Compliment of belediging?

23-10-2012 19:40 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,

iets zit mij sinds kort dwars. Mijn relatie is na 10+ jaren voorbij,nodige verdriet en boosheid aanwezig. Maar nu kwam mij ex laatst met de opmerking dat wanneer wij sex hadden,altijd fantaseerde hoe ik genomen werd door andere mannen. We zijn ook wel eens naar parenclubs geweest en hebben dat meegemaakt. Maar nu ben ik dus aan het twijfelen of het iets negatiefs of positiefs is. En of het uberhaupt wel om mij als persoon heeft gedraaid of dat alleen de mannen voor de nodige opwinding zorgden. Ex begrijpt niet waarom het mij dwars zit en reageert vrij nuchter.

Wat vinden jullie ervan?
The darker the berry,the sweeter the juice
Dat ligt er helemaal aan hoe het ter sprake kwam.
Waarom heb je uberhaupt zulke gesprekken met je ex?
Waarom zou je nog over je sexleven wat geweest is, praten ?
Waarom zou je hier nog over praten? En waarom zou het een compliment of belediging moeten zijn?
Ik voel me zo moedellooos
Apparte opmerking om tegen je ex te zeggen. Maar goed wat maakt dat nu nog uit?

Hij vond je blijkbaar nog wel aantrekkelijk als jij in de fantasie voorkomt denk ik dan.
Ehm, niet druk over maken en je ex je ex laten. Het heeft geen zin om te herkauwen.
Move on.

Als hij daadwerkelijk je ex is heeft het geen enkele zin nog om zijn gedachtekronkels of gedragingen te analyseren.
quote:tjjjjjemig schreef op 23 oktober 2012 @ 19:47:

Waarom zou je hier nog over praten? En waarom zou het een compliment of belediging moeten zijn?Ja,we hebben nog een tijdje sexueel contact gehad,nu gestopt. En het was eigenlijk tijdens het teasen/voorspel dat het ter sprake kwam.
Het is toch over? Stop je energie in uithuilen en opnieuw beginnen, niet in ouwe koeien uit de sloot halen. Al snap ik heel goed dat dat moeilijk is.

Toen jullie samen naar de parenclub gingen, was je het ermee eens en nu de relatie over is heb je er moeite mee? Logisch toch dat je ex daar laconiek over doet, wat kan hij er nu nog aan veranderen.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
Denk dat hij jou als sexueel opwindend beschouwt en dat bevestigt ziet in seks met meerdere mannen (hij toch beetje trots op jou) maar wellicht niet als levenspartner.
.
misschien genoot hij van een perverse fantasie.
it's a big club and you ain't in it
quote:nederlandsevrouw schreef op 23 oktober 2012 @ 19:51:

Het is toch over? Stop je energie in uithuilen en opnieuw beginnen, niet in ouwe koeien uit de sloot halen. Al snap ik heel goed dat dat moeilijk is.

Toen jullie samen naar de parenclub gingen, was je het ermee eens en nu de relatie over is heb je er moeite mee? Logisch toch dat je ex daar laconiek over doet, wat kan hij er nu nog aan veranderen.Nee,geen problemen met de parenclub-bezoeken. Heb er intens van genoten,ex deed zelf niet mee,ging echt om mijn genot.
Een man kan heel trots zijn om te zien hoe mannen kicken/geilen op zijn vrouw.....
.
quote:chocalicious schreef op 23 oktober 2012 @ 19:57:

[...]

Nee,geen problemen met de parenclub-bezoeken. Heb er intens van genoten,ex deed zelf niet mee,ging echt om mijn genot.Heb je toen nooit doorgehad dat hij het opwindend vond om jou zo bezig te zien? Kan me niet voorstellen...
.. en een geil gevoel van superioriteit krijgen dat hij haar toch versmaadt en dat wat hem betreft voortaan iedereen eroverheen mag.
it's a big club and you ain't in it
quote:CCake schreef op 23 oktober 2012 @ 20:13:

[...]

Heb je toen nooit doorgehad dat hij het opwindend vond om jou zo bezig te zien? Kan me niet voorstellen...Ja eigenlijk wel,eerlijk gezegd.
Nou dan, waarom doe je dan nu alsof dit uit de lucht komt vallen? Hij vond het geil en jij vast ook en nu zijn jullie uit elkaar, dus hoef je er niet meer bij stil te staan.
quote:jaap70 schreef op 23 oktober 2012 @ 20:00:

Een man kan heel trots zijn om te zien hoe mannen kicken/geilen op zijn vrouw.....Dit vind ik dus dan nog een soort van compliment.
Wat maakt 't uit, belediging of compliment? Wat wil je daar dan verder mee?
You're weird. I like you
quote:rionyriony schreef op 23 oktober 2012 @ 20:16:

.. en een geil gevoel van superioriteit krijgen dat hij haar toch versmaadt en dat wat hem betreft voortaan iedereen eroverheen mag.En dit dus een belediging.
Chocalicious, wat maakt het uit of het een compliment is of niet?
quote:nellaaa schreef op 23 oktober 2012 @ 20:26:

Chocalicious, wat maakt het uit of het een compliment is of niet?Ik denk doordat de breuk mijn erg onzeker heeft gemaakt,ik hier dus ook aan twijfel. Beetje triest,maar het blijft wel in mijn hoofd.
Laat het los.... Het heeft echt geen enkele zin om hierop te blijven hangen. Je maakt het jezelf alleen maar heel nodeloos moeilijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven