aparte ex

29-12-2011 12:24 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een ex waar ik 2 jaar een relatie mee heb gehad. Nu ongeveer half jaar uit, en hij heeft nu bijna 3 maanden een nieuwe vriendin. We werken nog steeds samen en zijn collega's. Hij is zijn vriendin niet trouw wil niet wahtrn tot zij klaar voor seks is. Maar hij wil t met mij weer doen. Ik ben natuurlijk niet zo gek dat ik me laat gebruiken. Maar we hebben een maand geleden wel gezoend. En dat was voor mij een malig! Echt een fout. Maar hij blijft aandringen dat hij graag een x wil afspreken en met mij naar bed wil. Moet ik dit tegen zijn vriendin vertellen?

Ik gun haar niet een vriend die liegt en bedriegt.. Want liegen kan die!

Of moet ik het links laten liggen?

Wat zouden jullie doen?
Als jij het niet wilt moet je je niet laten meeslepen door hem! Ben duidelijk in wat jij wilt en zeg hem dat, succes
Niet opreageren en zeker niet tegen z'n vriendin zeggen
ik zou het niet tegen zijn vriendin zeggen. ik bedoel, jij bent de ex vriendin en ze kan denken dat je gewoon aan het stoken bent, en je ex zal dit beamen want hij gaat het natuurlijk niet toegeven! gewoon duidelijk zijn tegen hem, en verder negeren
Dankje kleinmeisje, wij weten beiden van elkaar wie we zijn...
Zoveel mogelijk die vent negeren en je nergens mee bemoeien. Vooral niet meer zoenen en seks al helemaal niet. Het is niet jouw probleem, dus maak het ook niet jouw probleem.
Nieuwe baan zoeken en ex betekent exit!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hou toch op met je obsessie. JE opent alleen maar over hem topics hier. Hou op met dat trieste gedrag. JE bent 19! Je hebt 2 jaar een "relatie" gehad die al weer een half jaar uit is. Kom op zeg! Get al life!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Je in het begin al mee laten slepen is al fout... (je bent dan net zo fout als hem). Ik zou voor een nieuwe baan kijken, daar ronddolen blijf je in de "verleiding" staan. Gooi hem uit je cirkel.
Huh, is kleinmeissje de vriendin van de ex ofzo?
Wat een vozige creep!
it's a big club and you ain't in it
Girl 62, denk dat het beter is hulp te zoeken voor je problemen...
volgens mij is dit itgirl weer
ik krijg ook dat idee...
quote:Juliet86 schreef op 29 december 2011 @ 23:27:

volgens mij is dit itgirl weerIn dat geval zou ik hem een fotoboek geven met foto's van jullie samen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven