Bef-flapje, Beflapje.

21-05-2012 21:48 79 berichten
Serieus, heeft er hier ooit iemand echt een beflapje gebruikt of een condoom opengeknipt en als beflapje gebruikt?

Eerlijk?

Dus, in the heat of the moment daalt je sexpartner af naar beneden, trakt je slipje omlaag en dan vraag je. "Zeg. Ga je beffen ofzo?"

En dan zegt zo'n kerel: "Euh ja. Is dat goed?"

En dan zeg jij: "wacht effe..."

Je trekt je ondergoed weer aan je lichaam, loopt naar de badkamer en vervolgens weer naar de keuken voor een schaar. Gaat op de rand van het bed zitten, knipt het condoom open. Misschien vraag je voor de goede orde of mijnheer een smaakje blieft.

Vervolgens ga je weer op je rug, spreidt je benen en vouwt het opengeknipte condoom over je schaamlippen.

Serieus?

En dan, tijdens het gebef, dan houdt je de hoekjes vast ofzo?

(ik ga deze vraag ook even kopieëren in een eigen topic)
Alle reacties Link kopieren
Is dit serieus? Nee, ik heb nog nooit zo'n latex deken gebruikt en dat ben ik ook niet van plan. Teveel moeite en wat bereik je ermee?

Ik heb ook weinig te klagen, wat dat betreft, de hygiëne van mijn dame zijn erg goed op orde. Als het dat niet zou zijn, washandje erover, et voila!

Schijnt wel dat je door orale seks (met name beffen) kanker kunt krijgen, maar dat krijg je tegenwoordig van alles.
valentyn schreef op 22 mei 2012 @ 19:11:

Is dit serieus? Nee, ik heb nog nooit zo'n latex deken gebruikt en dat ben ik ook niet van plan. Teveel moeite en wat bereik je ermee?

Ik heb ook weinig te klagen, wat dat betreft, de hygiëne van mijn dame zijn erg goed op orde. Als het dat niet zou zijn, washandje erover, et voila!

Schijnt wel dat je door orale seks (met name beffen) kanker kunt krijgen, maar dat krijg je tegenwoordig van alles.
Ik ben heel serieus!
Moehahah die openingspost, ik nomineer 'm bij deze voor grappigste van het jaar

Ontopic: ik heb zo'n ding nog nooit gezíen zelfs. Heb ook het idee dat mannen daar wat minder moeilijk over doen, dat beffen niet veilig is. Idd hetzelfde als pijpen met condoom, dan kun je het hele orale gedoe volgens mij beter gewoon helemaal achterwege laten
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
:rofl: Geniaal topic dit! Zit hardop te lachen hier.

Verder geen ervaring (gelukkig!) met een beflapje. Hoe groot is zo'n ding eigenlijk? Heb je een laken of een zakdoekje tussen je benen liggen?
-nora- schreef op 22 mei 2012 @ 22:28:Ontopic: ik heb zo'n ding nog nooit gezíen zelfs. Heb ook het idee dat mannen daar wat minder moeilijk over doen, dat beffen niet veilig is. Idd hetzelfde als pijpen met condoom, dan kun je het hele orale gedoe volgens mij beter gewoon helemaal achterwege laten
Wanneer je dus de volgende keer persé een condoom wilt gebruiken bij het pijpen; denk aan de volgende aktie en het beflapje.....
Dat zeg ik, gewoon niet pijpen dan
Neej nooit gebruikt.......het lijkt me echt he-le-maal niks!!!

Ik ga met nora mee....dan maar niet beffen;) (Jezus wat zou ik dat missen......)
Het is opmerkelijk dat bij betaalde seks de meeste prostituees alleen pijpen met condoom, maar zich laten beffen zonder beflapje. Hoe zou het zijn bij ONSen?
World of Warcraft: Legion
Altijd zonder. Ook neuken. Je stapt toch ook niet met je sokken aan in bad?
Weet je dat ik niet eens weet hoe zo'n ding eruit ziet?? Nooit gebruikt dus.
hans66 schreef op 23 mei 2012 @ 07:51:

Het is opmerkelijk dat bij betaalde seks de meeste prostituees alleen pijpen met condoom, maar zich laten beffen zonder beflapje.
Tenzij de klant een koortslip heeft loopt de gebefte partij ook niet zoveel risico geloof ik, dus ik begrijp het wel.
Haha heb wel moeten lachen.. X-D

Hier doen we het beide zonder, maar ik heb er wel 1 in handen gehad ;-)

Wij hebben enkele amerikaanse vriendinnen en daar is het 'in de lesboscene' wel iets wat gebruikt wordt en wat ze gratis kunnen afhalen bij zoiets als de GGD (net als condooms hier).

Dus toen zij hier naar NL kwamen, zijn die dingen ook de koffer uit gekomen (ontzettend gelachen in ieder geval) maar voor hen was het wel heel serieus.. ben benieuwd hoe serieus nog in the heat of the moment maar goed.

Maar nèh ik proef liever X-D
Plastic boterham zakjes ook een optie? ;-)

En wil je er één met een smaakje dan gebruik je een zakje waar de dag daarvoor je broodje salami in gezeten heeft.
rob_uit_zeist schreef op 23 mei 2012 @ 10:36:

Plastic boterham zakjes ook een optie? ;-)

En wil je er één met een smaakje dan gebruik je een zakje waar de dag daarvoor je broodje salami in gezeten heeft.
Mijn hemel, nu moet ik ook nog eens terugdenken aan dat topic van dat meisje die een boterhamzakje als condoom gebruikte met haar vriend... :rofl:
rozenstruikje schreef op 21 mei 2012 @ 21:57:

Tís net zo een verpakking rosbief bij de AH ;-)

Rozenstruikje, er staat geen i tussen. B e f lapje.

X-D
odi et amo
Het lijkt me niets om te beffen met een lapje.

Pijpen met een condoom is ook geen feest....
Tjah het beflapje. Ik heb er met seksuele voorlichting ooit over gehoord, maar ik heb eigenlijk nog nooit zo'n ding gebruikt, sterker nog, ik heb er nog nooit een gezien. Kun je die gewoon bij de drogist kopen ofzo? Is me nooit opgevallen iig.

Maargoed, mijn vriend en ik zijn beide SOA-vrij, dus gelukkig hoeven we niet in de weer met beflapjes of condooms bij de orale seks :)
Ben je nou helemaal beflapperd.
Geestig :-p vroeg me af pijpen jullie wel eens met condoom dan? De keer dat ik dat gedaan heb was meer om te bananensmaak van etos tropical te testen ( niet aan te raden btw).
Stel nou dat een man (of vrouw) bezig is te likken via zo'n beflapje. En hij wil vervolgens haar kontje likken. Moet hij dan op zoek naar een rimlapje, of is dat beflapje mulitfunctioneel? Of heeft zo'n ding een voor en achterkant?
wordt wel de andere kant gebruiken quatro ;-)

zo maakte ik een keer mee dat een man met het zelfde condoom de volgende vrouw wilde neuken, en hij dacht dat hij het nog veilig deed ook, ja voor hem wel natuurlijk.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Nee hoor als ik bef wil ik mijn partner volledig kunnen proeven en dat je er allerlei akelige kwaaltjes van kunt oplopen zal wel maar dat is het waard.
Het enige dat het leven draaglijk maakt is de wetenschap dat het tijdelijk is.
Toch verbaasd over de laconieke reacties en dat niemand blijkbaar weet hoe het is, zowel om de likker te zijn als de gelikte, mét beflapje.

Orale seks is, in tegenstelling tot wat men lang dach, wél behoorlijk onveilgi! Er zijn veel mensen die chlamydia in de keel hebben door orale seks en dit kan middels orale seks ook weer overgedragen worden.

Ook varianten van Hepatitis, syfilis en het virus wat genitale wratten veroorzaakt, herpes enz. enz. enz. kan allemaal met orale seks doorgegeven worden. Dus safe-sucking and licking (hihi) is zeker héél belangrijk! En kun je makkelijk zeggen, ach wat, leven zelf is risico. Maar als je niet met vaste partners vrijt, weet je ook niet wat die ander allemaal uitspookt of uitgespookt heeft! De meeste SOA besmettingen zie je niet aan de buitenkant.

Ik ben zelf ook erg nieuwsgierig hoe het beflapje werkt, hoe het voelt, voor beide partijen en inderdaad, wie of hoe hou je het vast? Is het lekker? Niet vergeten dat men in de BDSM ook folie gebruikt en folie ergens licht strak overheen, kan de sensatie ook verhogen, he. Hoeft niet per se een domper te zijn!

Ik ben nog altijd nieuwsgierig, wil het zelf toch uit gaan testen. Balen dat de winkels nu dicht zijn (zondag bijna 5 uur) anders ging ik er nu nog halen!
http://www.soapoli-online.nl/zelf_een_b ... maken.aspx

Best nog moeilijk idd om te maken en nog pittiger om te onthouden wat nou de voor- en/of achterkant is.
quote:Nastik schreef op 21 mei 2012 @ 21:48:

Je trekt je ondergoed weer aan je lichaam, loopt naar de badkamer en vervolgens weer naar de keuken voor een schaar.

Nee, niet om het beflapje, maar ik kan me niet voorstellen dat je je ondergoed weer aantrekt als je iets gaat pakken.

Ik heb zelf nooit een bef lapje gebruikt maar wel gehoord van anderen die dat wel deden. (lesbische vriendinnen die veel swingen en homo vrienden die het gebruiken bij het rimmen)

Maar als ik een condoom ga pakken uit mijn handdtas, dan doe ik écht mijn ondergoed niet opnieuw weer aan.

Mag je in jouw huis niet blootlopen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven