Borsten
dinsdag 28 februari 2012 om 01:25
Mijn man heeft daar af en toe een handje van: knijpen in/strelen van/graaien naar/aanraken van mijn borsten als ik daar totaal niet mee bezig ben en dat dat op dat moment door mij totaal niet als opwindend of gewenst wordt beschouwd omdat ik dan bijv. net loop te stofzuigen, in de keuken een zuurskoolstamppot sta klaar te maken of de badkamer een grote beurt geef, om maar eens wat te noemen.
Ik vind de handen van mjn man op mijn tieten beslist niet vervelend, integendeel, maar niet op elk moment van de dag.
Herkenbaar...?
Ik vind de handen van mjn man op mijn tieten beslist niet vervelend, integendeel, maar niet op elk moment van de dag.
Herkenbaar...?
anoniem_110896 wijzigde dit bericht op 28-02-2012 01:29
Reden: Letter vergeten
Reden: Letter vergeten
% gewijzigd
dinsdag 28 februari 2012 om 01:30
Euh.....
Nee,mijn partner grijpt me niet zo maar tijdens het worteltjes schrappen bij de buste eerlijk gezegd. Dat zou hij ook niet moeten doen, ben geen grijpvee.
Waarom denkt jouw partner dat dit wel kan?
Nee,mijn partner grijpt me niet zo maar tijdens het worteltjes schrappen bij de buste eerlijk gezegd. Dat zou hij ook niet moeten doen, ben geen grijpvee.
Waarom denkt jouw partner dat dit wel kan?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 28 februari 2012 om 01:48
quote:Enn schreef op 28 februari 2012 @ 01:30:
Euh.....
Waarom denkt jouw partner dat dit wel kan?Ik voel mezelf ook beslist geen grijpvee of welk ander vee dan ook. Maar hij vind het nou eenmaal opwindend om mjn borsten aan te raken. Dat mag hij, maar niet elk moment van de dag...
Euh.....
Waarom denkt jouw partner dat dit wel kan?Ik voel mezelf ook beslist geen grijpvee of welk ander vee dan ook. Maar hij vind het nou eenmaal opwindend om mjn borsten aan te raken. Dat mag hij, maar niet elk moment van de dag...
dinsdag 28 februari 2012 om 02:00
quote:luckyjane schreef op 28 februari 2012 @ 01:48:
[...]
Ik voel mezelf ook beslist geen grijpvee of welk ander vee dan ook. Maar hij vind het nou eenmaal opwindend om mjn borsten aan te raken. Dat mag hij, maar niet elk moment van de dag...
Eens, er moet wel een beetje aanleiding toe zijn, of er moet een bepaalde stemming heersen.
Anders wordt het gewoon een inbreuk op je privacy.
[...]
Ik voel mezelf ook beslist geen grijpvee of welk ander vee dan ook. Maar hij vind het nou eenmaal opwindend om mjn borsten aan te raken. Dat mag hij, maar niet elk moment van de dag...
Eens, er moet wel een beetje aanleiding toe zijn, of er moet een bepaalde stemming heersen.
Anders wordt het gewoon een inbreuk op je privacy.
dinsdag 28 februari 2012 om 02:23
dinsdag 28 februari 2012 om 02:43
quote:naara schreef op 28 februari 2012 @ 02:06:
Mijn vriend mag mij altijd aanraken, op welke plek hij maar wil, wanneer hij dat wil. Dat mag ik bij hem uiteraard ook. Vanwege wat zou dat een inbreuk op privacy moeten zijn?Hmmm, ik heb dit weer helemaal niet, mijn lichaam is nog steeds van mij. Ik zou het wel als inbreuk op mijn privacy zien, er hoeft voor mij niet de hele tijd gegraaid worden. Maar ja dat ziet iedereen anders dus, praat erover met elkaar zou ik zeggen TO.
Mijn vriend mag mij altijd aanraken, op welke plek hij maar wil, wanneer hij dat wil. Dat mag ik bij hem uiteraard ook. Vanwege wat zou dat een inbreuk op privacy moeten zijn?Hmmm, ik heb dit weer helemaal niet, mijn lichaam is nog steeds van mij. Ik zou het wel als inbreuk op mijn privacy zien, er hoeft voor mij niet de hele tijd gegraaid worden. Maar ja dat ziet iedereen anders dus, praat erover met elkaar zou ik zeggen TO.
dinsdag 28 februari 2012 om 07:50
quote:oogappeltje schreef op 28 februari 2012 @ 02:38:
Van mij mag mijn vriend ook grijpen wat hij grijpen kan hoor... Privacy joh echt? Als ik in de badkamer sta oke maar anders. Voor hem is mijn lichaam geen privacy hoor. Zou ik niet eens willen.Fijn dat ik niet de enige ben die er zo over denkt, zou me anders nog abnormaal gaan voelen
Van mij mag mijn vriend ook grijpen wat hij grijpen kan hoor... Privacy joh echt? Als ik in de badkamer sta oke maar anders. Voor hem is mijn lichaam geen privacy hoor. Zou ik niet eens willen.Fijn dat ik niet de enige ben die er zo over denkt, zou me anders nog abnormaal gaan voelen
dinsdag 28 februari 2012 om 08:18
Mijn vriend heeft er een handje van om op zo'n momenten in mijn billen te knijpen. Ieder moment van de dag mag zeker, maar niet als ik aan het poetsen ben of met school. Dat doet hij dan ook gelukkig niet meer nadat ik hem er wat van gezegd heb. Dus: communiceren? Je bent toch niet alleen een lustobject voor hem.
dinsdag 28 februari 2012 om 10:36
quote:drakenvrouw schreef op 28 februari 2012 @ 02:23:
Zou hij het ook prettig vinden als je hem de hele dag door, ook als het niet zo handig/fijn is, in zijn kruis grijpt, omdat je zijn ballen even wil voelen en het opwindend vindt?
Mijn man weet dat hij het niet hoeft te proberen om me maar te grijpen waar en wanneer hij wil.
Waar staat in de OP dat hij dit continu doet?
Dus jouw man mag alleen op gezette tijden aan je zitten?
Hebben jullie dan ook een soort codewoord dat hij weet dat het mag?
Of alleen een tijdschema zo van tussen 19:00 en 03:00 mag het?
Wat een onzin zeg je bent toch bij elkaar...
En als hij nou over je rug wreef ipv over je borsten, had t dan wel gemogen? Deze vraag stel ik ook met een aan TO.
Zou hij het ook prettig vinden als je hem de hele dag door, ook als het niet zo handig/fijn is, in zijn kruis grijpt, omdat je zijn ballen even wil voelen en het opwindend vindt?
Mijn man weet dat hij het niet hoeft te proberen om me maar te grijpen waar en wanneer hij wil.
Waar staat in de OP dat hij dit continu doet?
Dus jouw man mag alleen op gezette tijden aan je zitten?
Hebben jullie dan ook een soort codewoord dat hij weet dat het mag?
Of alleen een tijdschema zo van tussen 19:00 en 03:00 mag het?
Wat een onzin zeg je bent toch bij elkaar...
En als hij nou over je rug wreef ipv over je borsten, had t dan wel gemogen? Deze vraag stel ik ook met een aan TO.
dinsdag 28 februari 2012 om 10:44
Mijn bescheiden mening: ik vind het nogal vernederend om je lijf beschikbaar te stellen de hele dag voor het geval je man zin heeft om te grijpen...
Ik graai niet bij hem, verwacht hetzelfde terug! En ZEKER niet in gezelschap.. ik heb een vriendin, waarbij haar vriend als ze bij ons zijn de hele tijd aan haar borsten zit.. vind ik erg ongepast hoor!
Ik graai niet bij hem, verwacht hetzelfde terug! En ZEKER niet in gezelschap.. ik heb een vriendin, waarbij haar vriend als ze bij ons zijn de hele tijd aan haar borsten zit.. vind ik erg ongepast hoor!