cockring

21-06-2008 09:29 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Nee het gaat niet over de grote maarwel het volgende. Mijn partner komt nogal snel klaar. Zij gevoel in mijn jonge heer is groot. Misschien komt het wel omdat hij besneden is maar goed.



HIer en daar wat gevraagd en enkele vriendinnen kwamen op een cockring. Zijn jonge heer werd groter en hij zou het langer kunnen uithouden zodat ik ook nog wat genot kan beleven.



Goede raad was niet duur. Op naar de sexshop en daar terug gekomen met een flexi cockring. Een met zo´n knopje om de ring vast te zetten.

Voordeel. als hij klaarkomt de ring in een keer laten vieren. Zijn orgasme zou intenser zijn.



Nou teleurstelling. Knop blijft niet vast zitten. sprinkt los. Wij weer terug naar sexshop (die van christine). Hadden ze nog nooit gehoord. Nw gekregen maar zelfde probleem.



We hebben hier en daar gelezen dat een van staal meer voor homo´s zijn en voor extrema´s.

Wie hebben ervaring en zo ja welke raad je ons aan



Groetjes X



Nitram & Ekle
quote:Zinderend schreef op 20 juni 2010 @ 01:09:

Ejaculatie zonder orgasme is dus wel met spuiten. Dat is nou juist de lol

De geilheid blijft en wordt versterkt door de ejaculatie.



Voor mij een beetje vergelijkbaar met vaginaal en clitoraal klaarkomen. Vaginaal kan (ik) eindeloos doorgaan. Maar na een paar clitorale orgasmes is de geilheid echt wel weg.

merk dat het stiekem al wat later is ... dacht dat ik las, orgasme zonder ejaculatie. Als ik heel rustig 'klaarkom', dan kan ik ook spuiten zonder een echt orgasme te hebben, voor mijn gevoel kom ik dan nog wel, al is het niet heftig, maar alles functioneert dan ook nog als voor het spuiten en blijft zonder stimulatie hard. Eiwitten zonder einde dus



Geilheid is na zo'n "clitoraal" orgasme wel weg als er niets meer gebeurd. Ik bef na het orgasme vaak heel rustig door of wacht een paar seconden om weer rustig te beginnen. 'Ze' kan dat "eindeloos" volhouden, maar ze worden wel steeds heftiger ... ook niet verkeerd natuurlijk.
quote:EarthlyMatters schreef op 20 juni 2010 @ 01:22:

[...]

Ik bef na het orgasme vaak heel rustig door of wacht een paar seconden om weer rustig te beginnen. Degene die dat doet schop ik echt van me af. Ik vind het helemaal niet prettig om daarna nog aangeraakt te worden. Het is voor mij echt een afsluiter. Daarna hoeft het gewoon niet meer en wil ik het ook niet meer.
quote:Zinderend schreef op 20 juni 2010 @ 01:25:

[...]



Degene die dat doet schop ik echt van me af. Ik vind het helemaal niet prettig om daarna nog aangeraakt te worden. Het is voor mij echt een afsluiter. Daarna hoeft het gewoon niet meer en wil ik het ook niet meer.Het is uiteraard wel met toestemming. Ik ga niet plagend door. Zij vind het dan juist niet erg, maar ik moet dan wel even wachten of echt heeeeel rustig likken. Ze kan dan makkelijk tien keer komen binnen, zeg, tien minuten na het eerste orgasme.
Dat doe ik dan toch echt liever vaginaal
quote:Zinderend schreef op 20 juni 2010 @ 01:47:

Dat doe ik dan toch echt liever vaginaal Dus jij bent één van die weinige gelukkigen die vaginaal kunnen klaarkomen!
Ja
quote:Zinderend schreef op 20 juni 2010 @ 02:00:

Ja Met dat goede nieuws ga ik maar eens slapen!
Alle reacties Link kopieren
Nou,

Eind goed, al goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven