Bestaan er überhaupt goede seks-dating-sites?

07-01-2013 19:07 188 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het Viva- forum al even doorzocht en kwam wat reacties tegen van zo'n 3 jaar geleden. Ondertussen is internet-dating veel gewoner geworden en zou je verwachten dat seks-dating wellicht ook wat op een hoger niveau zou staan. Maar dat valt vies tegen. Ben ondertussen 30 Euro kwijt aan het chatten met nep-profielen via "sexdatingindestad.nl".



Er zijn genoeg mannen en vrouwen die dezelfde behoefte hebben, maar door die nep-sites kunnen die elkaar niet vinden.

Heeft niemand een internet-aanbeveling?
Alle reacties Link kopieren
quote:oranjexx schreef op 30 april 2014 @ 21:45:

Als man moet je wel de tijd nemen, het duurt vaak wel een maandje ofzo voordat je een keer een bak koffie gaat drinken.



En daar, mijn ervaring, wrong vaak de schoen: man wilde het liefst nog diezelfde avond/avond erop afspreken. Lukte/ging dat niet dan werd ik weleens weggezet als preuts, ik durfde niet etc. Terwijl het daar niets mee te maken had.



Dan was ik idd wel heel snel klaar met zo'n man. Geen enkele zin meer in verder contact.

Dat ik online was betekende niet dat ik per direct 'beschikbaar' was. Of ik kreeg als bericht terug 'dan doe je je kind toch naar de oppas'. Jahoor, natuurlijk, dat is ook a la minuut geregeld, not
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:iceteapeach schreef op 30 april 2014 @ 22:46:

[...]

... man wilde het liefst nog diezelfde avond/avond erop afspreken. ...



Op veel sites krijg je als man reacties met de teksten zoals "ik ben vanavond bij jou in de buurt, kan ik langs komen?". Nu zijn dit fake reacties en zegt dit dus niets over de echte vrouwen op dating sites, maar het schept bij mannen wel een verwachting.

En het is voor ons mannen fijn om te weten wat we fout doen en hoe we het wél aan moeten pakken.

Meestal betaal je bij die sites per verzonden bericht, en als je een maand lang berichtjes moet sturen dan kunnen de kosten flink oplopen. Dan kan je inderdaad beter naar een site gaan waar je per maand betaalt.
Alle reacties Link kopieren
quote:adamopverkenning schreef op 01 mei 2014 @ 08:05:

Op veel sites krijg je als man reacties met de teksten zoals "ik ben vanavond bij jou in de buurt, kan ik langs komen?". Nu zijn dit fake reacties en zegt dit dus niets over de echte vrouwen op dating sites, maar het schept bij mannen wel een verwachting.

De "vrouwen" zijn altijd "vanavond bij jou in de buurt" en willen dan direct "langs komen". Hm... misschien moet je dat opvatten dat die "vrouw" in kwestie weer op de site is (dus niet letterlijk maar figuurlijk "in de buurt") en dat "langs komen" moet je weer opvatten als chatten waarbij jij weer voor elk bericht moet gaan betalen.



Bij dergelijke vragen heb ik dus geen verwachtingen meer, misschien wel een dunne portemonnee of bankrekening.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Hans, over dat betalen heb ik je idd vaker zien schrijven.



Toen ik nog een profiel had betaalde je per maand (of 2 of 3 maanden) en ik heb echt niet 1 man daar toen horen zeggen dat ze daarbovenop ook nog eens moesten betalen voor of een bericht of chatgesprek.

Abonnement en dat was het. Ook niet extra betalen voor toegang tot de chatbox of zo.



Was je aangemeld voor 1 site of heb je ook verschillende uitgeprobeerd?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Dat dating sites ook op een andere manier onbetrouwbaar zijn bewijst dit verhaal: [spam]
Dat verhaal bewijst alleen dat de dame zelf behoorlijk naïef en dom bezig was. Iemand op de eerste date thuis uitnodigen, met z'n tweeën nog wel, één iemand beneden laten zitten terwijl je boven lol gaat liggen maken met de ander. Nooit van gezond verstand gehoord? Dit verhaal neem ik dan ook maar met een kilootje zout.
ben veel op de datingsites geweest maar is de reinste oplichting

of credits kopen of betalen per maand.

de vrouwen krijgen per credits betaald

houden je ook zolang mogelijk aan de praat en date ho maar enigste wat ze zeggen is nee wil je eerst beter leren kennen hoppa weer 20 euro verdient nee dank u heb ervaring geleerd en op gedaan mijn ex deed het ook daarom nu ex haha

nee nooit meer zulke site is gokken zonder iets terug te verdienen.

gooi je geld dan meteen in kliko ben je het ook kwijt

zelfs de foto`s op zulke sites zijn niet van de persoon waar je mee date
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf nogal gezocht online en heb een hoop gevonden, maar zou best willen weten welke betrouwbaar is. Enkel van jullie die me wegwijs kunnen maken. Stel het zeer op prijs
Er zijn er al een aantal genoemd in dit topic hoor!
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik Adult Match al 10 jaar op wisselende basis. Meestal triallid (gratis) en soms ook betalend lid geweest. Sta er nu ook op actief en de dames en stellen die mijn interesse beantwoorden met wederinteresse zijn nooit fake gebleken. En heb toch zeker een tiental dates opgedaan. En zelfs een relatie en een D/O-relatie. Wat een aantal mannen (en vrouwen) hier dus beschrijven herken ik totaal niet. Wel weet ik dat het alles te maken heeft met hoe je je op je profiel profileert, welke foto's je plaatst en wat voor een soort berichten je stuurt. Als ik er als stel op stond, kregen we toch een partij lompe reacties van mannen. Nee sorry, dan laat vooral maar zitten. En gestandaardiseerde berichten die gecopy-paste werden gingen ook direct in de prullenbak.



Mijn ervaring is dus dat AM prima werkt voor single vrouwen en stellen, maar ook voor mannen, als je een beetje je best doet (net zoals je moet doen in de kroeg, wil je kans maken).
Alle reacties Link kopieren
[..]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 01-10-2014 23:14
Reden: spam
% gewijzigd
Echte profielen, echte mensen...
Alle reacties Link kopieren
quote:kamasutraplanet schreef op 01 oktober 2014 @ 23:02:

.....



Nou is dit én spam én je vertelt niet hoe jullie checken dat iemand echt is.

Ook kunnen jullie er niets aan doen als Jan, Piet en Klaas niet respectvol en vrouwonvriendelijk reageren.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
spam
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 16-10-2014 22:32
Reden: Spam is niet toegestaan
% gewijzigd
Gestaft. Nieuwe nick aanmaken helpt niet echt, hoor.
Alle reacties Link kopieren
Naar mijn gevoel zijn de betrouwbare datingsites heel moeilijk te vinden. Er is totaal geen gebrek aan sites, maar de meeste zijn alleen maar oplichterij. De goede natuurlijk niet nagesproken.



Ik heb wat goede en slechte ervaringen achter de rug, en zie wat suggesties hier die ik wil uitproberen.
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-03-2015 19:09
Reden: spam verwijderd!
% gewijzigd
Je bent gestaft, Ouderevrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Zelf ook even zitten kijken naar een goede sexdating site. Ik kwam deze lijst tegen http://www.gratisdatingwebsites.com/sex-datingsites/ , veel datingsites werken echter met een soort van credits systeem waar ik mijn twijfels bij heb. Heb nu gekozen voor fuckbuddy, hier heb je voor 7,50 een maand toegang. Heb er echt wel wat leuke contacten heb overgehouden, zitten helaas ook wel paar oversekste pubers op
Alle reacties Link kopieren
Sorry Jantine, maar alleen de naam alleen al kan ik niet serieus nemen. Op een bepaalde manier vind ik het behoorlijk denigrerend klinken.
wij slapen nooit.
Wie geeft die cijfers daar dan? Lijkt me stug dat ze in het echt zo hoog scoren. Goede gratis sites bestaan niet, en sites met een creditsysteem zijn geldklopperij.
Alle reacties Link kopieren
Eens met Theemok, en daarbij, je kunt eerst een gratis profiel aanmaken, profielen doorlezen en als het je wat lijkt, neem je een maandabonnement.



Ik heb/had ervaring met AM en die site werkt echt niet met een creditsysteem.
wij slapen nooit.
Hier met SF en SL, ook goede ervaringen mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap ook de 'angst' ervoor niet zo goed. Als het je niet bevalt, delete je je profiel, net als op een gewone datingsite. Ja, je (lees: men) zoekt specifieker want je hebt niet voor joker een profiel op zo'n site, het 'doel' is een stuk duidelijker. Vind ik dan.

En heb je contact, is dat lang niet altijd gelijk seksgericht. Genoeg mannen die ook eerst willen weten wat voor vlees ze in kuip hebben.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:iceteapeach schreef op 05 april 2015 @ 14:35:

Sorry Jantine, maar alleen de naam alleen al kan ik niet serieus nemen. Op een bepaalde manier vind ik het behoorlijk denigrerend klinken.Als je moeite hebt met mijn naam verwijs ik je graag door naar mijn ouders. Daarnaast is het zeker niet de bedoeling om denigrerend over te komen, het is de ervaring die ik heb welke ik graag wil delen.
Alle reacties Link kopieren
quote:jantine881 schreef op 06 april 2015 @ 13:07:

[...]





Als je moeite hebt met mijn naam verwijs ik je graag door naar mijn ouders. Daarnaast is het zeker niet de bedoeling om denigrerend over te komen, het is de ervaring die ik heb welke ik graag wil delen. ik had het over de site waar je naar verwees.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven