Anilingus

24-10-2020 20:17 280 berichten
Kontlikken is anno 2020 best wel geaccepteerd, zelf doe ik het graag bij mijn vrouw, maar wil niet ontvangen.
Doen jullie het ook?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-10-2020 12:23
Reden: Titel aangepast (aanstootgevend)
0.00% gewijzigd
Tomos schreef:
06-11-2020 20:43
BWEH !!!
Een anus is om uit te schijten .
Gatver , lijkt me smerig om die stront aan je tong te hebben :sick:

Ja dat lijkt mij ook smerig, maar ik neem aan dat je weet wat wassen is? Heb nog nooit poep aan mijn tong gehad, omdat mijn vrouw gelukkig wel weet wat hygiëne is.
Ja zeker doe ik dat, erg lekker zelfs en echt niet vies.
John Legend

Heeft er zelfs een liedje over geschreven.

https://www.vulture.com/2019/03/john-le ... -mero.html
Hihihi, poep- en piesgrappen.
De grap is vooral dat deze benaming mocht blijven staan en de vertaling werd verwijderd wegens aanstootgevend.
spraakwaterval schreef:
25-12-2020 01:47
Hihihi, poep- en piesgrappen.

Wat is de grap?
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend vroeg laatst of dit populair is bij ons. Ik zei dat ik het niet wist, vanwaar die vraag? Omdat hij weet dat Nederlanders in het algemeen hun kont niet wassen nadat ze een grote boodschap hebben gedaan, en hij zich afvroeg hoe dat dan werkt met rimmen. Uit al die reacties over poep likken kan ik wel opmaken dat zowel wassen als rimmen niet standaard zijn hier, dat dacht ik eigenlijk al :wtf: Hoe heb je dan überhaupt seks terwijl jij en/of partner met een ongewassen bilspleet zitten?
Alle reacties Link kopieren
Wat betreft rimmen: ik was zelf nooit zo van monden dicht bij anussen, ook al was ik me dus wel standaard na een toiletbezoek. Mijn ex deed het een keer en ik vond het apart, wel aangenaam, maar het was voor ons beiden de eerste keer (voor hem geven, voor mij ontvangen) en we hadden ook wat gedronken, we zijn er verder niet mee doorgegaan.

Mijn huidige vriend deed het vaker bij mij tijdens het beffen en ik had daar wat vragen over. Toen bespraken we het en zei ik dat ik het toch nog een vies idee vond, vanwege bacteriën enzo... maar wij douchen soms samen en wassen dan elkaar, en op een keer zat ik onder hem tussen zijn benen en bewoog hij mijn hoofd richting zijn ballen en toen verder, en ik zei "...ehhh misschien een andere keer". Toen we daarna op bed lagen, kreeg ik toch een soort van zin en heb ik het geprobeerd, en nu vind ik het eigenlijk heel lekker. Ik heb er nog steeds wat bedenkingen bij wat betreft bacteriën, maar qua smaak en geur is het echt niet viezer dan gewone orale seks - zo ja, dan moet je je denk ik gewoon beter wassen.
Alle reacties Link kopieren
Idd.
Al dat vooroordeel. Try before you.
Ontwikkel en geniet. Alsof op je telefoon geen bacteriën huizen.
konwalia schreef:
26-12-2020 22:59
Mijn vriend vroeg laatst of dit populair is bij ons. Ik zei dat ik het niet wist, vanwaar die vraag? Omdat hij weet dat Nederlanders in het algemeen hun kont niet wassen nadat ze een grote boodschap hebben gedaan, en hij zich afvroeg hoe dat dan werkt met rimmen. Uit al die reacties over poep likken kan ik wel opmaken dat zowel wassen als rimmen niet standaard zijn hier, dat dacht ik eigenlijk al :wtf: Hoe heb je dan überhaupt seks terwijl jij en/of partner met een ongewassen bilspleet zitten?

Volgens mij hebben ook hier steeds meer mensen een douche toilet .
Ik heb er zelf een van het Zwitserse merk AXENT
Met ingebouwde douche en föhn, massage nachtled etc.
Nou rimmen spreekt mij toch niet aan en gelukkig vindt mijn man het ook niks.
Thecrew schreef:
27-12-2020 13:56
Volgens mij hebben ook hier steeds meer mensen een douche toilet .
Ik heb er zelf een van het Zwitserse merk AXENT
Met ingebouwde douche en föhn, massage nachtled etc.
Wat moet ik me daar bij voorstellen dan? Anus massage??
Someonenew schreef:
27-12-2020 15:04
Wat moet ik me daar bij voorstellen dan? Anus massage??
Oscillerende en pulserende straal


https://bidetdouche.nl/axent-one-plus.html
Thecrew schreef:
27-12-2020 15:58
Oscillerende en pulserende straal


https://bidetdouche.nl/axent-one-plus.html


Je kan er dus ook omgedraaid opzitten als je wil.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt je wel wassen na het poepen, maar dat is de buitenkant en een tijdelijke situatie. Niks op tegen natuurlijk, maar het zegt niet zoveel over de hygiëne mbt anale seks daarna. Het is namelijk niet alleen de buitenkant, maar ook en vooral de binnenkant van de sluitspier die bepaalt hoe veilig (of beter: hoe minder onveilig) oraal-anale seks is.

Even een lesje werking vh lichaam. De sluitspier is geen platte ring, maar heeft een kokervorm van enkele centimeters lengte en bestaat uit een controleerbaar deel (dat kun je zelf aanspannen en enigszins ontspannen) en een oncontroleerbaar deel (dat wordt aangestuurd door het lichaam zelf). De sluitspier sluit zich automatisch als de meeste ontlasting uit de endeldarm verdwenen is. Bij stevige ontlasting is dat ná de drol die er gladjes uitglipt, en blijft de sluitspier relatief schoon van binnen. Bij zachte ontlasting knijpt de sluitspier de ontlasting op een gegeven moment domweg af en bevat deze na het poepen nog een kleine hoeveelheid ontlasting. Dit effect kun je vergelijken met een rijpe banaan die je met je vuist tot moes knijpt. Je kunt knijpen wat je wil, maar na het openen van je hand zit er bananenmoes aan de binnenkant, ook al was je je dichte vuist eerst grondig aan de buitenkant. Met de anus is hetzelfde het geval. Met wassen aan de buitenkant gaat zachte, afgeknepen ontlasting binnen de kringspier niet weg.

Door zwaartekracht, warmte en beweging zal een deel van die ontlasting de uren daarna alsnog naar buiten sijpelen en aan de buitenkant van de anus belanden. Daardoor heb je soms een uur na het poepen weer een beetje poep aan het papier als je je anus afveegt. En dat is ook de oorzaak van remsporen in ondergoed. En dat is waarom strings niet sexy, maar met name heel onhygiënisch zijn.

Wil je per se aan anilingus doen dan is het dus zaak ervoor te zorgen dat de ontvanger ervan niet alleen de buitenkant heeft schoongemaakt, maar ook geen zachte ontlasting heeft of kort daarvoor heeft gehad. Of de endeldarm en binnenkant anus grondig heeft gereinigd met een klisma én vervolgens minimaal een uur heeft gewacht totdat het lichaam de restjes van ontlasting en spoeling heeft opgenomen.

Leuk hoor, die anilingus... :sigh:
Thecrew schreef:
27-12-2020 15:58
Oscillerende en pulserende straal


https://bidetdouche.nl/axent-one-plus.html
3000 piek voor een wc.

Mét een app.

Owkee.
In_Tenebris schreef:
27-12-2020 16:03
Je kan er dus ook omgedraaid opzitten als je wil.
Handig anaal en vaginaal genot :idee:
Al zeg ik eerlijk dat de massagestraal van mijn douchekop ook voor hoogtepunten zorgt, daar beft geen vent tegen op ;) :hihi:
Someonenew schreef:
27-12-2020 18:44
Handig anaal en vaginaal genot :idee:
Al zeg ik eerlijk dat de massagestraal van mijn douchekop ook voor hoogtepunten zorgt, daar beft geen vent tegen op ;) :hihi:


Ouch!
Knuddestudder schreef:
27-12-2020 16:12
Je kunt je wel wassen na het poepen, maar dat is de buitenkant en een tijdelijke situatie. Niks op tegen natuurlijk, maar het zegt niet zoveel over de hygiëne mbt anale seks daarna. Het is namelijk niet alleen de buitenkant, maar ook en vooral de binnenkant van de sluitspier die bepaalt hoe veilig (of beter: hoe minder onveilig) oraal-anale seks is.

Even een lesje werking vh lichaam. De sluitspier is geen platte ring, maar heeft een kokervorm van enkele centimeters lengte en bestaat uit een controleerbaar deel (dat kun je zelf aanspannen en enigszins ontspannen) en een oncontroleerbaar deel (dat wordt aangestuurd door het lichaam zelf). De sluitspier sluit zich automatisch als de meeste ontlasting uit de endeldarm verdwenen is. Bij stevige ontlasting is dat ná de drol die er gladjes uitglipt, en blijft de sluitspier relatief schoon van binnen. Bij zachte ontlasting knijpt de sluitspier de ontlasting op een gegeven moment domweg af en bevat deze na het poepen nog een kleine hoeveelheid ontlasting. Dit effect kun je vergelijken met een rijpe banaan die je met je vuist tot moes knijpt. Je kunt knijpen wat je wil, maar na het openen van je hand zit er bananenmoes aan de binnenkant, ook al was je je dichte vuist eerst grondig aan de buitenkant. Met de anus is hetzelfde het geval. Met wassen aan de buitenkant gaat zachte, afgeknepen ontlasting binnen de kringspier niet weg.

Door zwaartekracht, warmte en beweging zal een deel van die ontlasting de uren daarna alsnog naar buiten sijpelen en aan de buitenkant van de anus belanden. Daardoor heb je soms een uur na het poepen weer een beetje poep aan het papier als je je anus afveegt. En dat is ook de oorzaak van remsporen in ondergoed. En dat is waarom strings niet sexy, maar met name heel onhygiënisch zijn.

Wil je per se aan anilingus doen dan is het dus zaak ervoor te zorgen dat de ontvanger ervan niet alleen de buitenkant heeft schoongemaakt, maar ook geen zachte ontlasting heeft of kort daarvoor heeft gehad. Of de endeldarm en binnenkant anus grondig heeft gereinigd met een klisma én vervolgens minimaal een uur heeft gewacht totdat het lichaam de restjes van ontlasting en spoeling heeft opgenomen.

Leuk hoor, die anilingus... :sigh:

Oké. Je hebt mijn zin weggenomen :cry: :whip: :rofl:

Maar, wist dit niet. Vind biologie interessant, dus ergens bedankt, maar ook weer niet:)
Alle reacties Link kopieren
Thecrew schreef:
24-10-2020 21:00
Je gaat ook niet tongzoenen met iemand die net gekotst heeft, met andere woorden hygiëne is wel belangrijk als je een kontje likt.
Dit in achtnemend is het een van de meest geile seksuele daden.
Dan begrijp ik niet dat jij niet wil dat je vrouw dit bij jou doet.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Madeliefjees schreef:
24-10-2020 20:29
Nee, daar hebben wij toiletpapier voor.
:rofl:
Tickel schreef:
27-12-2020 21:54
Dan begrijp ik niet dat jij niet wil dat je vrouw dit bij jou doet.
En zonde van die wc van 3000 piek ook dan.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon goed spoelen en wassen is de boodschap, snap niet er mensen zijn die dan nog poepgeur ruiken, lag dan toch echt aan de hygiene van jullie bedpartner 🤮
Knuddestudder schreef:
27-12-2020 16:12


.....Daardoor heb je soms een uur na het poepen weer een beetje poep aan het papier als je je anus afveegt. En dat is ook de oorzaak van remsporen in ondergoed. En dat is waarom strings niet sexy, maar met name heel onhygiënisch zijn.

Lijkt me meer een geval van teveel bewerkt voedsel eten en dan vooral junkfood icm te weinig beweging, heb namelijk nooit remsporen of “nasijpelen” van de anus. Bij een gezonde leefstijl heeft het rectum een zelfreinigende werking.
spraakwaterval schreef:
27-12-2020 23:07
En zonde van die wc van 3000 piek ook dan.
Het is een heel mooi toilet en tenslotte is het mijn geld

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven