Baard, bril en snor

10-06-2009 09:54 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn op zoek naar een man voor een trio en bekijken dan ook wel advertenties op diverse sites.

Wat mij opvalt is dat er nog wel eens als toevoeging bij een manprofiel staat geen B,B of S (baard, bril of snor).



Ik vraag me dan altijd af waar dat voor is. Is een B,B of S not done in deze scene of zijn er veel vrouwen die daar op afknappen? Ik zelf vind het totaal geen punt. Ik ken knappe mannen met een snor, met een baard, met een bril en heel soms zie ik wel eens een mooie man met een baard, bril EN snor!



Hoe denken jullie hierover?



PS Hoewel we op zoek zijn, is het niet de bedoeling dat mannen hier reageren. Zelfs niet als ze een baard, bril of snor hebben. :-)

B,B of S

Totaal aantal stemmen: 22

Not done (55%)
Geen probleem (45%)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou wel graag een toevoeging willen met een afkorting waardoor je weet dat iemand géén BierBuik heeft of Kale Plek Op Hoofd . ( geen bb / kpoh )



Brillen , baarden en snorren zullen kennelijk dingen zijn die door veel mensen als anti-geil worden beschouwd .

Ik ken geen knappe mannen ( in het echt ) met een baard of een snor . Sterker nog ; ik ken bijzonder weinig mensen met een snor en/of een baard .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou de afkorting GGMNZGDHPD (groot geschapen maar niet zo groot dat het pijn doet) graag toegevoegd zien aan de profielen. :-)
Alle reacties Link kopieren
Mag ik dan nog pleiten voor WHEEAW ( weet hoe een en ander werkt ; grenzen respecteren , gezellige babbel , handig met condooms , af en toe SOA testje , niet te veel drinken , niet tot in het oneindige blijven plakken , etc ) ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Zijn er eigenlijk ook afkortingen die veel gebruikt worden bij vrouwen en bij stellen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is dat blijven hangen uit de jaren '70. Toen had je van die mannen met enorme baarden en snorren en dito brillen, en dan had je ook mensen die daar geen prijs op stelden.

En die formulering "geen BBS" is blijven hangen bij onnadenkende types terwijl tegenwoordig vrijwel niemand meer zo'n enorme gezichtsbeharing heeft, en er ook weinig mensen te vinden zijn die nog bezwaar hebben tegen een baardje van 3 dagen of een hippe bril.



Net zoals er mensen zijn die het nodig vinden apart te vermelden dat ze niks met dieren willen. Ja hoor, verder wémelt het van de mensen die willen experimenteren met de bouvier, dus het is dríngend noodzakelijk om op voorhand te zeggen dat je dat niet wilt.
Alle reacties Link kopieren
Oja " de welbekende extremen " , Ellen .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
whaha ik lig in een deuk hier
Alle reacties Link kopieren
Ik pleit voor op datinsites: GGE (Geen Gestoorde Ex)

en natuurlijk juist wel GGG (Good, giving and game, met dank aan Dan Savage)
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Alle reacties Link kopieren
Altijd een SOA ( schone onderbroek aan )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken dit nog uit mijn studententijd, toen het onze hobby was om de contactadvertenties in de Volkskrant uit te spitten. Daar was geen BBS aan de orde van de dag maar twintig jaar geleden zaten we nog dicht bij het seventieshorrorstruikgewas.



Hoe dan ook, ik vind BBS nou niet echt een pré.



Wat denken jullie van GWS (geen witte sokken)?



En een persoonlijke horreur van mij: GPT (geen piercing of tattoo).
mahna mahna tuduuuudududu
Alle reacties Link kopieren
quote:Feesie schreef op 10 juni 2009 @ 18:29:





Wat denken jullie van GWS (geen witte sokken)?



Sokken kunnen mij dan weer njiks schelen , mits er geen Garfield op staat .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Hè, ik kan hier nog wel even op doorsudderen:



PTED (poetst tanden elke dag)

SNUB (stinkt niet uit bek)

GRODS (geen roos op de schouders)

COV (comb-over verboden)

GMIN (geen matje in de nek)

GDD (gebruikt dagelijks deodorant)

GHOROK (geen haar op rug of kont)



enzovoortsenzoverder
mahna mahna tuduuuudududu
Alle reacties Link kopieren
Dat van die sokken begrijp ik nooit zo goed. Wat is er mis met mooie, schone, witte sokken? Behalve dan dat ze niet in sandalen mogen
Alle reacties Link kopieren
quote:Feesie schreef op 10 juni 2009 @ 18:33:





GHOROK (geen haar op rug of kont)



Ook geen onbelangrijke !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marianne1969 schreef op 10 juni 2009 @ 19:38:

Dat van die sokken begrijp ik nooit zo goed. Wat is er mis met mooie, schone, witte sokken? Behalve dan dat ze niet in sandalen mogen Ooit schijnt er een vrouwenvergadering te zijn geweest , waar jij en ik niet bij waren , en daar schijnt unaniem besloten te zijn dat witte ( sport)sokken niet kunnen .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind sportsokken echt geen ramp. Ze kunnen tenslotte uit! Overigens draag ik ze zelf ook wel eens als ik gympen aan heb. (gympen zijn ook wit vind ik dan wel weer erbij passen)



Feessie die afkortingen
Alle reacties Link kopieren
Ik vind CMORAN! (cavia met open ruggetje absoluut niet!) ook een belangrijke eis bij een oproep in een contact advertentie.

Alle reacties Link kopieren
Tja, en met al die afkortingen erbij houd je dan een PINO over????
Alle reacties Link kopieren
PINO's zijn geweldig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dushi74 schreef op 10 juni 2009 @ 21:47:

PINO's zijn geweldig.De vogel en de Prince In Name Only? Kan iemand hier even wikipedia aanvullen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Dushi74 schreef op 10 juni 2009 @ 21:47:

PINO's zijn geweldig.



De pino in mijn naam staat voor Potentieel Interessant Neuk Object
Alle reacties Link kopieren
quote:pinolover2 schreef op 11 juni 2009 @ 07:57:

[...]





De pino in mijn naam staat voor Potentieel Interessant Neuk ObjectPrecies de versie die ik ook geweldig vind. Een blauwe vogel vind ik wel lief hoor daar niet van. Maar die vind ik toch geen hoog geilheidsgehalte hebben.
Alle reacties Link kopieren
PINO mag niet meer raden naar PINO
Alle reacties Link kopieren
De PLORK is trouwens nog niet genoemd he. Mooi voeg die maar toe aan het afkortingenlijstje.





betekenis: Prettig Lichaam Ongelooflijke Rot Kop

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven