Bestaan er überhaupt goede seks-dating-sites?

07-01-2013 19:07 188 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het Viva- forum al even doorzocht en kwam wat reacties tegen van zo'n 3 jaar geleden. Ondertussen is internet-dating veel gewoner geworden en zou je verwachten dat seks-dating wellicht ook wat op een hoger niveau zou staan. Maar dat valt vies tegen. Ben ondertussen 30 Euro kwijt aan het chatten met nep-profielen via "sexdatingindestad.nl".



Er zijn genoeg mannen en vrouwen die dezelfde behoefte hebben, maar door die nep-sites kunnen die elkaar niet vinden.

Heeft niemand een internet-aanbeveling?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zijn bijna alle sexdating gerelateerde sites vrijwel gevuld met fakeprofielen.

Ik heb zelf als vrouw meerdere site geprobeerd waar het gratis was als badoo (wat niet echt voor sex is) maar dat is echt niet te doen joh.. Tientallen reacties in een uur en wie is serieus of niet. Veel opdringerige mannen die denken dat ze gelijk je telefoon nummer kunnen krijgen.. Uiteindelijk ben ik op betaalde datingsites terecht gekomen maar veel waren fake en alleen gericht op mannen. Als je foto's van de meiden door google image haal dan zie je tigtallen sites waar de foto's vandaan gestolen zijn. Uiteindelijk ben ik via een vriendin van me op meetlocals,nl terecht gekomen. Daar is je profiel alleen zichtbaar voor leden en je krijg je voornamelijk serieuze reacties. Alleen omdat je wel moet betalen voor het contact zijn er ook veel mannen die ineens afhaken als ze niet binnen 3 berichtjes je telefoon nummer kijken of skype. Die vriendin van mij heeft me echt gewaarschuwd om nooit te snel je privegegevens te geven aan vreemde mannen, voor je het weet word je gestalkt, gechanteerd of thuis lastig gevallen. Als ik de foto's van de profielen op meetlocals door google image haal zie ik de foto's vrijwel nooit op vreemde buitenlandse sites staan en alle berichten die ik wissel met mannen zijn persoonlijk en diepgaand. Anoniem afspreken is als vrouw een peulenschil, alle mannen zijn werkelijk bereid af te spreken, hotel kamer te boeken, je op te halen en thuis te brengen. Sommige mannen sturen wel funzige foto's en zijn soms een beetje freaky, maar die kan je dan gewoon negeren.

Succes bij het zoeken want als je de goeie sites niet kent is het zoeken naar een naald in een hooiberg..
@joliette

Daarom heb ik kik messenger. Geheel anoniem. En daar kunnen de mannen met je chatten zonder dat het ze geld kost en jij 100% anoniem. Mannen die me gelijk een pikfoto sturen die delete ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp niet dat men gerechtelijk niks onderneemt tegen deze FAKE datingsites? Dit is pure oplichting of hoe je 't ook wilt noemen.

Wie vertoeft er hoofdzakelijk op deze datingsites, mensen die een probleem hebben en die gaan ze nog eens extra financieel uitmelken, gewoonweg een schande. Vernoem bv. eens de woorden bom, terrorisme, aanslag, wapens, enz.. in menige talen, dan hang je....voila 'k heb het bij deze aan mijn benen...........fuck you anti-cyber...........
Alle reacties Link kopieren
Waarom denken mensen tegenwoordig dat seks iets is dat je online moet bestellen?
Alle reacties Link kopieren
quote:hankypankyshanghai schreef op 15 mei 2015 @ 21:19:

Waarom denken mensen tegenwoordig dat seks iets is dat je online moet bestellen?

Mensen hebben verschillende maatstaven. Sommigen vinden dat men seks online kan "bestellen", anderen vinden van niet.



Verder zie ik weinig nut in seksdatingsites. Het is precies wat Joliette en Acabany zeggen. Ik kwam wel een website tegen die seksdatingsites recenseert en/of beoordeelt. Er blijken toch wel betrouwbare seksdatingsites tussen te zitten. Zelfs als er geen nepprofielen zijn, zijn er veel meer mannen dan vrouwen, en worden vrouwen daardoor heel wat kieskeuriger. En krijgen mannen vrijwel geen reacties, en worden vrouwen zo overdonderd met reacties, dat ze niet goed weten waar ze moeten gaan selecteren.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:momodoe schreef op 28 april 2015 @ 08:06:

@joliette

Daarom heb ik kik messenger. Geheel anoniem. En daar kunnen de mannen met je chatten zonder dat het ze geld kost en jij 100% anoniem. Mannen die me gelijk een pikfoto sturen die delete ik.Groot gelijk, zitten hele vieze tussen. Zit weleens op chattijd of chatgirl en daar vliegen de piemels je echt om de oren. Soms zelfs met smegma er nog op of pluisjes! Bahbah! Heren 1 tip: begin gewoon een leuk praatje, dan komt de rest van zelf. Ook helpt profielen of cv lezen, daar staat precies wat er gezocht/gewenst wordt.
Alle reacties Link kopieren
De meeste sexdatingsites zijn onbetrouwbaar.

Geef dus liever je geld uit aan een leuke stapavond met vriendinnen.

En sla op die manier een leuke man aan de haak.
blackboysmassage Every girls fantasy
Alle reacties Link kopieren
Het is lastig om er wijzer van te worden, zover ik lees kan je in principe overal wel 'scoren'. via wordfeud heb ik nou nog nooit zoiets gehad, mag wel een keer hoor haha. maar serieus, het is dus niet te doen om een serieuze site te vinden waar je daadwerkelijk een gelijkgezind iemand kan vinden?
Het is best te doen hoor. Je moet gewoon normale manier van reageren hebben, dan spring je er al uit tussen al die andere mannen.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-02-2016 13:02
Reden: spam
% gewijzigd
Die bestaan.; alleen zijn ze niet gratis en zijn ze zelden bedoeld op grote massa's single mannen die uit zijn op een date.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een tijdje lid geweest van een sexdatingsite en dat was serieusflirten ik weet niet hoe groot de site nu is. Maar toen ik lid was waren er zat sexzoekende mensen en ik heb via daar ook een aantal leuke dates gehad. Maarja zoiets is nooit voor lang want dan ontmoet je de liefde van je leven:P Probeer het anders eens, het kostte toen toch vrijwel niks.
Alle reacties Link kopieren
Van het voor jaar terrasjes en de supermarkt het hele jaar door.

Of echt helemaal gratis dat is KNUZ geen sex dating,maar dat komt vaak toch wel na eerste of tweede ontmoeting.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven