bedrogen!

06-01-2012 23:45 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet niet of het hier moet staan of bij relaties! doe het maar hier. eens de omgekeerde wereld. Ben een man begin 40 met vrouw en kinderen van rond de 10 jaar. Mijn vrouw is verliefd op een andere man die al kinderen heeft bij verschillende partners. We hebben al ruim 5 maanden geen sex meer, het vreet erg aan mij. Zij zegt dat ze die man niet meer ziet maar ik vertrouw haar niet meer, Ze raakt mij met geen vinger aan. Moet ik het loslaten of niet??
[quote]anouar schreef op 07 januari 2012 @ 13:46:

Nu denk je inderdaad als een erg oude man maar dat dacht je zelf ook al.

en ja dat dacht ik al! ben ooit 7 jaar vrijgezel geweest toen heb ik genoeg gezien en........ meegemaakt.
vindt het heel moeilijk om te leven met iemand die niet van je houdt en geen gevoel heeft voor mij, en dat dat ook wordt gezegd
Dat is niet alleen moeilijk, dat is onmenselijk. Je verdient wel beter dan dat, toch? Hoeveel hoop heb je nog dat het goed komt?
Idd anouar.... Isaacs, waar is jouw eigenwaarde?
quote:isaacs schreef op 07 januari 2012 @ 06:37:

wat mij gewoon heel veel pijn en verdriet heeft gedaan is dat toen ik haar het hardst nodig had en heb in mijn leven, ze er niet is, dat doet zoveel pijn dat ze juist op dat moment met een ander bezig is. Als ik dat zeg, zegt ze ja dat heb ik ook niet met opzet gedaan.

Ja,dat is het allerpijnlijkst wat iemand kan doen in een relatie. Ik snap dat wel. Maar zij moet dat iets beter beseffen. Ja, heb ik niet met opzet gedaan is niet voldoende. Jij moet je vertrouwen terug krijgen in haar en jin ulie relatie.

Niet met opzet gedaan is makkelijk geroepen. Dat was niet jouw boodschap toch? Misschien kan je haar een brief schrijven waarin je alles uitlegt hoe het voelt.
Ik heb haar al een lange brief geschreven maar ja ik ben een goedzak!ik ga voor mijn gezin maar it takes two en nu komt het toch wel van 1 kant. Ik weet ook niet waar ik goed aan doe omdat ik nog van haar hou. Ik denk nu nog teveel met mijn gevoel en niet met mijn verstand!
Zijn allebei wel handig om naar te luisteren in dit soort situaties, wat zegt je verstand dan eigenlijk?

Neem geen overhaaste beslissingen, Isaacs. Kan altijd nog. Heb je al geprobeerd wat minder goedzakkerig (lees lief) te reageren? Misschien wordt ze wakker als ze merkt wat ze misschien gaat verliezen. Je weet wel: wees wat minder eager, met gezelligheid kwam je er blijkbaar toch al niet.

Is er niemand in de familie/vriendenkring die je kunt vertrouwen en die een rol kan spelen? Ik weet niet; je klinkt zo eenzaam. Hoop dat het mee valt

Hu,iemand die niet meer van je houd,

en dan toch nog sex willen.

Ben man, ben 70 maar van mij zou het

echt niet meer hoeven.
70?

Dat verklaart alles
Ja ik voel mij soms wel eenzaam maar dat komt ook doordat ik alleen sta in mijn verdriet over mijn vader.
Nogmaals: wat zegt je verstand hierover? Relatie gaat niet alleen over sex, toch? Dat je je eenzaam voelt in het verdriet om je vader en daarin niet de steun van je partner hebt... Zou voor mij misschien nog wel zwaarder wegen dan het bedrog.

Wat is er dan uiteindelijk dan nog over wat het de moeite waard maakt Broer/zus verhouding, collega's in de BV Gezin? Zelfs dan mag je meer verwachten, Isaacs.

Hoe zie je dat?
Anouar jammer dat ik je geen persoonlijk bericht kan sturen want jij zegt juiste dingen bedankt voir je hulp!!! en nee sex is niet het enige al sta ik wel op springen na 6 maanden zonder haha
Nou, blij dat je er wat aan hebt. Sterkte met alles, isaacs! Ik hoop dat jullie een manier vinden om hier uit te komen, al dan niet met elkaar.
je bent bedrogen , ze houd niet meer van je , en zegt dat ze het niet met opzet heeft gedaan ?!?! was ze er niet bij of zo ! hou de eer aan jezelf ,en ga verder zonder haar ,is beter voor jou ,en de kids ! als mijn vrouw zou zeggen dat ze niet meer van me houd , en vreemd was gegaan ,zou ik haar niet eens meer willen aanraken !! dan kon ze meteen ophoepelen ,en bij haar nieuwe vriendje intrekken ! ik begrijp dat het moeilijk is , maar er zijn grenzen , waar zij dubbel en dwars overheen is gegaan ! sterkte , denk aan jezelf en de kids !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven