Condoomloos swingen

29-07-2017 13:07 550 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik en mijn man zitten al aardig wat jaartjes in het swingerswereldje.
Eerst voorzichtig naar de clubs. In het begin vrouw vrouw, maar daarna al snel met andere koppels. Nog een poosje later ook naar clubs waar single mannen komen (mijn man begon het geil te vinden dat ik sex had met andere mannen, en ik werd bloedheet van meerdere mannen tegelijk).
De volgende stap waren thuisfeestjes waar we door stellen voor werden uitgenodigd.
Tot dan altijd netjes MET condoom. (Behalve dan de orale sex, die is om de een of andere reden altijd ZONDER geweest).
Op die thuisfeestjes werden grenzen verlegd met wapdrugs. En we begonnen mee te doen.
We ontdekten dat op de thuisfeestjes om ons heen steeds meer stellen met elkaar neukten ZONDER condoom, iets dat we in de parenclubs nauwelijks meemaakten.
Je we vonden het idee geil, we kregen vaak stellen die aan ons vroegen om het hoesje achterwege te laten, en op een keer gingen we overstag. Het was supergeil voor ons allebei, héél stout, maar een dag later hadden we een behoorlijke kater.
Snel naar de controle (blijkt nog een genant gedoe in Nederland, maar dat terzijde).
Niets aan de hand.
Een feestje later gingen we wéér zonder. De verboden vrucht he. En iedereen deed het.

Op één van die feestjes werd er via de chatbox eens een betalende klant uitgenodigd. Een leuke vent die lekker mee kwam wappen en sexen. Hij betaalde een x bedrag (het idee vonden wij, groepje van 4 stellen, heel erg kicken) , maar na een uurtje stelde een van de dames voor (niet ik!) dat als hij dat bedrag verdubbelde, het ook ZONDER mocht doen. Zo gezegd zo gedaan. En ja....ik deed mee. Het was zo een geile gedachte weer, zo ondeugend.

En toch....is er altijd die angst.
Ook al zeggen medeswingers : "je pijpt toch ook altijd zonder?", dus dan neem je ook een risico. En we hebben nog nooit iets gehad. Klopklop. En we zien steeds meer swingers om ons heen condoomloos gaan. (Kan ook zijn dat onze swingvrienden veranderen). Het voelt ook super uiteraard. Ongeremd, bevrijd, stout.

In de clubs, als we daar nog eens gaan , doen we het dan wél weer MET.

Maar op die thuisfeestjes dus eigenlijk nooit meer.

Benieuwd of dit patroon herkenbaar is.
Alle reacties Link kopieren
grenada schreef:
16-10-2017 15:16
ik heb een goed idee: laten we onze pijlen richten op die idioten die denken condoomloos te moeten swingen.
Jammer dat het zo hatelijk moet.

Daarom blijven er op een onderwerp als dit ook veel mensen weg. Een swinger die vertelt over het neuken zonder condoom met andere stellen wordt even flink de maat genomen cq uitgescholden door deze en gene. Daardoor zijner helaas een hoop stellen die wel meelezen hier maar niet reageren omdat ze dan allerlei verwensingen en haatreacties naar hun hoofd krijgen. En misschien hebben ze wel gelijk.

Tot nog toe heeft er maar 1 met-condoom-dame hier een hele mooie serieuze en consequente reactie op de stelling dat zonder condoom pijpen en beffen OOK een risico met zich meedraagt.

Ik geloof haar. (al hebben wij persoonlijk nog NOOIT gezien in de swingerswereld dat er met condoom wordt gepijpt) . Ik geloof haar ook omdat ze haar mening zonder scheldpartijen onderbouwt.

En zo zou een discussie ook moeten verlopen. Gewoon je mening geven of een verhaal vertellen of je emoties en gevoel en respectvol omgaan met de mening of het gevoel van anderen.

Dat is toch ook het leuke van een discussieforum?

Ik ben gewoon nieuwsgierig hoe andere stellen hier (condoomloos sexen) in staan. En daar bij aansluitend ook benieuwd naar waarom mensen wél pijpen zonder condoom maar niet neuken zonder condoom met vreemden. Vooral als ze een giftige mening verspreiden over de eerste groep. Prima, maar dan moet je het wél uitleggen.
Alle reacties Link kopieren
Moeten is dwang.
Ik moet poepen, zo ongeveer dagelijks en verder moet ik niks.

Wat had je verwacht, Lampana? Mensen die je en masse zouden bijvallen? Omdat je speelt met je leven?
Goedemorgen en ruik de koffie. En kom uit je ei. Je etaleert je maffe levenswijze op een forum en verwacht oordeelloze reacties. Forget it.
...
probeer eens stomdronken auto te rijden zonder gordels. Geil joh
Alle reacties Link kopieren
En er dan een topic over openen.
En zwaar beledigd zijn als je geen applaus krijgt.
...
Alle reacties Link kopieren
Volstrekt eens met lampana. Waar die behoefte vandaan komt om mensen die uitsluitend zelf risico's nemen zo persoonlijk aan te vallen is me echt volstrekt vreemd. Iemand persoonlijk aanvallen tijdens een discussie sowieso al helemaal.

Ik kom uit een ander milieu, denk ik dan maar.
Alle reacties Link kopieren
Vast.
Ik maak mijn keuzes en heb niet de behoefte daar een topic over te openen. Hoge bomen vangen wind. En je kunt van tevoren weten dat de reacties niet mis zullen zijn op een forum als dit.
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
16-10-2017 23:18
Vast.
Ik maak mijn keuzes en heb niet de behoefte daar een topic over te openen. Hoge bomen vangen wind. En je kunt van tevoren weten dat de reacties niet mis zullen zijn op een forum als dit.
Ik had het niet over TO. Ik had het over de mensen die reacties plaatsen die 'niet mis zullen zijn', zoals je zo eufemistisch stelt.
Alle reacties Link kopieren
Ja Amand, dat snap ik ook wel.
Ga jij nou een beetje roomser dan de paus lopen doen? Of ga je straks lopen juichen omdat het weer over jou gaat?
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
16-10-2017 23:23
Ja Amand, dat snap ik ook wel.
Ga jij nou een beetje roomser dan de paus lopen doen? Of ga je straks lopen juichen omdat het weer over jou gaat?
Nee joh, ik hoop dat er snel weer een topic over inenten komt zodat we het weer roerend eens kunnen zijn :lips:
_Amand schreef:
16-10-2017 23:08
Volstrekt eens met lampana. Waar die behoefte vandaan komt om mensen die uitsluitend zelf risico's nemen zo persoonlijk aan te vallen is me echt volstrekt vreemd. Iemand persoonlijk aanvallen tijdens een discussie sowieso al helemaal.

Ik kom uit een ander milieu, denk ik dan maar.
de betrokkenen hebben geen kinderen/ familie/ vrienden die gedupeerd kunnen raken vanwege ziekten?
je zou een hepatitisje C oplopen zeg, in het slechtste scenario ga je dood. Sorry kindertjes, sorry geliefden. Of je moet een beroep doen op een donorlever. Sorry andere mensen op de wachtlijst. Ik wilde nu eenmaal graag neuken zonder condoom omdat ik dat geil vind en dacht dat mijn beslissing geen anderen mensen zou raken behalve mezelf (en iedereen waar ik het mee deed en hun familie/ vrienden)
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
16-10-2017 23:25
de betrokkenen hebben geen kinderen/ familie/ vrienden die gedupeerd kunnen raken vanwege ziekten?
Ik denk zelf dat het voorbehouden is aan mensen die zelf geen leven hebben om bij alles wat ze doen (of vooral: wat anderen doen) de belangen van hun hele omgeving zwaarder te laten wegen dan hun eigen wensen en behoeften bij het maken van hun beslissingen.
Alle reacties Link kopieren
_Amand schreef:
16-10-2017 23:29
Ik denk zelf dat het voorbehouden is aan mensen die zelf geen leven hebben om bij alles wat ze doen (of vooral: wat anderen doen) de belangen van hun hele omgeving zwaarder te laten wegen dan hun eigen wensen en behoeften bij het maken van hun beslissingen.
En mensen met een leven zijn mensen die hun eigen belang voor op stellen aan belang van de omgeving? Dan leef je pas echt? zo maar een vaag hoor.
It's never too late start living!
_Amand schreef:
16-10-2017 23:29
Ik denk zelf dat het voorbehouden is aan mensen die zelf geen leven hebben om bij alles wat ze doen (of vooral: wat anderen doen) de belangen van hun hele omgeving zwaarder te laten wegen dan hun eigen wensen en behoeften bij het maken van hun beslissingen.
Belangen zwaarder laten wegen of belangen van anderen niet in overweging nemen, daartussen zit een hele wereld aan nuance armand
Alle reacties Link kopieren
leen65 schreef:
16-10-2017 23:42
En mensen met een leven zijn mensen die hun eigenbelang voor op stellen aan belang van de omgeving? Dan leef je pas echt? zo maar een vraag hoor.
Een konijn is een dier maar niet alle dieren zijn konijnen.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
16-10-2017 23:45
Belangen zwaarder laten wegen of belangen van anderen niet in overweging nemen, daartussen zit een hele wereld aan nuance armand
Ohhhhhh, nuance? En daar begin je na mijn post pas over?
je kent me toch wel zo onderhand?
Alle reacties Link kopieren
Wel jammer dat Rooss en ik dan weer samen lijnrecht tegenover je staan wanneer het over inenten gaat.
ja maar je kan niet alles hebben in het leven
Alle reacties Link kopieren
_Amand schreef:
16-10-2017 23:25
Nee joh, ik hoop dat er snel weer een topic over inenten komt zodat we het weer roerend eens kunnen zijn :lips:
Ik vind het een plan! :high5:
...
Zo discussie klaar *SLOTJE* :idee:
Alle reacties Link kopieren
Dus gewoon met een hoesje in het poesje
Wie goed doet, wie goed ontmoet.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet de swinger nog tegen komen die met de hand op zijn/haar hart kan garanderen altijd en overal 100% veilige seks heeft gehad, heeft en gaat hebben en nog nooit 1 uitzondering heeft gemaakt.....

Ik vind de swing-wijze van TO niet verstandig en ongezond, maar gelukkig is TO volwassen en leven we in een democratie zodat TO dit zelf kan en mag beslissen. Verhaal van TO bevestigd nog maar weer eens waarom wij altijd safe swingen, en ook waarom het eigenlijk ook een "beetje dom" is om niet safe te pijpen/beffen.

Staat wel iets tegenover; Namelijk dat ik ik het van TO best wel begrijp. Dat ik best wel begrijp dat je seks wil zonder condooms. Dat bij een beetje geil en spontaan feestje het zaad letterlijk in het rond moet vliegen....... Ik begrijp het dat je in een zwembadparty neuken met condoom verrekte lastig vindt, en dat je het wisselen van condoom wanneer je als man meerdere vrouwen achter elkaar neemt, niet leuk is.

Ik begrijp het allemaal heel goed. Maar doe er niet aan mee. We hebben feestjes en seks aan ons voorbij laten gaan omdat het niet safe gebeurde. Soms hele leuke feestje met hele lekkere mensen. En dat makat het alleen maar lastiger. Dus ik veroordeel TO niet, begrijp TO heel goed, maak zelf andere keuzes, en hoop dat TO tot andere inzichten komt, maar zelfs als dat niet zo is blijf ik TO respecteren.
jouw leven is een keuze
Amen!
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het vergelijk met pijpen en beffen niet zo dat constant wordt aangehaald. Als je niet deepthroat en de man niet laat klaarkomen in je mond dan is het risico bijna verwaarloosbaar. Wie gaat er nou swingen en pijpen met zweren of wonden in de mond of op de geslachtsdelen?
Neuken zonder condoom is gewoon vele malen risicovoller, dat is een heel bekend gegeven.

En ik vind het ook helemaal dikke prima wat TO doet, ik snap alleen -nogmaals- niet dat ze zichzelf zo in de etalage zet en zichzelf dus keer op keer openzet voor een bak kritiek. Het kan me echt geen moer schelen wat Lampana in haar vrije tijd doet maar ik had het gewoon lekker stil gehouden. Wat is de meerwaarde van dit op een openbaar forum plempen, dat is wat ik er niet aan snap.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven