Bang voor vriend

28-06-2012 23:43 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, mijn naam is Sandra . K

Mijn achternaam zeg ik niet want misschien zitten er bekende op dit forum.

Maar ff back to topic xd.

Mijn vriend is 27 terwijl ik net 17 ben, ik heb pas een half jaar met hem maar hij wilt nu al seks! :'(

Mijn ouders weten niet wie hij is dus als ik vraag of ze condooms willen halen zeggen ze; met wie ik ga neuken?

En mijn vriend zelf krijgt niet mee.

Dus ik was laatst bij hem thuis en toen begon hij opeens me te zoenen en steeds lager te gaan tot hij me uitkleedde.

Afijn eenmaal beide naakt vroeg hij of hij seks wilde, ik wilde het niet omdat ik geen kinderen wil.

Toen begon hij opeens te schelden dat ik nooit meewerk en hij liep boos weg ( nadat hij zich had aangekleed xD ).

Maar nu praat hij niet meer tegen me :(

Wat moet ik doen!?!??!
@bloemetje ik hoop dat het een trol is, want als dit echt is, is het wel heel erg gesteld met de 17-jarigen tegenwoordig
Sommige 17-jarigen hè... Gelukkig is niet iedereen zo...
Wat je moet doen? Dit soort achterlijke ongeloofwaardige topics niet openen en nooit meer terugkomen hier. Dom Wijf.
WEER een puber die geen raad weet met zijn vrije tijd na het eindexamen.... Pfff....
Pffff
quote:luckyjane schreef op 29 juni 2012 @ 02:10:

Deze smiley komt toch een stuk vaker van pas dan ik had verwacht...
quote:nooitbang schreef op 29 juni 2012 @ 00:10:

Ja 10 jaar is veel daarom durf ik het m'n ouders niet vertellen en heb zelf geen inkomen ( ook geen zakgeld ).Waarom heb jij geen zakgeld? Zo leer je niet met geld omgaan.
World of Warcraft: Legion
quote:boterblommetje schreef op 28 juni 2012 @ 23:49:

Ga slapen nooitbang, morgen weer vroeg naar school.Helaas hebben veel scholieren al vakantie!
@TO ga ergens anders aandacht vragen pfff eerst kletsen dat je letter A het niet doet en binnen 2 min.deze posting?Nog geen droom gehad over wat je vriend met je doet als je geen sex wilt?

Get a live girl..zoek een vent van je eigen leeftijd en laat die 27 jarige een ander neuken...
Ik geloof hier helemaal niks van..
Ik had hem gister avond gesmst dat ik toch maar geen seks wilt en hij heeft het nu uit gemaakt omdat ik hem zo naar mijn pijpen laat dansen zegt hij :S

Fak my life :'(
quote:nooitbang schreef op 29 juni 2012 @ 12:21:

Ik had hem gister avond gesmst dat ik toch maar geen seks wilt en hij heeft het nu uit gemaakt omdat ik hem zo naar mijn pijpen laat dansen zegt hij :S

Fak my life :'(Goed zo, weg met die gast en niet meer aan denken. Hij is het echt niet waard !!! Je leven gaat juist zo veel beter worden zonder hem.
quote:nooitbang schreef op 28 juni 2012 @ 23:49:

Maar hij is echt leuk!

Het is een echte bad boy, hij had een keer gevochten met een jongen en die jongen had bokshandschoenen en hij niet en hij won! :o

Echt vet!!! Ik zou gelijk met 'm trouwen!

quote:thee schreef op 29 juni 2012 @ 01:48:

Wat je moet doen? Dit soort achterlijke ongeloofwaardige topics niet openen en nooit meer terugkomen hier. Dom Wijf.Ik vind jou een dom wijf....
quote:meelezen40 schreef op 30 juni 2012 @ 16:49:

[...]

Ik vind jou een dom wijf....
quote:meelezen40 schreef op 30 juni 2012 @ 16:49:

[...]

Ik vind jou een dom wijf....Eens
Het uitmaken.

Ik vind het een vreemd verhaal als ik eerlijk ben.
quote:mivida schreef op 01 juli 2012 @ 22:04:

[...]

Eens Het zal ook wel weer niet zo zijn.
En dit is de jeugd van tegenwoordig?

Waar moet het heen met de maatschappij!?
Lach!
Ik vind het vreemd om nooit bang te heten en bang te zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven