Condoom gescheurd

16-05-2012 01:30 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt!
Wat denk je zelf. Als je op safe wilt spelen dan haal je een morning after pil.

Succes.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Voor alle zekerheid maar even een MAP halen!
Morningafterpil kun je gewoon bij de drogisterij of apotheek kopen, je hebt geen recept nodig.
Duidelijk, een morning after pil dus.

Bedankt voor jullie reacties!
Ja, ik zou ook het zekere voor het onzekere nemen, beter voorkomen dan genezen, Morgen direct maar een map halen!
Lees de bijsluiter even goed na en bel morgenvroeg eerst even de huisarts voor je op eigen gelegenheid de map gaat halen.

In de bijsluiter van microgynon staat bijvoorbeeld dat je bij diarree of braken eventueel ook een pil kunt overslaan als je de pil al langer gebruikt, En aangezien je ook nog aan het eind van je strip onbeschermde sex hebt gehad.

Van www. apotheek.nl m.b/t. microgynon:

Heeft u last van ernstige waterdunne diarree of braken binnen vier uur na het innemen van de pil? Neem dan alsnog een nieuwe pil in als de maag en darmen weer tot rust zijn gekomen. Als u de pil al langere tijd gebruikt (langer dan één maand), is het ook mogelijk één pil over te slaan en de volgende dag verder te gaan met de pilstrip.

Een map bevat een beste stoot hormonen en als het nou niet nodig is..

Huisarts vragen dus.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Volgens mij is het braken of diarree binnen een uur hoor,na 3uur is dat ding al lang opgenomen in je systeem lijkt me?
quote:apenvacht schreef op 16 mei 2012 @ 01:30:

Heb vrijdagnacht hoogstwaarschijnlijk (want binnen 3 uur) mijn pil uitgespuugd.

Zaterdagavond was ik nog steeds erg misselijk, dus heb de pil van zaterdagavond, zondagochtend ingenomen.

Zondagavond heb ik gewoon weer de pil van zondagavond ingenomen.

Vanavond heb ik seks gehad, maar het condoom is gescheurd!

Overgegeven, pil te laat ingenomen en condoom gescheurd.

Hoeveel pech kan een mens hebben?

Of zou dit topic onderwerp gewoon fake zijn?

Ik weet het niet zeker, maar ik hou het er wel op.
@Rob - Als je de pil maar lang genoeg slikt, kan dit echt wel een keer voorkomen. De middelste pil is ze niet vergeten, die heeft ze gewoon later ingenomen (dat kan bij bepaalde pillen gewoon). Ziek worden kan iedereen, een condoom scheuren kan ook... alleen dat het tegelijk gebeurt, tsja... Het gebeurt vaker niet dan wel (gelukkig maar). En dan is er ook nog een kans dat ze een condoom heeft gebruikt omdat ze heeft overgegeven en die normaal niet gebruikt, maar dat staat er niet bij dus dat weet ik niet.

Gewoon de huisarts bellen. De beste man/vrouw heeft ervoor geleerd.
Te misselijk om je pil in te nemen, maar wel neuken? Ach ja, verantwoordelijkheid is maar bijzaak. En living on the edge heel spannend.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 16 mei 2012 @ 09:15:

Te misselijk om je pil in te nemen, maar wel neuken? Ach ja, verantwoordelijkheid is maar bijzaak. En living on the edge heel spannend.

Jij kunt niet lezen.

Zaterdag was ze misselijk. Dinsdagavond had ze weer seks. Mag iemand die zich beter voelt weer gewoon seks hebben...duh!

Verantwoordelijkheid nam ze ook, ze gebruikte nota bene een condoom!! Misschien wel omdat ze niet zeker meer van de pil was na het overgeven.

Wat haast nooit gebeurt, overkomt haar op dat moment: het condoom scheurt. Dat is gewoon flink balen.

Niks living on the edge. Zo onbetrouwbaar is een condooms doorgaans toch niet hoor.
Map hoeft niet! Maar tel alle mislukte pillen als stopweek. Dus maak je echte stopweek 2 dagen korter. Je kunt je stopweek ook overslaan en meteen een nieuwe strip pakken.

Tuurlijk moet je voorzichtig zijn. Maar nu een MAP is een stoot hormonen voor niets!

En de volgende keer als je moet overgeven een nieuwe pil slikken.
Bel even met je huisarts wat het handigst is, wat pyridine zegt kan in veel gevallen namelijk goed kloppen.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Als je een pil mist in de laatste week dan heb je geloof ik nog genoeg anticonceptie-stoffen in je lichaam waardoor je niet zwanger wordt. Maar je zou je verhaal voor de zekerheid ff kunnen navragen bij de huisarts? Heb ik ook een keer gedaan.

Of je neemt voor de zekerheid idd toch de MAP, dat kan geen kwaad (voor een keer) en dan ben je iig van je zorgen af.
quote:Fame schreef op 16 mei 2012 @ 09:15:

Wat een valse reactie.

Heb je de OP überhaupt gelezen?

1) Ze was al niet meer misselijk

2) Ze nam haar verantwoordelijkheid door een condoom te gebruiken

3) Ze heeft dat ding niet expres aan stukjes gescheurd.

Living on the edge is zeker spannend, maar daarvan is hier geen sprake.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven