Bestaan er überhaupt goede seks-dating-sites?

07-01-2013 19:07 188 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het Viva- forum al even doorzocht en kwam wat reacties tegen van zo'n 3 jaar geleden. Ondertussen is internet-dating veel gewoner geworden en zou je verwachten dat seks-dating wellicht ook wat op een hoger niveau zou staan. Maar dat valt vies tegen. Ben ondertussen 30 Euro kwijt aan het chatten met nep-profielen via "sexdatingindestad.nl".



Er zijn genoeg mannen en vrouwen die dezelfde behoefte hebben, maar door die nep-sites kunnen die elkaar niet vinden.

Heeft niemand een internet-aanbeveling?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat er geen goede seksdatingsites bestaan, heb ik het idee. SDC wordt vaak genoemd, maar werkt het dan ook? Stel, als ik daar een profiel ging maken of zo, en ik besteed daar een beetje aandacht aan door het een aantal keren bij te schaven, valt mijn profiel nog niet op tussen de andere profielen van andere mannen.



Ik heb vroeger weleens enkele tientallen euro's besteed aan datingsites maar het verdient niet terug, dus ik ben dan - sorry - gierig geworden en wil ik er niets meer voor betalen.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor de lol zomaar even gegoogeld op de advanced search pagina van Google op het volgende:

amsterdam alleen op de site:sdc.com

(@mod Mag ik dat vermelden als voorbeeld ? )

Dan zie je een resultaat van hun site met swingers uit:

amsterdam-swingers-noord-holland-nederland

Als je op een willekeurige profielfoto klikt, in mijn browser met de rechter muisknop, en je dan klikt op 'zoek op Google naar deze afbeelding',

dan zie je als zoekresultaat dat dezelfde profielfoto voorkomt bij profielen uit 4 of 5 verschillende landen.



Ik heb daarna bij de volgende 5 profielen op de amsterdam-swingers-noord-holland-nederland pagina op afbeelding gezocht en daar ook profielen uit 4 of 5 verschillende landen gevonden, met telkens dezelfde afbeelding.



Ik vind het moeilijk te geloven dat elk swingersstel zoveel swingende dubbelgangers zou hebben in telkens 4 à 5 landen.

:-))



Dat verhoogt bij mij niet het vertrouwen.

Eerder het omgekeerde. :-((



Die fakeprofielen zijn er niet door swingers opgezet, die hebben er geen belang bij dat hun foto in 4 of 5 landen in allerlei continenten te vinden is.

Lijkt door de site eigenaar zelf te zijn gedaan.
The slower the 4play the more u want it
Alle reacties Link kopieren
Sdc is een site voor swingers waar ook mannen staan die denken dat het een datingsite is ..



Als stel hebben we daar heel veel leuke stellen leren kennen ..



Zoals ik al schreef zitten er daar ook voldoende fake profielen tussen ..



Als je echt wat zoekt om te daten denk ik dat je op andere sites beter af bent.. Want de swingerswereld heeft een andere etiquette dan de dating wereld ..



Maar welke site? Badoo en netlog was altijd wel populair ..



Succes met je zoektocht!
Naakt geboren, gekleurd de kist in ...
Alle reacties Link kopieren
quote:up4more schreef op 04 maart 2014 @ 06:54:

Sdc is een site voor swingers waar ook mannen staan die denken dat het een datingsite is ..

..

Zoals ik al schreef zitten er daar ook voldoende fake profielen tussen ..





Die fakeprofielen zijn er niet door swingers opgezet, die hebben er geen belang bij dat hun foto in 4 of 5 landen in allerlei continenten te vinden is.

Lijkt door de SDC site eigenaar zelf te zijn gedaan.
The slower the 4play the more u want it
Alle reacties Link kopieren
Beetje erg naïef om te zeggen dat er geen fake profielen opstaan behalve die er geplaatst zijn door de site zelf ..
Naakt geboren, gekleurd de kist in ...
Alle reacties Link kopieren
quote:up4more schreef op 04 maart 2014 @ 12:36:

Beetje erg naïef om te zeggen dat er geen fake profielen opstaan behalve die er geplaatst zijn door de site zelf ..



Naief ben ik niet. Ik zat waarschijnlijk een beetje te slapen toen ik het las en op jou reageerde.

Ik reageerde eigenlijk omdat ik bij het woord 'fakeprofielen' ook denk aan fakers die een profiel voor zichzelf maken op een site. En die zal je op een site niet op 4 of 5 landen terugvinden.

Maar dat zijn weer andere fakeprofielen als de fakeprofielen die er zelf door een site op worden gezet.



SDC valt in ieder geval door de mand, vind ik, dat ze dit 'nodig' hebben.

Erg gemakkelijk aantoonbaar in dit geval.

Als elke foto 4 a 5 keer opnieuw gebruikt wordt, zou je het aantal leden door 4 of 5 moeten delen.

Ik denk dat er wel een IT-er te vinden moet zijn die een scriptje kan schrijven, dat die site afgraast, om de dubbelen te vinden.
The slower the 4play the more u want it
Alle reacties Link kopieren
@up4more

Nog een vraagje, over iets anders.

Ik zat naar je avatar te kijken, en zag dat je 'priveberichten' uitgeschakeld hebt staan. Want er staat geen plusje onder je avatar.

Misschien handig om aan te zetten als je 'up4more' bent ?
The slower the 4play the more u want it
Alle reacties Link kopieren
Heb een tijdje ( als single man of als swingle zoals dat tegenwoordig heet ) op SDC gestaan, prima bevallen , staan naar mijn weten zeker geen nep profielen op. Man/vrouw of stel betalen allemaal hetzelfde, en zetten over het algemeen duidelijk in hun profiel tekst wat ze willen of zoeken. Ook hier zijn er veel meer single mannen lid dan vrouwen, en zijn stellen over het algemeen vaker op zoek maar een vrouw er bij dan naar een man, maar zijn er echt een groot aantal leden waar je contact mee kunt leggen. Zal bij elke site wel zo zijn dat het voornamelijk van jezelf afhangt wat voor reacties je krijgt, en ja, als er een vrouwen overschot is dan zul je met wat originelers op de proppen moeten komen als " Hé neuken ? "
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt fakers tegen gekomen op sdc .. Mannen die zich voor doen als vrouw of stel .. Doordat er geen camcheck plaats vind is het voor iedereen gemakkelijk om een profiel aan te maken...



Over dat vinkje ... Als up4more(fun) ben ik te vinden op sdc ?
Naakt geboren, gekleurd de kist in ...
Alle reacties Link kopieren
@up4more Ah ok, dat bedoel je dus, zou best wel eens kunnen ja, begrijp niet wat daar nou de lol van is maar dat zal ik waarschijnlijk wel nooit begrijpen, toch wel triest want uiteindelijk val je door de mand op het moment van afspreken lijkt me
Alle reacties Link kopieren
quote:up4more schreef op 04 maart 2014 @ 06:54:

Sdc is een site voor swingers waar ook mannen staan die denken dat het een datingsite is ...

En op een swingerssite zouden mannen alleen geen profiel aan mogen maken? Gelukkig hanteert SDC dat soort gekke regels niet en hebben wij een erg lekkere date gehad met een man alleen die we op SDC gevonden hebben.



Ongetwijfeld bestaan er ook op SDC fakers, wij zijn ze alleen nog niet tegengekomen, maar ik moet zeggen dat we ook niet wekelijks afspreken of zo.



En ja, ik wil best geloven dat je, wanneer je als vrouw alleen een profiel aanmaakt, overstelpt wordt met reacties van mannen. Zo zit de wereld nou eenmaal in elkaar, er zijn veel meer mannen die op zoek zijn naar seks dan vrouwen...



Je vindt andere leden door je eigenschappen en voorkeuren aan te geven en aan te geven wat je zoekt (stel met partnerruil, stel zonder partnerruil etc etc). Zoals gezegd kun je je profiel afsluiten voor bepaalde groepen leden zoals mannen alleen en ook voor individuele leden, maar dat hebben wij nog nooit nodig gehad.



Je kunt ook instellen dat je om de paar dagen een mail krijgt met nieuwe leden die aan jouw/jullie criteria voldoen. Die kun je dan bekijken en contact opnemen als het wat is.



We doen het dus niet zo heel vaak, maar hebben, verdeeld over drieënhalf jaar, een stuk of vijf afspraken gehad via SDC en over anderhalve week de volgende.



En mocht iemand het zich afvragen, wij zijn PWGRONINGEN.
Alle reacties Link kopieren
En op een swingerssite zouden mannen alleen geen profiel aan mogen maken? Gelukkig hanteert SDC dat soort gekke regels niet en hebben wij een erg lekkere date gehad met een man alleen die we op SDC gevonden hebben.



Ho wacht even .. dat heb ik nergens gezegd volgens mij .. Alleen er zit een verschil tussen de swingers wereld en de dating wereld .. de meeste mannen die instromen op bv SDC hebben er geen benul van ... Ik heb laatst nog "les" moeten geven aan een nieuwe single man .. Nu die de regeltjes een beetje begrijpt heeft hij lol in zijn bestaan als swingle ..



Ook ik date af en toe wel met een swingle man van SDC .. maar alleen als ik deze man al eens op een feestje ben tegen gekomen of als de man een aantal validaties heeft en dan nog pas nadat ik nagevraagd heb bij bevriende stellen of dit een vertrouwde swingle is



In de 8 jaar in dit wereldje heb ik heel veel gezien (en dan heb ik het echt niet alleen over SDC) .. sommige dingen kunnen het daglicht niet eens verdragen ... en dat maakt dat je als stel of vrouw wat argwanend bent naar single mannen



Verder geniet ik nog altijd met volle teugen .. ik kan er wel een boek over schrijven hihi
Naakt geboren, gekleurd de kist in ...
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi

ik heb sinds kort ook geprobeerd op heteprofielen.nl heel veel geld betaald voor een sexdate alles was nep op 1 na, die ik uiteindelijk echt niks vond. Tot ik net zoals iedereen helemaal klaar mee was, heb nu een net nieuwe website geprobeerd waar ik eindelijk wel succes heb! Wil geen reclame hier maken maar mensen wel waarschuwen voor de gevaren heb paar tips die mij wel hebben geholpen.

- Kijk of er niet heel veel jonge vrouwen opstaan, die website is dan meestal nep.

- Zorg ervoor dat je aantal persoonlijk vragen stelt

- Houdt in je achterhoofd dat een profiel nep kan zijn, duurt het gesprek te lang kap het dan af en probeer iemand anders.



Ik wil toch graag een website nog aanraden waar ik wel zeer tevreden over was, net nieuwe website, die naar mijn mening wel goed bezig zijn. sex dating
Alle reacties Link kopieren
Hi, ik heb het ook een tijd geprobeerd. Uiteindelijk op ondeugend-daten.nl wel een leuke man ontmoet. Kreeg de indruk dat hier niet al teveel nep tussen zit.



Suc6 Diana
Ik doe mijn best (volg me op https://www.facebook.com/adtenties)
Alle reacties Link kopieren
Pfff....

Al op verschillende sexdating sites ingeschreven geweest. Uiteindelijk willen ze dan toch weer een relatie :(
Alle reacties Link kopieren
Dat seksdating sites niet helemaal betrouwbaar zijn heb ik wel gemerkt bij TinderOnline en DatingPrikbord. Eén van de vrouwen die reageerde op mijn advertentie bij TinderOnline zag ik (via Google) ook staan op DatingPrikbord. En daar kan je de eerste reactie gratis doen (als je je tevens aanmeld). Ik heb toen gevraagd hoe het zat, en ze wist niet eens dat ze mij een reactie had gestuurd op de andere site. En dat met maar 2 uur er tussen.

Er zullen best wel echte profielen tussen zitten. Mijn profiel bij TinderOnline en DatingPrikbord zijn ook echt, maar als ik google op AdamVerkenning dan vind ik mijn profiel ook terug bij Buurvrouwen.net. En daar heb ik mij niet aangemeld.

Ik ben een week geleden een blog begonnen ([link verwijderd ]) over het seksdaten. Geïnteresseerde kunnen daar meer voorbeelden vinden
Alle reacties Link kopieren
Oplichters allemaal, zijn enkel uit op je geld.
Leef je leven alsof het je laatste dag is
Alle reacties Link kopieren
Door menno3385 werd de site SexNederland.com aanbevolen en deze heb ik daarom in mijn verkennings tocht bekeken.

Eigenlijk het eerste profiel waarvan ik een reactie kreeg bleek al fake te zijn. Hetzelfde geld voor het gelijknamige profiel op SecretSexClub.nl.

Ook deze sites zijn dus niet betrouwbaar.

Lees mijn [link verwijderd ] voor meer details.
quote:adamopverkenning schreef op 15 april 2014 @ 12:48:

Door menno3385 werd de site SexNederland.com aanbevolen en deze heb ik daarom in mijn verkennings tocht bekeken.

Eigenlijk het eerste profiel waarvan ik een reactie kreeg bleek al fake te zijn. Hetzelfde geld voor het gelijknamige profiel op SecretSexClub.nl.

Ook deze sites zijn dus niet betrouwbaar.

Lees mijn [spam] voor meer details.Interessante blog, Adam! Klinkt als een spannend en waarschijnlijk ook regelmatig een frustrerend avontuur...
Hier kun je prima een seksdate hebben....
Alle reacties Link kopieren
quote:emagix schreef op 15 april 2014 @ 14:21:

Interessante blog, Adam! Klinkt als een spannend en waarschijnlijk ook regelmatig een frustrerend avontuur...

Tot nu toe weinig spannends en veel frustratie. Misschien kan ik beter op zoek gaan naar vermaak, dan zit ik bij die sites goed.



quote:sportievo schreef op 15 april 2014 @ 15:57:

Hier kun je prima een seksdate hebben....Bedoel je hier op het Viva forum? Of hier in dit topic? Het is mij niet helemaal duidelijk wat je met hier bedoelt.



Uiteraard mogen vrouwen die dit lezen mij een prive berichtje sturen
Alle reacties Link kopieren
Ook ik kan alleen maar concluderen dat het voor mannen nagenoeg onmogelijk is om via het internet gratis aan sex te komen.

Heb in het verleden ook regelmatig me geregistreerd op dergelijke sites met het een hoop een spannende date er aan over te houden, maar zolang je niet betaald ga je weinig kans hebben.



En mijn ervaring is net zoals de meeste, weinig vrouwen en als ze er dan zijn is het merendeel fake.



Mijn tip: ga lekker naar buiten, speel je charmes uit, laat je knappe kop zien, dan kom je zeker een leuke vrouw tegen die hetzelfde als jij zoekt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sinds enige tijd lid van een paar sites die op deze site staan weer gegeven.



Ik moet eerlijk zeggen dat het mij wel bevalt!

Een profiel aanmaken is op alle sites gratis!



Ik ben hier nu 2 maanden best actief en heb al veel seksdates gevonden! Dus voor de mannen en vrouwen die wel aan iets spannend toe zijn zal ik zeker een kijkje nemen...



[spam]



Groetjes Bianca van Huizen
Alle reacties Link kopieren
quote:biancavanhuizen schreef op 22 april 2014 @ 10:19:

Ik ben sinds enige tijd lid van een paar sites die op deze site staan weer gegeven.



Ik moet eerlijk zeggen dat het mij wel bevalt!

Een profiel aanmaken is op alle sites gratis!



Ik ben hier nu 2 maanden best actief en heb al veel seksdates gevonden! Dus voor de mannen en vrouwen die wel aan iets spannend toe zijn zal ik zeker een kijkje nemen...





Groetjes Bianca van HuizenIk geloof er geen kut van bianca
Alle reacties Link kopieren
Ik ook niet, B-100. Het is spam.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven