allemaal nog acceptabel. Althans, zo op papier. Ik bedoel, sex / vrijpartij is tweerichtingsverkeer. Een sociaal gebeuren (haha, hoor mij nou). Het ene moment ben je alleen bezig met jezelf en daarop weer met je partner om hem of haar genot te geven. En daar weer van te genieten. Ja, kan ook als er geen verliefdheid in het spel is. Gewoon genieten omdat je de ander het plezier gunt en/of omdat het jezelf opwindt.



In dat kader kan ik me voorstellen dat je als vrouw zou kunnen genieten van het genot van je man/minnaar als hij met een dildo bezig is. En andersom. Maar natuurlijk geen 3 uren. Hij moet ook aan haar genot denken en het afwisselen. Ja, hoe zeg ik dat nou allemaal op papier, best ingewikkeld.



Ik heb het wel in mijn hoofd, maar vind het lastig om het op schrift te verwoorden. Bijvoorbeeld doen we zelf wel eens een "vrijpartij" om alleen een van de twee te bevredigen. Puur omdat het kan. Zoiets dacht ik aan in het geval van de TO.
.
Alle reacties Link kopieren
Net wat Manlief ook zegt, 3 uur om uiteindelijk een tafelpoot erin te krijgen, dat betekent dat die vent tijdens de sex een hele periode vooral met zichzelf bezig is.

Dat gaat niet werken in mijn optiek, temeer het de bedoeling was om gezamenlijk bezig te zijn met elkaars lichaam tijdens de sex.

En nu zeg ik het ff zwart wit, er zijn natuurlijk periodes dat de een meer de focus krijgt dan de ander, maar in dit geval gaat de man in kwestie volledig op in zijn eigen gerief.



Ik kan mij voorstellen dat TO hier van onthutst raakt terwijl haar partner uren bezig is om zijn eigen grenzen te verleggen voor eigen genot, terwijl TO in de tussentijd bij wijze van spreken even het huishouden tussendoor nog even meepakt omdat het haar beurt nog niet is zeg maar.

Zou op mij in ieder geval een verlammende uitwerking hebben.

Dit heeft volgens mij niet veel meer met gezamenlijke sex te maken.
Ik vind baffen, anale seks zowel bij de man als bij de vrouw grote afknappers.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zerow schreef op 16 december 2015 @ 15:58:

Net wat Manlief ook zegt, 3 uur om uiteindelijk een tafelpoot erin te krijgen (...)Hahaha, geweldig ...
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zerow schreef op 16 december 2015 @ 15:58:





Ik kan mij voorstellen dat TO hier van onthutst raakt terwijl haar partner uren bezig is om zijn eigen grenzen te verleggen voor eigen genot, terwijl TO in de tussentijd bij wijze van spreken even het huishouden tussendoor nog even meepakt omdat het haar beurt nog niet is zeg maar.

Zou op mij in ieder geval een verlammende uitwerking hebben.

Dit heeft volgens mij niet veel meer met gezamenlijke sex te maken.Geweldig! Zie het zo voor me
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Ieder zijn ding toch Blondie?
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven