Beharing aantrekkelijk vinden (of niet)

12-06-2018 23:17 60 berichten
Als je je als vrouw aangetrokken voelt tot behoorlijk behaarde mannen, kun je dan ook wel aantrekkingskracht voelen tot een man die van nature weinig lichaamsbeharing heeft?
Hoe zou het komen dat de ene vrouw daar juist wel van houdt en de ander niet? Iets met testosteron, dat weet ik, maar hoe zou dat verschil in aantrekkingskracht komen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een voorkeur voor mannen met borsthaar, maar geen afkeer van mannen zonder. Geschoren trekt me qua borsthaar dan weer helemaal niet.

Ik denk dat het voor mij toch een soort associatie met mannelijkheid is. Vooral als het er toch op een bepaalde manier netjes uitziet vind ik het zeer appetijtelijk :yum:
Alle reacties Link kopieren
Vivalamor schreef:
13-06-2018 00:36
Ik denk dat het net als okselhaar ook lichaamsgeurtjes kan vasthouden.
Scheer je dan ook je hoofd kaal? Al dat van je hoofd af komt, blijft in je haar zitten. Gedver....
Alle reacties Link kopieren
Ik zou juist afknappen op een man die z'n schaamhaar en okselhaar scheert.

Ik vind het inderdaad jammer, dat hier zo 'spastisch' over gedaan wordt. Eerst de vrouwen, en nu ook de mannen. Haar is niet onhygiënisch. En zonder (borst-)haar wordt er net zo goed gezweet.
Later is nu
Vivalamor schreef:
13-06-2018 00:36
Ik vind het maar niks en lijkt me ook een grote zweetbende als je seks
Dat is een foutieve aanname.Borsthaar zorgt niet voor extra zweet.
Alle reacties Link kopieren
beetje er tussenin vind ik het lekkerst, maar als ik moet kiezen tussen een man die d'r uitziet als een jongetje (zonder haar) of eentje met heel veel haar (holebeer) dan kies ik tijdens de sex toch voor de holebeer.
Alle reacties Link kopieren
Vivalamor schreef:
13-06-2018 00:36
Ik denk dat het net als okselhaar ook lichaamsgeurtjes kan vasthouden.

Ik val zelf niet op behaarde mannen, ik heb liever weinig tot geen borsthaar. Ik vind het maar niks en lijkt me ook een grote zweetbende als je seks hebt.
Dat is dus niet zo. Heb je wel eens een stinkende borst geroken? Of een stinkend hoofd met al dat haar dat daar zit?

Ik ben zelf ook niet dol op overbeharing, sommige mannen kunnen echt echt veel haar hebben, en sommigen zijn weer helemaal kaal, met gladde benen (dat vind ik dan ook weer niks) maar mannen die hun oksels en schaamstreek helemaal glad geschoren hebben vind ik echt een afknapper.
zazamaenade schreef:
13-06-2018 00:27
:HA: Dank je, heb even gelachen, dat had ik echt nodig.
Geen probleem, blijft leuk om af en toe eens in de groep te gooien. ;-D
Alle reacties Link kopieren
Joostisandersgeaard2 schreef:
13-06-2018 09:11
Zwaar behaard is goud waard :heart:

Rug liever niet en oksels en schaamstreek mag best getrimd. Maar zo'n kaal jongensborstje. Nah.

Dan is jouw avatar wel weer heel grappig :winkie:
Geen haartje te zien, toch ?
nounou
Mijn vriend heeft een beetje borsthaar en ook haar op zijn benen.
Ik vind het erg prettig dat hij zijn oksels en schaamstreek scheert.
Vind ik netjes en verzorgd.
Zelf scheer ik altijd mijn benen, oksels en schaamstreek.
Gewoon omdat ik mij daar fijn bij voel.
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt me trouwens typisch zo'n topic waar binnenkort citaten uit staan in een artikeltje in die Leesookmeuk van hiernaast ;-D
nounou
Sara9876 schreef:
13-06-2018 09:29
Scheer je dan ook je hoofd kaal? Al dat van je hoofd af komt, blijft in je haar zitten. Gedver....
Hormonaal haar is anders dan hoofdhaar. Waarom denk je anders dat schaamhaar en okselhaar geurtjes vasthouden?

En ja hoofdhaar houdt ook geurtjes vast, waarom denk je anders dat je ongewassen haar ook ruikt? Alles wat je niet wast gaat stinken. Niks onlogisch aan.
ava75 schreef:
13-06-2018 10:22
Dat is een foutieve aanname.Borsthaar zorgt niet voor extra zweet.
Ik bedoel niet dat het voor extra zweet zorg. Ik heb het over als je tijdens sex al zweet het borsthaar ook nat van het zweet wordt.
Gisselle schreef:
13-06-2018 12:52
Dat is dus niet zo. Heb je wel eens een stinkende borst geroken? Of een stinkend hoofd met al dat haar dat daar zit?

Ik ben zelf ook niet dol op overbeharing, sommige mannen kunnen echt echt veel haar hebben, en sommigen zijn weer helemaal kaal, met gladde benen (dat vind ik dan ook weer niks) maar mannen die hun oksels en schaamstreek helemaal glad geschoren hebben vind ik echt een afknapper.
Ja ik heb stinkende hoofd incl haar eerder geroken en nee het was zeker niet fris. Een stinkende borst nooit geroken, heb nooit een partner met borsthaar gehad.
Ik ben vroeger kapster geweest en heb zat stinkende hoofden geroken.
Wel borst-, been- en armhaar (Het heeft iets mannelijks. Anders is het zo jongensachtig).
Rughaar vind ik niet mooi. Ook als het borsthaar overloopt in de baard en rughaar de neklijn ingaat hou ik niet van.

Ik plaag mijn partner soms ermee dat het haar wat op zijn hoofd verdwijnt zich nestelt op zijn borst.
Een beetje lichaamsgeur van een man (niet iedere) kan juist sexy zijn. Ik vind beharing bij een man echt heerlijk en ook opwindend.
Niks vies aan hoor, totaal niet juist. Heerlijk zacht, kriebelig, stoer ook. Echt mannelijk vind ik het.
Ik kan me juist niets voorstellen bij de aantrekkelijkheid van haarloze benen, armen en lijf bij een man. Is dat niet saai bij seks?
Alle reacties Link kopieren
nachtvlinder1977 schreef:
13-06-2018 00:36
Sinds wanneer is lichaamshaar niet hygiënisch? Daargelaten dat ik een tapijt echt niet fijn zou vinden, zou ik er een man niet op afwijzen. Mijn man heeft drie borstharen en dat is prima, eigenlijk niet echt iets om over na te denken.
Sorry, niet vervelend bedoeld! Nu moet ik denken aan dat liedje: ik heb 3 haren op mijn borst, ik ben een beer.

On topic. Zolang het maar geen tapijt is, prima!
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Alle reacties Link kopieren
Vivalamor schreef:
13-06-2018 16:02
Hormonaal haar is anders dan hoofdhaar. Waarom denk je anders dat schaamhaar en okselhaar geurtjes vasthouden?

En ja hoofdhaar houdt ook geurtjes vast, waarom denk je anders dat je ongewassen haar ook ruikt? Alles wat je niet wast gaat stinken. Niks onlogisch aan.

Ik heb minder okselgeur, wanneer ik wat haar laat staan. Ik heb vaker okselgeur, als ik net geschoren heb. Ik geloof er dus ook helemaal niets van, dat geurtjes in okselgeur blijven zitten.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Vivalamor schreef:
13-06-2018 16:04
Ik bedoel niet dat het voor extra zweet zorg. Ik heb het over als je tijdens sex al zweet het borsthaar ook nat van het zweet wordt.

Ja, maar het lijf wordt toch sowieso nat van het zweet?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
It separates the men from the boys. Een baard is ook een pluspunt, kietelt zo heerlijk tijdens de seks :flirting:
I’m all about the fairytail baby
laverneb schreef:
13-06-2018 19:02
Een beetje lichaamsgeur van een man (niet iedere) kan juist sexy zijn. Ik vind beharing bij een man echt heerlijk en ook opwindend.
Niks vies aan hoor, totaal niet juist. Heerlijk zacht, kriebelig, stoer ook. Echt mannelijk vind ik het.
Ik kan me juist niets voorstellen bij de aantrekkelijkheid van haarloze benen, armen en lijf bij een man. Is dat niet saai bij seks?
Bij een haarloze man zou ik mezelf meer een vent voelen dan hem. Daarom vind het ook echt verschrikkelijk als mannen bijvoorbeeld vanwege hun sport hun benen gaan ontharen. Dan worden het vrouwenbeentjes vind ik.
laverneb schreef:
13-06-2018 19:02
Een beetje lichaamsgeur van een man (niet iedere) kan juist sexy zijn. Ik vind beharing bij een man echt heerlijk en ook opwindend.
Niks vies aan hoor, totaal niet juist. Heerlijk zacht, kriebelig, stoer ook. Echt mannelijk vind ik het.
Ik kan me juist niets voorstellen bij de aantrekkelijkheid van haarloze benen, armen en lijf bij een man. Is dat niet saai bij seks?
Dit, al vind ik wel dat de balzak geschoren moet zijn en de rest een beetje getrimd. Met pijpen is het geen fun om schaamhaar tussen je tanden te hebben.
En ik zou het echt een afknapper vinden als ik in bed lig met een wielrenner. Bah, gladgeschoren benen.
Kersje33 schreef:
13-06-2018 22:49
It separates the men from the boys. Een baard is ook een pluspunt, kietelt zo heerlijk tijdens de seks :flirting:
:high5:
Alle reacties Link kopieren
laverneb schreef:
13-06-2018 19:02
Een beetje lichaamsgeur van een man (niet iedere) kan juist sexy zijn. Ik vind beharing bij een man echt heerlijk en ook opwindend.
Niks vies aan hoor, totaal niet juist. Heerlijk zacht, kriebelig, stoer ook. Echt mannelijk vind ik het.
Ik kan me juist niets voorstellen bij de aantrekkelijkheid van haarloze benen, armen en lijf bij een man. Is dat niet saai bij seks?
Ik vind juist echt afknapper om met een aap in bed te liggen. Dus tijdens de sex zou mijn zin in 1 keer ook wel wegzijn als ik al die beharing zou zien brrr. Ik blijf het gewoon vies vinden, en dan dat haar wat overal gaat kriebelen, vreselijk. Maar ik koppel dan die beharing niet per se aan mannelijk. Wel een baardje van paar dagen bijv. Dat vind ik echt heel erg sexy.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven