cockring

21-06-2008 09:29 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Nee het gaat niet over de grote maarwel het volgende. Mijn partner komt nogal snel klaar. Zij gevoel in mijn jonge heer is groot. Misschien komt het wel omdat hij besneden is maar goed.



HIer en daar wat gevraagd en enkele vriendinnen kwamen op een cockring. Zijn jonge heer werd groter en hij zou het langer kunnen uithouden zodat ik ook nog wat genot kan beleven.



Goede raad was niet duur. Op naar de sexshop en daar terug gekomen met een flexi cockring. Een met zo´n knopje om de ring vast te zetten.

Voordeel. als hij klaarkomt de ring in een keer laten vieren. Zijn orgasme zou intenser zijn.



Nou teleurstelling. Knop blijft niet vast zitten. sprinkt los. Wij weer terug naar sexshop (die van christine). Hadden ze nog nooit gehoord. Nw gekregen maar zelfde probleem.



We hebben hier en daar gelezen dat een van staal meer voor homo´s zijn en voor extrema´s.

Wie hebben ervaring en zo ja welke raad je ons aan



Groetjes X



Nitram & Ekle
1x is genoeg.
quote:Zinderend schreef op 19 juni 2010 @ 22:41:

Ik heb trouwens alleen ervaring met een ring die ook om de zak gaat. Zou het nog verschil maken met een ring die alleen om de lul gaat?Denk het wel. Het idee van een ring om de lul is dat het bloed niet terugstroomt. Weet niet of een ring voor zak én lul wel genoeg bloed tegenhoudt.
Ik bedoel dus 2 losse ringen. 1 om de zak, 1 om de lul.
De meeste cockringen worden om penis èn balzak bevestigd. Een bijkomend effect is dat de testikels dan niet te strak tegen de basis van de penis getrokken kunnen worden. Zo kan men beter met de testikels spelen wanneer een man op het punt staat een orgasme te krijgen.



Het te lang achtereen of te regelmatig gebruiken van een cockring brengt risico's met zich mee. Doordat de bloedvaten afgekneld worden kunnen deze beschadigd raken. Daarnaast kan het langdurig hinderen van de bloedsomloop schadelijk zijn voor de penis.



bron: wiki



Meer kan ik er zo snel niet over vinden.
Maar dat is dan 1 ring om beiden? Of een ring om elk?

Zoals je ziet heb ik weinig ervaring met cockringen
quote:Zinderend schreef op 19 juni 2010 @ 22:59:

Maar dat is dan 1 ring om beiden? Of een ring om elk?

Zoals je ziet heb ik weinig ervaring met cockringen

Dat kan zijn 1 ring om beide of een ring om elk.

Op deze pagina staat een foto van 1 ring om beide.



Zoals gezegd heb ik ook weinig ervaring, dus dat geeft niet. Leren, spelen en uitproberen is meestal wel leuk. Ga nu even zoeken naar de mijne ... brb
Dan vind ik 2 ringen toch mooier staan. En wel stalen dan graag...
quote:Zinderend schreef op 19 juni 2010 @ 23:08:

Dan vind ik 2 ringen toch mooier staan. En wel stalen dan graag...Balen ... genoeg in de speeltjesdoos,maar geen ring te bekennen (uitgezonderd een geitenoog). Iets te goed opgeruimd blijkbaar. Toch maar weer eens bestellen dan. Stalen dus ...
Een geitenoog? En dan dacht ik alles toch wel gezien en meegemaakt te hebben



En dan 1, 2 of 3 ringen?
quote:Zinderend schreef op 19 juni 2010 @ 23:29:

Een geitenoog? En dan dacht ik alles toch wel gezien en meegemaakt te hebben



En dan 1, 2 of 3 ringen?

Er is misschien nog zoveel wat je (nog) niet hebt gezien of meegemaakt Ik denk dat ook echt vaak (en terecht), maar soms gebeurt het dat er gewoon echt iets aan me voorbij gaat.



Ik denk dat ik voor 2 ringen ga ... lijkt de meest aansprekende keuze, toch?



Een geitenoog is een ring voor achter de eikel. Deze heeft haartjes of borstels en zorgt voor extra stimulatie van de clitoris en schaamlippen.
Hm, weet niet of ik een geitenoog mee wil maken. Ik denk dat het nogal op mijn lachspieren zal werken. Bovendien lijkt het me helemaal niet prettig met pijpen....
quote:Zinderend schreef op 19 juni 2010 @ 23:47:

Hm, weet niet of ik een geitenoog mee wil maken. Ik denk dat het nogal op mijn lachspieren zal werken. Bovendien lijkt het me helemaal niet prettig met pijpen....

Wie weet?



Maar dat van dat pijpen snap ik. Misschien gelijk na het pijpen dan voor degenen die hem niet snel goed weer omhoog krijgen voor het neuken. En anders kan je altijd nog flossen.
quote:EarthlyMatters schreef op 19 juni 2010 @ 23:52:

[...]



Wie weet?



Maar dat van dat pijpen snap ik. Misschien gelijk na het pijpen dan voor degenen die hem niet snel goed weer omhoog krijgen voor het neuken. En anders kan je altijd nog flossen. Een cockring met een erectie omdoen is onmogelijk (als ie passend is dan). En ik ga er toch wel vanuit dat nadat ik gepijpt heb er een erectie is
quote:Zinderend schreef op 19 juni 2010 @ 23:56:

[...]



Een cockring met een erectie omdoen is onmogelijk (als ie passend is dan). En ik ga er toch wel vanuit dat nadat ik gepijpt heb er een erectie is

Zou niet goed zijn voor je zelfvertrouwen als er geen erectie is.



Maar bedoel dat veel mannen de erectie na het orgasme niet staande kunnen houden of dat het langer duurt voordat hij weer vol werkt .. heb ik van horen zeggen ...
Ik ken alleen mannen die heel goed kunnen uitstellen



Ik heb even het geitenoog door google gehaald. Gaat hem niet worden



Wat zijn jouw ervaringen er mee?
quote:Zinderend schreef op 20 juni 2010 @ 00:07:

Ik ken alleen mannen die heel goed kunnen uitstellen



Ik heb even het geitenoog door google gehaald. Gaat hem niet worden



Wat zijn jouw ervaringen er mee?

Vind het wel bijzonder klinken dat je alleen mannen kent die goed kunnen uitstellen. Ik heb in verschillende kringen vaak het geluid (te snel (naar de zin)) orgasme gehoord van mannen, maar nooit uitsluitend goed uit kunnen stellen. Hoe regel jij die kennis van kunde om het kaf van het koren te scheiden?



Mijn ervaring met dat geiten is dat het misschien al wel minstens tien jaar in mijn kast heeft gelegen ... de andere dingen in mijn kast hebben altijd een meer aantrekkelijke aantrekkingskracht gehad.
quote:EarthlyMatters schreef op 20 juni 2010 @ 00:16:

[...]



Vind het wel bijzonder klinken dat je alleen mannen kent die goed kunnen uitstellen. Ik heb in verschillende kringen vaak het geluid (te snel (naar de zin)) orgasme gehoord van mannen, maar nooit uitsluitend goed uit kunnen stellen. Hoe regel jij die kennis van kunde om het kaf van het koren te scheiden?

Geen idee. Mazzel misschien? Hoewel, ooit eens een minnaar gehad die niet goed kon uitstellen. Die relatie was ook geen lang leven beschoren



quote:Mijn ervaring met dat geiten is dat het misschien al wel minstens tien jaar in mijn kast heeft gelegen ... de andere dingen in mijn kast hebben altijd een meer aantrekkelijke aantrekkingskracht gehad. Kan ik me iets bij voorstellen
quote:Zinderend schreef op 20 juni 2010 @ 00:20:

[...]



Geen idee. Mazzel misschien? Hoewel, ooit eens een minnaar gehad die niet goed kon uitstellen. Die relatie was ook geen lang leven beschoren Mazzel?! Goed bezig dan! Wat is voor jou niet goed uitstellen ... hoe lang wil je het minstens toch wel laten duren? Uitstellen is leuk, maar vaker genieten ook: gelijk doorgaan na orgasme of sneller vaker achter elkaar. Snel schieten en dan hard wegrennen zie ik mezelf niet echt doen.



Seks is voor mij echt wel belangrijk in een relatie. Als daar dingen niet voldoende lekker lopen, dan is de relatie niet compleet en is de kans groot dat de liefde het niet bij elkaar kan houden.
Slechte seks is voor mij een dealbreaker. Wanneer het niet klikt is een relatie gedoemd te mislukken in mijn ogen.



Gelijk doorgaan na een orgasme of lang uitstellen is mij om het even. Lang uitstellen is voor mij toch wel meer dan 10 minuten. En dan bedoel ik bijvoorbeeld dus enige tijd neuken, over kunnen gaan op pijpen, wat anders enz. Een paar uur seks zonder klaarkomen of gelijk door kunnen vind ik toch wel erg leuk en wenselijk.

Als er een kortere tijd beschikbaar is dan is natuurlijk wat sneller geen probleem



Ik heb een minnaar gehad die na het klaarkomen echt al zijn geilheid kwijt was. Gelukkig kon hij uren uitstellen, dus niet echt een probleem



Aanvulling: wat ik slechte seks vind kan een ander natuurlijk als geweldige seks ervaren.
Alle reacties Link kopieren
quote:EarthlyMatters schreef op 19 juni 2010 @ 22:23:

En werkt het nu ook wat betreft de grootte, hardheid? Mijn ervaringen met een cockring zijn eigenlijk niet goed. Is vaak al hard en groot genoeg van zichzelf. Resultaat met ring was niet veel anders, volgens mij (lang geleden).Ik ervaar een versneld klaarkomen met een cockring achter de balzak. Alles is gevoeliger, dat uitstel niet meehelpt. Mastruberen voor de sex is veel effectiever kan ik melden :-)
quote:willemR schreef op 20 juni 2010 @ 00:51:

[...]





Ik ervaar een versneld klaarkomen met een cockring achter de balzak. Alles is gevoeliger, dat uitstel niet meehelpt. Mastruberen voor de sex is veel effectiever kan ik melden :-)

Maar dat gaat dan weer niet op bij spontane seks lijkt me.

Volgens mij kan je uitstellen trainen door oefeningen te doen. Net als dat je ejaculatie zonder orgasme kan trainen. Dat laatste is erg aan te raden trouwens
Ja precies. Uitstellen langer dan 10 minuten door afwisselend te neuken, pijpen (of beffen wat dat betreft) en wat al niet meer, herken ik niet als mijn probleem in ieder geval, als ik het zo goed begrijp. Dacht even dat je bedoelde iets in de trend van 45 minuten 'stampen'. Dat gaat hem bij mij toch echt niet worden .... hoe vaak ik ook van ritme en standje wissel en/of hoe ik ook probeer te ontspannen.



Je aanvulling vind ik wel mooi. Zeg dat zelf ook vaak. Hoor zo vaak van mensen dat ze spetterende seks hebben, maar als je dan hoort wat dat inhoud, dan valt het voor mij toch tegen.
quote:willemR schreef op 20 juni 2010 @ 00:51:

[...]





Ik ervaar een versneld klaarkomen met een cockring achter de balzak. Alles is gevoeliger, dat uitstel niet meehelpt. Mastruberen voor de sex is veel effectiever kan ik melden :-)Ik laat me liever eerst pijpen en ga dan gewoon neuken. Twee keer zoveel fun
quote:Zinderend schreef op 20 juni 2010 @ 00:55:

[...]



Maar dat gaat dan weer niet op bij spontane seks lijkt me.

Volgens mij kan je uitstellen trainen door oefeningen te doen. Net als dat je ejaculatie zonder orgasme kan trainen. Dat laatste is erg aan te raden trouwens

Ik train het wel soms, nog te weinig wel.



In ieder geval leren ontspannen en aanspannen. Goede methode is het steeds stoppen met plassen tijdens het plassen; dus bijv. in vijf tot tien keer. Dezelfde methode kan je ook gewoon zo in de stoel proberen. Als je die spieren goed beheerst en je voelt een orgasme naderen, dan kan je daar ontspannen en stel je uit. Goed en diep ademhalen werkt daarbij ook goed.



Daarnaast gewoon ritme wisselen dus en op tijd even stoppen als het echt bijna niet meer te houden is. Klaarkomen zonder spuiten heb ik niet echt willen proberen. Juist het 'plaatsen' van de eiwitten is een erg geil onderdeel van de seks, vind ik.
Ejaculatie zonder orgasme is dus wel met spuiten. Dat is nou juist de lol

De geilheid blijft en wordt versterkt door de ejaculatie.



Voor mij een beetje vergelijkbaar met vaginaal en clitoraal klaarkomen. Vaginaal kan (ik) eindeloos doorgaan. Maar na een paar clitorale orgasmes is de geilheid echt wel weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven