cockring

21-06-2008 09:29 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Nee het gaat niet over de grote maarwel het volgende. Mijn partner komt nogal snel klaar. Zij gevoel in mijn jonge heer is groot. Misschien komt het wel omdat hij besneden is maar goed.



HIer en daar wat gevraagd en enkele vriendinnen kwamen op een cockring. Zijn jonge heer werd groter en hij zou het langer kunnen uithouden zodat ik ook nog wat genot kan beleven.



Goede raad was niet duur. Op naar de sexshop en daar terug gekomen met een flexi cockring. Een met zo´n knopje om de ring vast te zetten.

Voordeel. als hij klaarkomt de ring in een keer laten vieren. Zijn orgasme zou intenser zijn.



Nou teleurstelling. Knop blijft niet vast zitten. sprinkt los. Wij weer terug naar sexshop (die van christine). Hadden ze nog nooit gehoord. Nw gekregen maar zelfde probleem.



We hebben hier en daar gelezen dat een van staal meer voor homo´s zijn en voor extrema´s.

Wie hebben ervaring en zo ja welke raad je ons aan



Groetjes X



Nitram & Ekle
Alle reacties Link kopieren
Dit is echt de ultieme SM-relatie. Dit doet mij deugd. Je bereikt wat je wilt zonder enig geweld doch gebruikmakend van zijn zwakheden. Hij vind het fijn en jij ook dus het is het perfecte spel. Ik zou willen dat mijm partner ook zo subtiel was.
Ik zie niet waar het om SM gaat in het stukje wat jij quote anniemoo. Zou je mij dat willen toelichten?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook liefst een RVS cockring. Mijn vriend heeft een grotere breede cockring voor achter zijn lul+balzak en een kleinere smalle die hij enkel gebruikt om zijn ballen op te spannen. Een cockring is zoals hierboven al vermeld ook een sierraad die zeker niet exclusief gay is.
Alle reacties Link kopieren
Hallo IvyRosa.

Het zit hem in de details. Hij begeeft zich welbewust door het laten plaatsen van de derde ring in een situatie dat alleen zij hem kan verlossen. Zij heeft dan de volledige sexuele controle over hem em hij begeeft zich bewust tot in deze situatie. Dit is een geestelijk subliem SM-spel. Eindelijk creatieve geesten die een SM-spel spelen zonder geweld maar genot is relatief dus ook anderszins is goed mits instemming van beide partijen. Juist het subtiele van dit spel spreekt mij aan.
Alle reacties Link kopieren
Een cockring heeft toch niks met SM te maken? Je knijpt zijn pik er een beetje mee af, zodat hij wat stijver en groter wordt, dat is alles.



Zo'n ring om de eikel moet ik maar eens proberen met mijn vent, dat klinkt wel heel spannend.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft een frexible ring met daarop een stier dier trild, op de ring zitten allemaal bultjes die lekker tegen je lippen komen. Is het effect eigelijk het zelfde als zo ijzerering?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een siliconen ring van Christine, met een trildingetje eraan vast. Het bevalt ons wel, ook het trillen. Jammer dat het trillen stopt of dat dat ding moeizaam gaat trillen als het apparaatje klem komt te zitten als je diep penetreert. Hebben al die dingen dat eigenlijk of is gewoon een maandagochtenddingetje?

Het gebruik van de ring geeft bij mij wel uitstel van de zaadlozing en mijn meisje vindt het ook te gek, dus wat ons betreft het proberen waard om eens een betere te kopen. Er zijn trouwens veel varianten te koop, soms met poppetjes, bloemen, vlinders, etc. erop gemonteerd, iemand ervaring met deze extra's? Is dat nog leuker?
quote:anniemoo schreef op 19 augustus 2009 @ 00:38:

Hallo IvyRosa.

Het zit hem in de details. Hij begeeft zich welbewust door het laten plaatsen van de derde ring in een situatie dat alleen zij hem kan verlossen. Zij heeft dan de volledige sexuele controle over hem em hij begeeft zich bewust tot in deze situatie. Dit is een geestelijk subliem SM-spel. Eindelijk creatieve geesten die een SM-spel spelen zonder geweld maar genot is relatief dus ook anderszins is goed mits instemming van beide partijen. Juist het subtiele van dit spel spreekt mij aan.Ik lees er helemaal geen spel in, maar gewoon erg leuke seks.
Alle reacties Link kopieren
@ melina, ik hoop ondanks dat het al een tijdje geleden is, dat je toch nog wil reageren.

Ik, als onbesneden man, vraag me af wanneer je de kleinste ring plaatst. Doe je die over de voorhuid heen of rol je de voorhuid eerst af. Ook denk ik dat het niet makkelijk als man om je te beheersen als je weet wat er komen gaat.( En je het zeer opwindend vind ) Dus hoe krijg je deze geplaatst?

Graag zie ik je antwoord op het forum terug.

Alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
quote:copybob schreef op 04 september 2009 @ 16:35:

@ melina, ik hoop ondanks dat het al een tijdje geleden is, dat je toch nog wil reageren.

Ik, als onbesneden man, vraag me af wanneer je de kleinste ring plaatst. Doe je die over de voorhuid heen of rol je de voorhuid eerst af. Ook denk ik dat het niet makkelijk als man om je te beheersen als je weet wat er komen gaat.( En je het zeer opwindend vind ) Dus hoe krijg je deze geplaatst?

Graag zie ik je antwoord op het forum terug.

Alvast bedankt

Mijn man is volledig besneden, dus behalve de voorhuid is ook het toompje weggehaald. De vraag die jij stelt speelt bij ons dus niet.

Ik denk dat bij onbesneden mannen het zaak is om de voorhuid geheel terug te schuiven alvorens de kleine ring achter de eikelrand te plaatsen.

Mocht je toch de kleine ring over de voorhuid heen plaatsen dan heb je kans dat bij het zwellen van de penis de voorhuid afgekneld wordt en dus pijn kan gaan doen.

Wil je experimenteren, gebruik dan eerst een rubberring om te zien hoe het gaat voordat je met stalen ringen aan de gang gaat.
Alle reacties Link kopieren
@ Melina, dank je wel voor je snelle reactie.

Ga kijken of mijn partner er ook iets voor voelt.

Zal zeker voor de kleinste eerst een rubberring gaan gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Mijn vriend en ik zijn ook van plan om een cockring aan te schaffen, gezien de positieve reacties en ervaringen op Viva. Heeft er toevallig iemand ervaring met http://www.kimseden.nl/?



Groetjes,



Moniek
Alle reacties Link kopieren
Ja, kutzaak. Niet bij bestellen.
quote:willem1959 schreef op 09 februari 2010 @ 15:30:

Ja, kutzaak. Niet bij bestellen. vertel vertel, was je Lieve Lena Neukgleuf al eerder gebruikt toen je hem thuiskreeg?
Alle reacties Link kopieren
Ja.

En opblaaspop lek.

Condooms te groot.
das mooi kut Willem
Alle reacties Link kopieren
quote:nlnitram1 schreef op 21 juni 2008 @ 09:29:

Hoi,



Nee het gaat niet over de grote maarwel het volgende. Mijn partner komt nogal snel klaar. Zij gevoel in mijn jonge heer is groot. Misschien komt het wel omdat hij besneden is maar goed.Knap, heel knap!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het diverse malen geprobeerd, met diverse maten/modellen, maar ik vind het gewoon niet prettig, zelfs irriterend.



Wat dat betreft bereikt dat ding zijn doel wel, heb er zo'n last van dat klaarkomen eigenlijk wel het laatste is waar ik dan aan denk, maar volgens mij hoort het zo niet te werken
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen cockring, maar gebruik meestal een touwtje of mijn kettinkje. Mijn ballen en penis worden net wat gevoeliger en stijver en dat is lekker. Ik doe dit eigenlijk alleen als ik mastrubeer, maar wil nog eens een cockring van RVS kopen en deze dan gebruiken met mijn vrouw.



Ik draag een duimring (ben hetro voor wie zich het wil weten) die ik graag gebruik bij het aftrekken. Het lekkerste is het om de duimring (met de voorhuid naar achteren) tussen de voorhuid en eikel op en neer te bewegen. Dat geeft samen met de cockring een zeer intens gevoel en sterke prikkel.
De echte vraag hier (vind ik) is wat is te snel klaarkomen? Te snel is volgens mij officieel binnen twee minuten. De meeste mannen komen wel binnen 5 tot 10 minuten klaar.



Als je man binnen twee minuten klaarkomt, dan is het wel problematisch. Maar kan hij dan ook niet meer of kan hij snel vaker achter elkaar? Is het niet een goed idee om hem eerst oraal of handmatig te laten komen, zoals heel veel mannen doen, omdat ze anders tijdens het neuken te snel komen.



Daarnaast kan je oefenen. Goede oefening is om te ontspannen als de man het orgasme voelt aankomen. Oefenen buiten de seks om kan door tijdens het plassen steeds even te stoppen. Maar ook gewoon aanspannen en ontspannen kan altijd en overal. Ritme afwisselen als het orgasme komt, kan ook nog wel eens helpen.



Mocht je het echt een cockring willen, ga dan eerst voor een rubberen/siliconen. Die met knop gaan bijna altijd los. Heb er zelf ook een gehad. Dat het dus niet voorkomt, was puur gelogen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zowel een metalen als een rubberen cockring. Die van metaal (een drie ringsgeval) is meer voor het spel, die van rubber meer voor de actie.
En werkt het nu ook wat betreft de grootte, hardheid? Mijn ervaringen met een cockring zijn eigenlijk niet goed. Is vaak al hard en groot genoeg van zichzelf. Resultaat met ring was niet veel anders, volgens mij (lang geleden).
Een goed passende ring maakt wel (iets) verschil vind ik. vaak zwelt de eikel wat meer op. of het helpt bij minder snel klaarkomen weet ik niet. Hier werd hij meer gebruikt voor het oog en de fantasie enzo
quote:Zinderend schreef op 19 juni 2010 @ 22:37:

Een goed passende ring maakt wel (iets) verschil vind ik. vaak zwelt de eikel wat meer op. of het helpt bij minder snel klaarkomen weet ik niet. Hier werd hij meer gebruikt voor het oog en de fantasie enzo Heb er vast nog wel ergens een liggen ... zo nog maar eens testen dan.
Ik heb trouwens alleen ervaring met een ring die ook om de zak gaat. Zou het nog verschil maken met een ring die alleen om de lul gaat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven