Bang voor vriend

28-06-2012 23:43 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, mijn naam is Sandra . K

Mijn achternaam zeg ik niet want misschien zitten er bekende op dit forum.

Maar ff back to topic xd.

Mijn vriend is 27 terwijl ik net 17 ben, ik heb pas een half jaar met hem maar hij wilt nu al seks! :'(

Mijn ouders weten niet wie hij is dus als ik vraag of ze condooms willen halen zeggen ze; met wie ik ga neuken?

En mijn vriend zelf krijgt niet mee.

Dus ik was laatst bij hem thuis en toen begon hij opeens me te zoenen en steeds lager te gaan tot hij me uitkleedde.

Afijn eenmaal beide naakt vroeg hij of hij seks wilde, ik wilde het niet omdat ik geen kinderen wil.

Toen begon hij opeens te schelden dat ik nooit meewerk en hij liep boos weg ( nadat hij zich had aangekleed xD ).

Maar nu praat hij niet meer tegen me :(

Wat moet ik doen!?!??!
quote:plofkipje84 schreef op 29 juni 2012 @ 00:10:

Als je jezelf volwassen genoeg vindt voor seks, dan ben je ook hopelijk volwassen genoeg om condooms te kopen. Zo niet, dan geen seks!

Zoals ik al zei, wat als ik iemand ken?

Die denkt ook dat ik een slet ben.

Een vriendin wil het voor me halen!

maar moet ik het doen of niet?
Pil is gratis tot je 18e, dat scheelt weer.
Joh, hoe ver wil je (trol) gaan om hem voor je te winnen? Dus wel seks tegen je zin? Zal hij jou ook zonder bokshadschoenen neerslaan en je dan zonder condoom neuken als jij KO ligt?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Slet?? Je beschermt jezelf.... Iemand die dat dom vindt is gewoon zelf heel heel dom!! En anders ga je naar een andere plaats...
quote:nooitbang schreef op 29 juni 2012 @ 00:11:

[...]

maar moet ik het doen of niet?

Nee want je twijfelt en bent bang voor zijn boosheid.

Nee dus.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:nooitbang schreef op 29 juni 2012 @ 00:10:

Ja 10 jaar is veel daarom durf ik het m'n ouders niet vertellen en heb zelf geen inkomen ( ook geen zakgeld ).

Hij is wel lief altijd, maar wat als ik me nu terug trek, misschien wordt hij dan boos omdat ik hem eerst blij maak :SO, nee, maak die lieverd vooral niet boos hooor! Hij is zo stoerrrrr! (Maar durft geen condooms te kopen. Sure.)
quote:Fame schreef op 29 juni 2012 @ 00:12:

Joh, hoe ver wil je (trol) gaan om hem voor je te winnen? Dus wel seks tegen je zin? Zal hij jou ook zonder bokshadschoenen neerslaan en je dan zonder condoom neuken als jij KO ligt?

Dat van iemand neerslaan was gelul.

Hij kan heel lief zijn maar als het over seks gaat wordt het hem allemaal te serieus.

Hij heeft al veel vaker seks gehad en ik nog nooit. :S
Niet doen dus. Na de seks dumpt hij je sowieso.
quote:Fame schreef op 29 juni 2012 @ 00:13:

[...]

O, nee, maak die lieverd vooral niet boos hooor! Hij is zo stoerrrrr! (Maar durft geen condooms te kopen. Sure.)Kijk reactie van mij boven mij
quote:nooitbang schreef op 29 juni 2012 @ 00:13:

[...]

Dat van iemand neerslaan was gelul.

Hij heeft al veel vaker seks gehad en ik nog nooit. :SEn jij wilt jouw eerste keer laten gebeuren omdat je bang bent dat hij boos wordt? Lijkt me geen leuke eerste keer denk je wel?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Als hij vaker seks heeft gehad, kan hij toch ook condooms kopen
Lees je ttopic titel. Je bent vang dat hij boos wordt dus doe jij er alles voor (tegen je zin in) om hem tevreden te houden en dus maar seks te hebben. Tja. Echte liefde, catch van je leven. De prins op het witte paard.
Veel vaker seks gehad?? Dan zou ik en een condoom gebruiken en aan de pil gaan en een soatest voor beiden....
quote:Fame schreef op 29 juni 2012 @ 00:14:

Niet doen dus. Na de seks dumpt hij je sowieso.

Hoe weet je dat?!

Je kent hem toch niet.

Het is de eerste keer dat ik verkering heb en ben bang dat ik nooit meer iemand als hem vind als ik het uit laat gaan
.
anoniem_637d3d1633e8e wijzigde dit bericht op 29-06-2012 00:20
Reden: er ging iets fout
% gewijzigd
quote:nooitbang schreef op 29 juni 2012 @ 00:17:

[...]

Hoe weet je dat?!

Je kent hem toch niet.

Het is de eerste keer dat ik verkering heb en ben bang dat ik nooit meer iemand als hem vind als ik het uit laat gaan

Die meisjes die hij heeft geneukt, dat zijn niet zijn vriendinnen gebleven toch? You're next. Exit.

Daarnaast, je zou echt een uniek geval zijn als je je leven lang aan je eerste verkering blijft hangen.
quote:nooitbang schreef op 29 juni 2012 @ 00:17:

[...]

Hoe weet je dat?!

Je kent hem toch niet.

Als hij jou leuk vindt kan hij wachten.

Als hij seks leuk vindt kan hij niet wachten.
Ik mag hopen dat je nooit meer zo iemand vindt.... Ik gun je namelijk een jongen die jou respecteert en zelf condooms koopt en aan jullie veiligheid denkt... Een jongen die seks niet ziet als hoofdzaak van een relatie, maar als leuke bijkomstigheid als jullie er beiden aan toe zijn...

Dus niet zo'n jongen als nu...
Hmm stel dat ik het doe dan is online kopen niet slim.

want mijn wat als ze binnen komen als mijn ouders thuis zijn.

Maar wat als ik hem nu sms dat ik geen seks wil?

Misschien wordt hij helemaal gek omdat ik hem eerst blij maakte.

En wat als hij het daarom uit wilt maken? :S

Moet ik het sturen of niet?
Ja sms het hem maar en ga dan slapen.
Wat houdt helemaal gek worden in?
Dit is of een trol, of de 17-jarigen meisjes van tegenwoordig grenzen aan zwakzinnigheid.
Ik zou het uitmaken.
Dit gaat niet over wt jij wilt maar over wat je allemaal moet doen om er maar voor te zorgen dat je je vriendje van 27 niet boos maakt. Waar is jouw mening?
OMG, dat je dat jezelf nog moet afvragen. Als hij je dumpt dan weet je 100% zeker dat hij jou alleen maar voor de neuk zag/ziet. Enne het komt niet zo vaak voor hoor dat iemand voor de rest van zn leven bij het eerste vriendje blijft (als hij al echt je vriendje is). Want een echt vriendje zou respect hebben voor je besluit om nog even te wachten.

Ik vind hem maar als een slappe hap overkomen hoor...geen condooms durven kopen maar wel een meisje van 17 intimideren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven