Bondage
vrijdag 11 mei 2012 om 02:11
Zelf heb ik fantasiën over bondage, maar heb er nog geen ervaringen mee. Ik ben niet geïnteresseerd in harde sm, maar om vastgebonden te worden of de ander vast te binden lijkt me ontzettend geil.
Zijn er vrouwen die deze fantasie ook hebben of heeft iemand tips hoe ik dit bij een eventuele sexpartner kan aangeven?
Zijn er vrouwen die deze fantasie ook hebben of heeft iemand tips hoe ik dit bij een eventuele sexpartner kan aangeven?
vrijdag 11 mei 2012 om 05:41
vrijdag 11 mei 2012 om 13:23
Gewoon een keertje tijdens de seks in zijn oor fluisteren dat je dat een keer leuk vindt en voor het geval dat hij daar direct blij van wordt heb je alvast een sjaaltje of een stropdas klaarliggen. Ik zou voor het geval dat het hem afschrikt niet direct met handboeien en touw of tape op de proppen komen:P
vrijdag 11 mei 2012 om 15:52
quote:loki1984 schreef op 11 mei 2012 @ 10:42:
Ff inhakend op vastbinden met bondage touw: Kent iemand toevallig een goed boek of website om te leren hoe de diverse knopen gemaakt moeten worden. Ik heb het over de japanse knopen, bondage art.
Shibari You Can Use Lee Harrington erg mooi boek. te bestellen bij bol.com
The Seductive Art Of Japanese Bondage Midori. ook via bol.com
beide mooie leerzame boeken
Ff inhakend op vastbinden met bondage touw: Kent iemand toevallig een goed boek of website om te leren hoe de diverse knopen gemaakt moeten worden. Ik heb het over de japanse knopen, bondage art.
Shibari You Can Use Lee Harrington erg mooi boek. te bestellen bij bol.com
The Seductive Art Of Japanese Bondage Midori. ook via bol.com
beide mooie leerzame boeken
vrijdag 11 mei 2012 om 15:55
Bondage is erg leuk en spannend en geil om te doen en hoeft verder niks met harde sm te maken te hebben..... het gevoel van het touw langs je lichaam, het overgeven van de controle aan je partner is zeer opwindend.... maar zeker ook het bonderen van je partner. Je bent samen ook erg close met elkaar bezig.
zaterdag 12 mei 2012 om 08:57
quote:witchsan schreef op 11 mei 2012 @ 15:55:
Bondage is erg leuk en spannend en geil om te doen en hoeft verder niks met harde sm te maken te hebben..... het gevoel van het touw langs je lichaam, het overgeven van de controle aan je partner is zeer opwindend.... maar zeker ook het bonderen van je partner. Je bent samen ook erg close met elkaar bezig.Zoals jij het omschrijft klinkt het wel erg opwindend inderdaad !
Bondage is erg leuk en spannend en geil om te doen en hoeft verder niks met harde sm te maken te hebben..... het gevoel van het touw langs je lichaam, het overgeven van de controle aan je partner is zeer opwindend.... maar zeker ook het bonderen van je partner. Je bent samen ook erg close met elkaar bezig.Zoals jij het omschrijft klinkt het wel erg opwindend inderdaad !
zaterdag 12 mei 2012 om 09:00
quote:christel2312 schreef op 11 mei 2012 @ 13:23:
Gewoon een keertje tijdens de seks in zijn oor fluisteren dat je dat een keer leuk vindt en voor het geval dat hij daar direct blij van wordt heb je alvast een sjaaltje of een stropdas klaarliggen. Ik zou voor het geval dat het hem afschrikt niet direct met handboeien en touw of tape op de proppen komen:PDat wordt dan in haar oor ... want ik ben een man.. niet gay of bi.
Gewoon een keertje tijdens de seks in zijn oor fluisteren dat je dat een keer leuk vindt en voor het geval dat hij daar direct blij van wordt heb je alvast een sjaaltje of een stropdas klaarliggen. Ik zou voor het geval dat het hem afschrikt niet direct met handboeien en touw of tape op de proppen komen:PDat wordt dan in haar oor ... want ik ben een man.. niet gay of bi.
zaterdag 12 mei 2012 om 09:14
Bondage is een hele leuke bezigheid, maar in potentie ook een hele gevaarlijke. Grootste gevaar is afklemmen van een zenuw. Uitval van een zenuw kan blijvend zijn (vaak gaat het binnen weken of maanden over, niet altijd).
Wij doen het ook. Kinbaku of Japanse bondage vinden we het leukst. Wij zijn ooit begonnen met een cursus bij Ropemarks (Google). Hele leuke sfeer, enkel bondage en geen andere kinky dingen, ... dus ideaal om mee te beginnen. Er waren toen wat stelletjes, maar ook wel gewoon vriendinnen.
Wij doen het ook. Kinbaku of Japanse bondage vinden we het leukst. Wij zijn ooit begonnen met een cursus bij Ropemarks (Google). Hele leuke sfeer, enkel bondage en geen andere kinky dingen, ... dus ideaal om mee te beginnen. Er waren toen wat stelletjes, maar ook wel gewoon vriendinnen.