Ben ik die enige die het niet erg vind als 'n man snel komt?

22-08-2021 00:18 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vooropgesteld, ik kom niet klaar van penetratie, ik kan me voorstellen dat het dan al anders is. Maar als een man snel klaarkomt tijdens seks of als ik hem aftrek dan ben ik daar niet ongelukkig mee, in tegendeel. Ik vind het enerzijds leuk (in de zin van dat het me sexy doet voelen) en anderzijds is het gewoon handig/praktisch in de zin van dat ie mij dan kan helpen. Misschien een beetje egoïstisch maar waarom zou ik het erg moeten vinden als hij in twee minuten klaar is als ik weet dat hij daarna minimaal tien minuten met mij bezig is?

Ik heb alleen af en toe het idee dat ik daar alleen in sta. Ik heb wel twee vriendinnen die er min of meer hetzelfde in staan maar ik merk dat mannen het vaak niet geloven door het hele beeld wat in de media wordt neergezet. Het is iets anders als ie daarna niet op mij zou letten maar waarom zou ik het anders erg moeten vinden?
Liese-lot schreef:
22-08-2021 02:03
Nee vreselijk dat lange gepomp. Ik wil hard en snel genomen worden. Als het lang duurt dan gaat het saai voelen.
Dan beginnen mijn gedachten af te dwalen

45-60 min nonstop penetratie lijkt me absoluut verschrikkelijk
Ik kan je dan alleen maar aanraden nooit een beetje XTC te nemen en dan te gaan sexen.....
absor schreef:
22-08-2021 14:43
Dan beginnen mijn gedachten af te dwalen

45-60 min nonstop penetratie lijkt me absoluut verschrikkelijk
Dan heb je geen gevoel meer in je vagina, weet ik uit ervaring. Het bleef echt enkele uren helemaal gevoelloos. Vreselijk idd.
grenada schreef:
22-08-2021 16:00
Ik kan je dan alleen maar aanraden nooit een beetje XTC te nemen en dan te gaan sexen.....
hoezo?
XTC voor de man of voor de vrouw?
Ik ben ook blij dat ik nu niet jong ben.
Als je naar series kijkt maken jongemannen er een hele show van met een bepaalde heupbeweging (zo'n langzaam rodeo achtig gebeuren). Met van dat gebrom in je oor 'gonna rock you all night long, baby girl', oh help.
Of je voelt niet zoveel of het gaat pijn doen denk ik.
Henk-and-Roelie schreef:
22-08-2021 17:15
hoezo?
XTC voor de man of voor de vrouw?
beiden
Wildgirl schreef:
22-08-2021 08:14
Mijn beste ervaring was met een man die het 45-60 min volhield, keihard, soms een beetje pijnlijk maar ik zou er alles voor doen om dat nog eens mee te maken.
Begreep daarna het gezegde Once you go black... ook beter
Moet er wel bij zeggen dat ik makkelijk en veel klaar kan komen van penetratie
Mannen die lang en meerdere keren kunnen, heerlijk inderdaad.

Maar net wat je zegt ik kom dan zelf ook meerdere keren.
Maar heb jij in 12 minuten je boodschappenlijstje dan al af?!? :O
grenada schreef:
22-08-2021 16:00
Hoezo?
.
helemaal eens, to. Ik vind het ook niet erg als hij snel komt.
Mijn ex was ook zo. Of zou dat meer over mijn kunsten zeggen? :confused:
Ghost79 schreef:
22-08-2021 10:26
Zo doen wij het ook idd. Ik zou niet willen dat hij mij achteraf bevredigd, niet fris en hij is dan ook moe.
Waarom niet fris dan? Gewoon nieuwsgierig, geen oordeel hoor.
Surebaby schreef:
22-08-2021 17:26
Als je naar series kijkt maken jongemannen er een hele show van met een bepaalde heupbeweging (zo'n langzaam rodeo achtig gebeuren). Met van dat gebrom in je oor 'gonna rock you all night long, baby girl', oh help.
:rofl: . Ik ben nogal een beeld denker en zag het voor mij.
Niet herkenbaar, maar ik ben ook niet super “piep” meer.
abracadabra schreef:
22-08-2021 10:37
Maar je geniet toch niet alleen van penetrante omdat je klaakomt? Draait jullie hele sex alleen om klaarstomen? Nu doen we mij en daarna jou etc.

Ik kan pas sinds mijn 35e ofzo klaarkomen van penetrante. Dat heb ik echt moeten leren maar nu gaat dat vrij makkelijk en meerdere keren.

Met 12 minuten sex zou ik echt niet blij zijn. Hij erop en daarna likken en slapen. Sowieso duurt ons voorspel veel langer. Ik ben al een paar keer gekomen als we beginnen met neuken en mijn vriend kan het heel lang volhouden. Als hij wil wel een uur ofzo maar meestal denk ik rond een half uur. En tussendoor doen we ook andere dingen.

Jullie sex is absoluut niet mijn sex maar als je je er fijn bij voelt dan moet je het vooral doen ik denk alleen dat je niet beseft dat er nog veel meer mogelijkheden zijn.
Oprechte vraag: kun je dat leren dan? En zo ja hoe? Want dat zou zeer welkom zijn
Surebaby schreef:
22-08-2021 17:26
Rodeo achtig, gaan ze dan ook naar links en rechts draaien enzo? Want ik heb weleens scharrels gehad die dat deden, die gingen echt klokje rond ‘roeren’ zeg maar. Echt de complete horror haha
Jen wel eens zo’n roerden gehad ja. Maar je kan dan toch gwn zeggen, thanks but no thanks ;-D .
Maar goed als ik dit topic lees zijn er gelukkig voor beide type mannen (kort en langdurig) vrouwen te vinden.

Ik durf wel te stellen dat ik met een man die snel klaar is gewoon niet zou kunnen leven. Heb wel eens een beginnend iets stopgezet mede hier om.
Ghost79 schreef:
22-08-2021 10:26
Zo doen wij het ook idd. Ik zou niet willen dat hij mij achteraf bevredigd, niet fris en hij is dan ook moe.
Niet fris, lol. Dat zei je echt? Ja, dat is wel een punt na het uitwisselen van al die lichaamsappen.

Anyway, ik ga wel redelijk met TO mee. De sex mag wel heel lang duren, maar penetratie an sich ben ik echt wel klaar mee na 10 minuten.
Bosrozen schreef:
22-08-2021 21:59
Jen wel eens zo’n roerden gehad ja. Maar je kan dan toch gwn zeggen, thanks but no thanks ;-D .
Maar goed als ik dit topic lees zijn er gelukkig voor beide type mannen (kort en langdurig) vrouwen te vinden..
Je kan je als man ook gewoon aanpassen aan wat voor de ander het beste werkt.
DS1971 schreef:
22-08-2021 22:16
Je kan je als man ook gewoon aanpassen aan wat voor de ander het beste werkt.
Dat bedoel ik ook. Dat ik heb aangegeven dat dat roeren van mij niet hoeft/werkt. Daarna was het prima/goed.

Wat betreft hoe lang het duurt kan/wil je je daar aan aanpassen als man. Ik wil mij namelijk niet aanpassen aan een man die binnen 2 minuten klaar is. Laat dan maar gewoon. Ook al zou hij mij daarna nog plezieren.
Bosrozen schreef:
22-08-2021 22:22
Dat bedoel ik ook. Dat ik heb aangegeven dat dat roeren van mij niet hoeft/werkt. Daarna was het prima/goed.

Wat betreft hoe lang het duurt kan/wil je je daar aan aanpassen als man. Ik wil mij namelijk niet aanpassen aan een man die binnen 2 minuten klaar is. Laat dan maar gewoon. Ook al zou hij mij daarna nog plezieren.
O, ik pas mij wel aan. Ik heb alle smaken inmiddels wel meegemaakt, inclusief een vriendin die het echt niet lang genoeg kon duren, maar dan moet ik wel zeggen dat ik als ik echt ruim over een uur heen ga niet meer kan klaarkomen. Dus dan moet er wel een rustpauze of afwisseling komen, dan wel gewoon maar niet klaarkomen (al werd zij daar dan weer onzeker van, dus even wat afwisseling en dan echt gericht op de finish).

Maar ook vriendinnen gehad voor wie na 10 minuten neuken ze het wel genoeg vonden. Dat kan ook prima werken. Goede seks zit toch in de combinatie van twee mensen en dat pakt altijd weer anders uit.
DS1971 schreef:
22-08-2021 22:30
O, ik pas mij wel aan. Ik heb alle smaken inmiddels wel meegemaakt, inclusief een vriendin die het echt niet lang genoeg kon duren, maar dan moet ik wel zeggen dat ik als ik echt ruim over een uur heen ga niet meer kan klaarkomen. Dus dan moet er wel een rustpauze of afwisseling komen, dan wel gewoon maar niet klaarkomen (al werd zij daar dan weer onzeker van, dus even wat afwisseling en dan echt gericht op de finish).

Maar ook vriendinnen gehad voor wie na 10 minuten neuken ze het wel genoeg vonden. Dat kan ook prima werken. Goede seks zit toch in de combinatie van twee mensen en dat pakt altijd weer anders uit.
Dat klopt wel. Er zit ook een groot verschil tussen mannen maar ik vind het toch echt wel een vereiste om goed “aangepakt” te worden. 10 minuten valt nog mee te werken met voor en naspel etcetera maar korter dan dat voor mij niet.
Ik houd ook niet van hele lange penetratie. Dan kan iemand alsnog heel wat afwisselen in standjes/ritmes, maar ik heb liever gewoon een goeie 10 minuten in plaats van ellendig lange humpen. Wellicht komt dit ook wel omdat ik nog nooit klaargekomen ben door penetratie...
Niqqi schreef:
22-08-2021 22:38
Ik houd ook niet van hele lange penetratie. Dan kan iemand alsnog heel wat afwisselen in standjes/ritmes, maar ik heb liever gewoon een goeie 10 minuten in plaats van ellendig lange humpen. Wellicht komt dit ook wel omdat ik nog nooit klaargekomen ben door penetratie...
Maar een man kan toch een “handje” helpen tijdens de penetratie.
Als een man dat niet doet doe ik het gewoon zelf.
Bosrozen schreef:
22-08-2021 22:41
Maar een man kan toch een “handje” helpen tijdens de penetratie.
Als een man dat niet doet doe ik het gewoon zelf.
Zoals? Ik moet zeggen dat ik wel eens een beetje heb geprobeerd te vinger tijdens penetratie, maar dat deed op dat moment ook niet veel extra bij mij.
Slagroomsoesje1988 schreef:
22-08-2021 21:02
Waarom niet fris dan? Gewoon nieuwsgierig, geen oordeel hoor.

Ik vind het geen fijn idee als hij me oraal bevredigd terwijl ik van onderen niet schoon ben omdat hij net in mij klaar gekomen is. Ik zou dat andersom ook niet doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven