Borsten

28-02-2012 01:25 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man heeft daar af en toe een handje van: knijpen in/strelen van/graaien naar/aanraken van mijn borsten als ik daar totaal niet mee bezig ben en dat dat op dat moment door mij totaal niet als opwindend of gewenst wordt beschouwd omdat ik dan bijv. net loop te stofzuigen, in de keuken een zuurskoolstamppot sta klaar te maken of de badkamer een grote beurt geef, om maar eens wat te noemen.

Ik vind de handen van mjn man op mijn tieten beslist niet vervelend, integendeel, maar niet op elk moment van de dag.

Herkenbaar...?
anoniem_110896 wijzigde dit bericht op 28-02-2012 01:29
Reden: Letter vergeten
% gewijzigd
Mijn vriend is meer een billenknijper

Al doet hij dat tegenwoordig bijna nooit meer
Ik hou er ook niet van. Gewoon omdat m'n hoofd er dan niet naar staat. En zeker niet in gezelschap!
quote:anouar schreef op 28 februari 2012 @ 08:01:

Haha, hier ook hoor. Zie het probleem niet zo. Zou me pas zorgen gaan maken als hij het niet meer deed

Hier idem en we zijn al dik 20 jaar samen. We vinden het nog steeds leuk om aan elkaar te zitten.

Als het effe niet uitkomt, dan zeg ik dat en dan wordt dat gerespecteerd.

Als ik in dezelfde stemming ben, dan graai ik ook of ik doe bijvoorbeeld mijn kont naar achteren om tegen zijn kruis aan te rijden of iets dergelijks.

Als er mensen bij zijn, dan doen we het minder opzichtelijk of niet.
ik vind t wel leuk om aan mn partner te zitten hoor. t is meer een teken om te laten zien dat ik haar sexy/leuk vind.

in gezelschap is t natuurlijk een ander verhaal.
Hier een reactie van een man.

Ik ben eerlijk gezegd dol op de borsten van mijn vriendin. Ze zijn rond, stevig en zowat de mooiste van de wereld. Andere borsten zijn ook interessant, maar deze zijn van mij :-)

Dus ze zijn echt loslopend wild wat mij betreft. Ik grijp ze te pas en te onpas.

Als je geen zin hebt, kun je toch zeggen, "laat me maar eventjes, ik ben bezig".
Mijn lief en ik zitten ook heel veel aan elkaar. Vind ik juist wel leuk en lekker. Als ik er even geen behoefte aan heb zeg ik dat gewoon, en dan doet hij het ook niet. Maar dat komt niet zoveel voor.

Ik vind het alleen niet lekker als iemand aan mijn tepels zit als ik niet geil ben, dat voelt dan onprettig. Dat doet hij dan ook niet.
Hier nog één stuk grijpvee Als het maar niet openbaar is!

Mijn vriend zit in het openbaar wel aan mijn billen, maar dat vind ik anders als borsten. Ik vind het heerlijk dat hij me zo aantrekkelijk vindt.

Wel vind ik dat de intentie niet per definitie seks moet zijn, maar affectie tonen.
Hmm, blijkbaar val ik ook onder de categorie "grijpvee". Niet dat ik het zo zie of voel en heb er ook nooit zo bij stil gestaan.

Mijn man zit vrij regelmatig aan mijn borsten en/of billen. Ook als ik er met mijn hoofd niet zo bij ben. Hij weet me er af en toe ook uit een overpeinzing te halen waar ik achteraf dan ergens wel blij om ben.

Moet wel zeggen dat hij het niet op een onprettige manier doet, krijg er altijd wel een knuffel, zoen of lieve opmerking bij.

In gezelschap houdt hij zich wel in, maar ik zou zelf zorgen maken als hij het niet meer zou doen.
Mijn vriend pakt me te pas en te onpas vast bij mijn borsten of billen. Vind ik helemaal niet erg
Overigens graai ik ook gewoon te pas en te onpas terug. Ik kan er niks aan doen, hij is te lekker
Ik ben ook zo'n foute man. Grijp mijn vrouw ook bij haar borsten of andere onderdelen op elk moment wanneer ik dat wil. Vinden we beiden heel normaal.
Hier ook grijpvee. Ik ervaar het als gezellig en lief. Daarnaast doe ik het ook terug en weten we allebei dat er geen strikte voorwaarden of consequenties aan dit gedrag kleven. Ook komt het heus voor dat de één het even niet wil en dan is er echt geen barrière om de hand van de ander weg te duwen.

Ik zou het erg vinden als ik mijn vriend niet mocht aanraken (op intieme plaatsen) zonder dat we daadwerkelijk bezig zijn met seks/voorspel.

Uiteraard laten we dergelijk gedrag in gezelschap achterwege!
XXX
quote:flukehydra schreef op 28 februari 2012 @ 12:29:

Hier een reactie van een man.

Ik ben eerlijk gezegd dol op de borsten van mijn vriendin. Ze zijn rond, stevig en zowat de mooiste van de wereld. Andere borsten zijn ook interessant, maar deze zijn van mij :-)

Dus ze zijn echt loslopend wild wat mij betreft. Ik grijp ze te pas en te onpas.

Als je geen zin hebt, kun je toch zeggen, "laat me maar eventjes, ik ben bezig".

Daar gaan dus mijn stekeltjes van overeind... niks van jouw bij toch?

Maar ik heb het dus over graaien tijdens het stofzuigen/afwassen/kindjes voeren dat soort... als ik op de bank tv kijk vind ik het niet echt erg, maar toch... leuk is anders
quote:stout1975 schreef op 28 februari 2012 @ 10:21:

Ik zit juist de hele dag in mijn kandidaatverloofde te knijpen?Ik ook. Maar hij grijpt/knijpt maar zelden terug en eigenlijk zou ik dat best leuk vinden.
quote:dame30 schreef op 28 februari 2012 @ 15:48:

[...]

Daar gaan dus mijn stekeltjes van overeind... niks van jouw bij toch? Grappig, hij mag wel zeggen mijn vriendin (totaalpakket), maar niet zeggen mijn borsten (onderdeel van het totaalpakket waarvan hij wel mag zeggen dat dat van hem is).
Ik vind "mijn man/mijn vriendin" ook stom klinken maar je kunt moeilijk zeggen: dat aanhangsel wat normaal gesproken mee op visite gaat toch??

Had pas toevallig een discussie hierover met manlief: hij graait ook te pas en te onpas, onder het mom: ik mag dat, ik ben je man.

Maar het is MIJN lijf, dus als ik het niet wil hebben, gebeurt het dus niet. punt.
quote:dame30 schreef op 28 februari 2012 @ 16:14:

Ik vind "mijn man/mijn vriendin" ook stom klinken maar je kunt moeilijk zeggen: dat aanhangsel wat normaal gesproken mee op visite gaat toch??

Had pas toevallig een discussie hierover met manlief: hij graait ook te pas en te onpas, onder het mom: ik mag dat, ik ben je man.

Maar het is MIJN lijf, dus als ik het niet wil hebben, gebeurt het dus niet. punt.

Ja maar Vernederend?

Van jouw eigen man?

Ervaar je dat echt zo?

Hoe is je reactie dan als hij dat doet?

Huilend gehurkt onder de douche gaan zitten om de vernedering van je af te spoelen?
Nee, hij krijgt een duw tegen zn arm ofzo.

Ik ervaar het idd als vernederend, zoiets als: je moet als vrouw altijd maar klaarstaan voor de man, zal wel uit de oertijd stammen ofzo
Ik wacht mijn vriendin meestal op achter een deur, bespring haar, grijp haar bij haar tieten en als een ware rodeo-cowboy klem ik mijn benen om haar heupen.

Yee haa.
quote:dame30 schreef op 28 februari 2012 @ 16:58:

Nee, hij krijgt een duw tegen zn arm ofzo.

Ik ervaar het idd als vernederend, zoiets als: je moet als vrouw altijd maar klaarstaan voor de man, zal wel uit de oertijd stammen ofzoJazeker moet je altijd klaarstaan voor je man, ben al jaren hier om de vivameisjes dat aan het verstand te brengen.
Mijn vriend doet het ook (borsten, kont, en als hij de kans krijgt ook nog ergens anders) en ik vind het ontzettend irritant. Heb ik hem ook gezegd, maar hij blijft er mee doorgaan en vindt dat ik het lekker moet vinden of zo. Vanmorgen ook weer, toen ik druk was met de kinderen op tijd aangekleed etc. te krijgen en ik brood stond te smeren. Alsof ik daar dan opgewonden van word. Op zich vind ik echt niet dat hij van me af moet blijven, maar dat hij wel moet begrijpen dat ik daar op zulke momenten geen zin in heb. Het ergste vind ik dat hij in mijn kont staat te knijpen als onze dochters erbij zijn en dan ook nog roept: "Mama heeft een lekkere kont." Goed voorbeeld voor de kinderen.
Euhm.... waarom zou dat een slecht voorbeeld zijn voor de kinderen?
@Flip, last van het schoolpleinmoedersyndroom?
Ik zou het maar als compliment zien.. mannen houden nou eenmaal van borsten en billen, gun ze dat pleziertje nou even.

Als hij het niet zou doen zou je waarschijnlijk ook een topic openen, dat hij je helemaal geen aandacht geeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven