Beffen

08-06-2018 22:25 142 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me wel eens af, worden de meeste mannen ook opgewonden als ze beffen of doen ze dat voornamelijk omdat de vrouw het lekker vindt?
Mijn ex deed het (volgens mij) alleen omdat ik het zo lekker vind. Het gebeurde dan ook helaas niet heel vaak. Mijn huidige bedpartner vind het zelf ook heerlijk om te doen en doet het dan ook heel vaak (halleluja :worship: ) en hij wordt er zelf ook erg opgewonden van. Daarvan word ik zelf ook nog meer opgewonden. Ben benieuwd hoe andere mannen dit ervaren.
anoniem_367627 wijzigde dit bericht op 08-06-2018 22:39
1.20% gewijzigd
I’m all about the fairytail baby
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
11-06-2018 13:21
Cunnilingus is heerlijk om geven, vooral wanneer er - zoals vernoemd - interactie is en de vrouw aangeeft er van te genieten. Als het goed gedaan wordt, blijft de reactie zelden uit en werkt dit als man erg erotiserend. Zo fel dat het meestal ideaal voorspel is om direct erna ook te penetreren...
Ik kan niet stil blijven liggen als ik heerlijk gebeft wordt, en als er gelijk daarna gepenetreerd wordt voelt dat heerlijk voor zowel mij als mijn vriend
I’m all about the fairytail baby
Kersje33 schreef:
11-06-2018 13:51
Ik kan niet stil blijven liggen als ik heerlijk gebeft wordt, en als er gelijk daarna gepenetreerd wordt voelt dat heerlijk voor zowel mij als mijn vriend
Ja, het is best geil om ondanks wilde spasmen van een vrouw verder te gaan met likken. Alle hens aan dek dan om met een vrije hand de onderbuik stil of dijen open te houden.
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
11-06-2018 15:05
Ja, het is best geil om ondanks wilde spasmen van een vrouw verder te gaan met likken. Alle hens aan dek dan om met een vrije hand de onderbuik stil of dijen open te houden.
Geloof niet dat een /de vrouw dat echt prettig vindt. Op tijd ophouden en zoals door Kersje aangegeven wordt, penetratie is voor vrouw .meestal een lekkere en gevoelige voortzetting
Bimzarellio...what else
Bimzarellio schreef:
11-06-2018 19:37
penetratie is voor vrouw meestal een lekkere en gevoelige voortzetting
Ja, vaak is ze al ontzettend nat dan en vraagt ze gewoon om genomen te worden... daar zeg ik geen neen tegen.
Alle reacties Link kopieren
Bimzarellio schreef:
11-06-2018 19:37
Geloof niet dat een /de vrouw dat echt prettig vindt. Op tijd ophouden en zoals door Kersje aangegeven wordt, penetratie is voor vrouw .meestal een lekkere en gevoelige voortzetting
De ene vrouw vindt dit wel lekker, de andere niet.
Ik vindt het lekker om te doen. Speelt ook mee dat ik het heerlijk vindt om haar zo te zien genieten. En als ze er zin in heeft mag ik er mee door gaan tot ze klaar komt. Dat vindt ik nog het allerlekkerste
Wel even de douchen van te voren (de vrouw dan)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het heerlijk om te beffen (en te rimmen). Ik kan zo genieten van een vrouw die dan geniet dus ik doe het heel graag als onderdeel van het spel.
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Bimzarellio schreef:
11-06-2018 19:37
Geloof niet dat een /de vrouw dat echt prettig vindt. Op tijd ophouden en zoals door Kersje aangegeven wordt, penetratie is voor vrouw .meestal een lekkere en gevoelige voortzetting

Ehum mogen we voor onszelf beslissen ??
Alle reacties Link kopieren
Claudiajadieja schreef:
12-06-2018 09:13
Ehum mogen we voor onszelf beslissen ??
Jij wel :bigkiss:
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
zoetjerminder schreef:
12-06-2018 09:14
Jij wel :bigkiss:
Gelukkig want van mij mag het best 😂😂
Alle reacties Link kopieren
Claudiajadieja schreef:
12-06-2018 09:37
Gelukkig want van mij mag het best 😂😂
Elke vrouw is anders. Het is dus even ontdekken wat haar wensen zijn ;)
koekies zijn lekker
Mannen die goed kunnen zoenen, kunnen ook goed beffen.
Ik kom anders klaar als ik gebeft word en het is, zoals eerder gezegd, heerlijk om direct daarna gepenetreerd te worden.
Naam0911 schreef:
12-06-2018 13:50
Mannen die goed kunnen zoenen, kunnen ook goed beffen.
Niet per definitie. Mijn ex kon heerlijk zoenen, maar beffen voor geen meter.
Nou dacht hij dat beffen betekende dat hij alleen maar zijn tong naar binnen moest raggen :facepalm:
lise1985 schreef:
12-06-2018 13:54
Niet per definitie. Mijn ex kon heerlijk zoenen, maar beffen voor geen meter.
Nou dacht hij dat beffen betekende dat hij alleen maar zijn tong naar binnen moest raggen :facepalm:
opvoeden die man!
ouwewijsneus schreef:
12-06-2018 14:00
opvoeden die man!
Geen eer aan te behalen. Het is niet voor niets een ex. Hij was in alles kansloos.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
12-06-2018 13:54
Niet per definitie. Mijn ex kon heerlijk zoenen, maar beffen voor geen meter.
Nou dacht hij dat beffen betekende dat hij alleen maar zijn tong naar binnen moest raggen :facepalm:
Hahaha helemaal met je eens ! Het is niet zo dat als een man heerlijk kan zoenen ook lekker kan beffen, no way!
Denk dat dat andersom net zo is hoor. Een vrouw die lekker zoent, kan vast & zeker ook niet meteen goed pijpen..
En ook niet iedere man/vrouw vindt hetzelfde lekker, is even gevoelig, etc etc.
Zoiets voel je toch naar mate je vaker seks heb met je partner? Juist dat 'ontdekken' is het hele leuke aan seks hebben?
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
12-06-2018 14:01
Geen eer aan te behalen. Het is niet voor niets een ex. Hij was in alles kansloos.
Is je nieuwe wat beter? :P
koekies zijn lekker
zoetjerminder schreef:
12-06-2018 14:06
Is je nieuwe wat beter? :P
Mijn man is stukken beter :-D
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
12-06-2018 14:08
Mijn man is stukken beter :-D
:yes:
koekies zijn lekker
lise1985 schreef:
12-06-2018 14:08
Mijn man is stukken beter :-D

Hoe goed dan, op een schaal van nul tot Charles?
Alle reacties Link kopieren
Ben niet zo van de vissmaak.
willem1959 schreef:
12-06-2018 15:16
Ben niet zo van de vissmaak.
pas als je de vis-soort begint te herkennen is het minder fris.
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
12-06-2018 15:16
Ben niet zo van de vissmaak.
En nu moeten we allemaal heel boos gaan reageren enzo? Heb jij dan een leuke middag?
...
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
12-06-2018 15:16
Ben niet zo van de vissmaak.
Mannen die niet beffen zijn geen echte mannen. Just saying
I’m all about the fairytail baby
Alle reacties Link kopieren
Ja, leuk om te doen en ik word er zelf ook geil van.
Alle reacties Link kopieren
Kersje33 schreef:
12-06-2018 16:18
Mannen die niet beffen zijn geen echte mannen. Just saying
Dus als ik niet gebeft wil worden zorg ik ervoor dat een man zijn identiteit als man verliest?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven