Condoomloos swingen

29-07-2017 13:07 550 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik en mijn man zitten al aardig wat jaartjes in het swingerswereldje.
Eerst voorzichtig naar de clubs. In het begin vrouw vrouw, maar daarna al snel met andere koppels. Nog een poosje later ook naar clubs waar single mannen komen (mijn man begon het geil te vinden dat ik sex had met andere mannen, en ik werd bloedheet van meerdere mannen tegelijk).
De volgende stap waren thuisfeestjes waar we door stellen voor werden uitgenodigd.
Tot dan altijd netjes MET condoom. (Behalve dan de orale sex, die is om de een of andere reden altijd ZONDER geweest).
Op die thuisfeestjes werden grenzen verlegd met wapdrugs. En we begonnen mee te doen.
We ontdekten dat op de thuisfeestjes om ons heen steeds meer stellen met elkaar neukten ZONDER condoom, iets dat we in de parenclubs nauwelijks meemaakten.
Je we vonden het idee geil, we kregen vaak stellen die aan ons vroegen om het hoesje achterwege te laten, en op een keer gingen we overstag. Het was supergeil voor ons allebei, héél stout, maar een dag later hadden we een behoorlijke kater.
Snel naar de controle (blijkt nog een genant gedoe in Nederland, maar dat terzijde).
Niets aan de hand.
Een feestje later gingen we wéér zonder. De verboden vrucht he. En iedereen deed het.

Op één van die feestjes werd er via de chatbox eens een betalende klant uitgenodigd. Een leuke vent die lekker mee kwam wappen en sexen. Hij betaalde een x bedrag (het idee vonden wij, groepje van 4 stellen, heel erg kicken) , maar na een uurtje stelde een van de dames voor (niet ik!) dat als hij dat bedrag verdubbelde, het ook ZONDER mocht doen. Zo gezegd zo gedaan. En ja....ik deed mee. Het was zo een geile gedachte weer, zo ondeugend.

En toch....is er altijd die angst.
Ook al zeggen medeswingers : "je pijpt toch ook altijd zonder?", dus dan neem je ook een risico. En we hebben nog nooit iets gehad. Klopklop. En we zien steeds meer swingers om ons heen condoomloos gaan. (Kan ook zijn dat onze swingvrienden veranderen). Het voelt ook super uiteraard. Ongeremd, bevrijd, stout.

In de clubs, als we daar nog eens gaan , doen we het dan wél weer MET.

Maar op die thuisfeestjes dus eigenlijk nooit meer.

Benieuwd of dit patroon herkenbaar is.
Alle reacties Link kopieren
Even zonder dollen. Als het met wederzijdse toestemming is, zie ik het probleem niet. Ondanks dat het mijn keus nooit zou zijn en ik ook niet kan begrijpen wat er nou zo leuk aan is. Maar zo hebben we allemaal onze voorkeuren. En het eea bespreekbaar maken lijkt me niks mis mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken dat soort feestjes. Ben er vroeger ook vaak geweest. Door de drugs vervagen de grenzen en je gaat steeds verder en verder over je grenzen heen. Je hebt amper nog door wat je aan het doen bent en ach iedereen doet t ...

To kijk een beetje uit... vooral met drugs... Ik weet niet wat voor drugs je gebruikt? Xtc? Ghb? Ketamine? Lachgas? Of alles bij elkaar?
Het lijkt zo leuk als je er mee bezig bent... Maar geloof me... Ik heb zo veel mensen in die wereld kapot zien gaan. En ik zelf ben daar ook niet voor niets uit. Het zijn echt geen snoepjes...

Ik vind het risico van het wappen eigelijk groter dan zonder condoom...
Alle reacties Link kopieren
Ben er liever met mn hoofd helemaal bij, dus buiten n chocoladereep geen poppers oid nodig. En of het dan met of zonder condoom gebeurt daar ben je met z'n tweeën (of veelvouden daarvan als je dat wilt) toch bij ?
Bimzarellio...what else
Alle reacties Link kopieren
Hm.. toch even een duit in het zakje...
Iedereen maakt zijn eigen afweging maar de risico’s worden ook wel een beetje overdreven.
Ik ben al jaren actief in het swingers wereldje. Persoonlijk ga ik alleen voor het pure werk en dat komt automatisch tot uitdrukking in mijn partnerkeuze.
Ik kom genoeg stellen tegen die er ook zo over denken.
Op de feestjes die ik bezoek is er vaak een mix aan mèt en zonder stellen. Er is respect voor ieders keuze.
En de praktijk bewijst het ...ik of mijn partners hebben nog nooit wat opgelopen.
En ja.... ik laat me regelmatig testen..(want ik ontken echt niet volledig het risico ...)
Alle reacties Link kopieren
Tja, er lopen ook geflipte militairen rond die lukraak mensen doodschieten....
Excessen bestaan nu eenmaal
(Hoe triest ook voor die meisjes)
Snoesje666 schreef:
11-02-2018 14:42
Je zou hem maar condoomloos tegenkomen...

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/jo ... t%20binnen

Een 25-jarige man uit het Belgische Spa is bij verstek veroordeeld tot vijf jaar cel omdat hij bewust twee minderjarige meisjes met het hiv-virus heeft besmet. De Vlaamse zender VTM meldde zondag dat de man spoorloos is. De Belgische autoriteiten hebben een arrestatiebevel tegen hem uitgevaardigd.
De man is sinds zijn geboorte seropositief. Toch had hij seks zonder condoom. Hij besmette daardoor twee 16-jarige meisjes met het virus. Zij moeten levenslang worden behandeld. Ook hebben de meisjes psychische problemen.
Tijdens het proces werd duidelijk dat de man een persoonlijkheidsstoornis heeft. Hij toonde geen berouw voor het besmetten van de meisjes.
Francientje74 schreef:
10-02-2020 11:19
Iedereen maakt zijn eigen afweging maar de risico’s worden ook wel een beetje overdreven.
Helemaal mee eens.
Alle reacties Link kopieren
Francientje74 schreef:
10-02-2020 11:19
Hm.. toch even een duit in het zakje...
Wij waren laatst op een wapfeestje en na het tweede rondje ghb kreeg een stel onenigheid. De vrouw van het stel bleek het tegen de kennelijke afspraak in zonder condoom te hebben gedaan met een speelpartner. En de man vond dat dus duidelijk niet leuk (hij bleef nog ingehouden beschaafd gelukkig)
Redelijk genant voor de hele groep (voor de rest deed iedereen het bare) en na een kwartier vertrok het stel met stille trom.
We kregen nog wel een excuus mailtje, want de sfeer was wel gewoon een halfuur weg op het feest.

die dingen maken we dus ook wel eens mee
Alle reacties Link kopieren
Arme jij.....
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
@lampana Ik snap dat die man dat niet leuk vond. Iedereen moet uiteindelijk zelf weten wat hij/zij doet, maar als je als koppel afspraken hebt dan hou je je daar aan. Als mijn partner zo iets zou doen, zou ik alleen al om die reden heel pissig zijn. Iedereen bepaald zelf welke risico's die wil lopen, maar op het moment dat een partner eenzijdig de afspraken veranderd bepaald die dus ook voor mij hoeveel risico ik loop.

Ik ben trouwens wel nieuwsgierig of het van te voren gecommuniceerd was dat bare de norm was? Ik ben gewend van de thuisfeestjes waar ik kom dat er altijd iets staat over condooms, al is het maar of ze wel of niet aanwezig zijn. Ik, als iemand die altijd een condoom gebruikt en zou dan niet gaan bijvoorbeeld. Dat lijkt mij ook soms net zo lastig mixen als wappers en niet-wappers.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
@lollypopje

Hangt van het feestje af. We gaan vaak naar feestjes met een stuk of 5 koppels waarvan we er al minstens 2 kennen. Dan weten we dus vooraf wel of er wel of geen condooms ingezet worden. We kennen ook wel de koppels die principieel altijd mét neuken. Dat respecteren we, maar eerlijk gezegd zijn we die wel gaan mijden (met alle respect). Je hebt gelijk als je stelt dat je baresexers en niet-baresexers beter niet op hetzelfde feestje zet. (net als wap en niet-wap). Past gewoon niet goed bij elkaar.
Aan de andere kant heb je nog talloze stellen die liever niet openlijk uitkomen voor condoomloos sexen en dus in hun profiel zeggen "altijd met condoom" en op de whatsapp daar ook vaag over blijven. Nou onze ervaring met stellen die daar VAAG over doen....Die doen het dus altijd ZONDER.
Alle reacties Link kopieren
Ik geef je gelijk hoor, saaie mensen die op hun gezondheid letten moet je mijden als de pest voor je het weet heb je een saai lang leven zonder enige lol.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
@lampana Dank voor je antwoord. Ik mijd dan juist weer de mensen die principieel altijd zonder neuken ;)
Maar uiteindelijk moet iedereen het zelf weten.

Maar zo te lezen kon het dus alsnog mis gaan.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ik gebruik geen anticonceptie, vriend is gesteriliseerd. Ik moet er niet aan denken dat we toch op een bare feestje zouden belanden en onder invloed ineens te makkelijk zouden gaan doen. Ik vind het een hele geruststelling dat mensen die liever geen condoom gebruiken mensen die dat wel willen mijden en andersom.
Alle reacties Link kopieren
Ik sta er wel van te kijken, mensen mijden omdat ze veilig neuken. Ik heb heel wat jaartjes plezier gemaakt in het wereldje, maar over het algemeen werd er veilig geneukt. Ik zou het ook niet anders willen voor sekscontacten. Een Chlamydia heb je net zo snel als een verkoudheid. Dat is met een pilletje op te lossen, maar een hpv, herpes, hiv, genitale wratten? Dat kun je niet altijd aan iemand afzien hè?
Geen condooms is een no-go, gelukkig ook voor de mensen die ik gedate heb.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
@Vlammetje ik snap bewust bare ook niet, maar ik hoef andermans keuzes ook niet te snappen. Maar als mensen die bare gaan, verontwaardigd zijn als iemand die condoom afspraken maakt met zijn partner en er ruzie is als die wordt gevonden, dan ben ik blij dat ze over het algemeen mensen die condooms gebruiken mijden.

Ik weet van mijzelf dat ik mij ook onder invloed niet van mijn principes laat afhalen, maar als mensen elkaar niet begrijpen dan is mixen sowieso geen goed idee. Het is namelijk prettig in een omgeving te zijn waar mensen respect hebben voor je keuzes en de afspraken die je met je partner hebt.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lampana schreef:
14-02-2020 13:53
@lollypopje

Aan de andere kant heb je nog talloze stellen die liever niet openlijk uitkomen voor condoomloos sexen en dus in hun profiel zeggen "altijd met condoom" en op de whatsapp daar ook vaag over blijven. Nou onze ervaring met stellen die daar VAAG over doen....Die doen het dus altijd ZONDER.
Dit dus, maar dat gaven we eerder ook al aan.
In onze ervaring is er geen 1 koppel die mordicus vast houdt aan het "nooit zonder"-principe, en al zeker niet zij die daar het meest expliciet over praten in hun profiel. Wil daarom niet zeggen dat ze zomaar met om het even wie zonder aan de slag willen gaan, maar de optie is er wel degelijk.
Alle reacties Link kopieren
@Vlammetje

"Veilig neuken" bestaat volgens ons helemaal niet. We hebben nog niet meegemaakt dat swingers mét condoom pijpen en bij het beffen beflapjes gebruiken. Zodra je intiem bent met anderen neem je nu eenmaal een risico. Of het nu kussen, beffen, pijpen, neuken of wat dan ook is. Veilig is een illusie.
Alle reacties Link kopieren
@lollypopje

Voor de goede orde. In het door ons beschreven incident waar een vrouw zc werd gepenetreerd (op haar verzoek), was de man (degene die haar op dat moment penetreerde NIET op de hoogte van de afspraak die het koppel kennelijk onderling had gemaakt. Ik weet zeer zeker dat die man zich anders probleemloos zou hebben aangepast. En zo hoort het ook. Als er nu iets prettig is aan veel thuisfeestjes is het juist het enorme respect voor elkaar. En das ook precies waarom de rest van de feestgangers zich gegeneerd voelden. Omdat er een ander was gekwetst (hier: de man van die vrouw).
Alle reacties Link kopieren
Excuses Lampana dat had ik niet uit jouw verhaal gehaald.


En je hebt gelijk ook met condoom is niet compleet veilig en dus is het een persoonlijke keuze hoeveel risico iemand wil lopen. Ik zelf kies er wel voor om risico's zoveel mogelijk te minimaliseren, alleen al omdat ik de bijwerkingen van ab erger vind dan een condoom. En ik van het idee van anderen moeten zeggen dat ik een soa heb al in de stress schiet. Voor mij draagt het minimaliseren van risico's dan ook bij aan meer plezier. (Nog los van het feit dat ik sperma uit me voelen lopen zo ontzettend vies vind en alleen al daarom graag een condoom gebruik :P )

Dat betekent dat ik buiten een relatie ook pijp met condoom, waarbij het dus ook kan zijn dat er dus niet gepijpt wordt. Ook prima. Beffen vind ik niks, dus doe ook niet. Gebeft worden laat ik de keuze aan de ander en bij vingeren pak ik een handschoentje. En ook dan nog laat ik mij testen, want inderdaad een 100% garantie heb je nooit. Daar ben ik me van bewust.

En wat je schrijft klopt, de meeste mensen die veilige seks belangrijk vinden, die zijn daar minder streng op dan ik. En het is goed dat iedereen zich er van bewust is dat ook "veilig" nooit 100% veilig is.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
@lollypopje Wauw...pijpen mét condoom. We kunnen ons niet heugen dat ooit te hebben mee gemaakt in de scene. Het lijk tmij ook helemaal niets, dan zou ik liever niks doen wsl. Maar goed, zoals je zegt, iedereen respecteren, want iedereen staat er anders in.
lollypopje schreef:
17-02-2020 07:42
Excuses Lampana dat had ik niet uit jouw verhaal gehaald.


En je hebt gelijk ook met condoom is niet compleet veilig en dus is het een persoonlijke keuze hoeveel risico iemand wil lopen. Ik zelf kies er wel voor om risico's zoveel mogelijk te minimaliseren, alleen al omdat ik de bijwerkingen van ab erger vind dan een condoom. En ik van het idee van anderen moeten zeggen dat ik een soa heb al in de stress schiet. Voor mij draagt het minimaliseren van risico's dan ook bij aan meer plezier. (Nog los van het feit dat ik sperma uit me voelen lopen zo ontzettend vies vind en alleen al daarom graag een condoom gebruik :P )

Dat betekent dat ik buiten een relatie ook pijp met condoom, waarbij het dus ook kan zijn dat er dus niet gepijpt wordt. Ook prima. Beffen vind ik niks, dus doe ook niet. Gebeft worden laat ik de keuze aan de ander en bij vingeren pak ik een handschoentje. En ook dan nog laat ik mij testen, want inderdaad een 100% garantie heb je nooit. Daar ben ik me van bewust.

En wat je schrijft klopt, de meeste mensen die veilige seks belangrijk vinden, die zijn daar minder streng op dan ik. En het is goed dat iedereen zich er van bewust is dat ook "veilig" nooit 100% veilig is.
Bijzonder wel. Zoals je het omschrijft lijkt het bijna alsof je een beetje vies bent van seks, wat dan weer compleet niet past bij swingen.

Misschien ook omdat ik er dan weer compleet anders in sta. ;)
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
20-02-2020 15:02
Bijzonder wel. Zoals je het omschrijft lijkt het bijna alsof je een beetje vies bent van seks, wat dan weer compleet niet past bij swingen.

Misschien ook omdat ik er dan weer compleet anders in sta. ;)
Bijzonder dat je minder risico's nemen ziet als vies van seks. Als ik daar vies van was, dan had ik helemaal geen seks ;)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
20-02-2020 15:53
Bijzonder dat je minder risico's nemen ziet als vies van seks. Als ik daar vies van was, dan had ik helemaal geen seks ;)
Het gaat een beetje over handschoentje met vingeren en het vies vinden als sperma uit je loopt.

Zit verder geen waardeoordeel aan vast, het is wezenlijk anders dan hoe ik het gewoon ben. ;)
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
20-02-2020 16:51
Het gaat een beetje over handschoentje met vingeren en het vies vinden als sperma uit je loopt.

Zit verder geen waardeoordeel aan vast, het is wezenlijk anders dan hoe ik het gewoon ben. ;)
Handschoen met vingeren, is omdat je niet altijd weet waar handen zijn geweest. En er zeker met meerdere mensen kans is dat er sperma of iets anders aan zit. Of te wel meer risico op een soa. Plus dat het niet lekker is, als iemand ruwe handen heeft.

Vies vinden dat sperma uit me loopt, ligt niet zozeer aan het sperma. Ik vind het net zo goed een vies gevoel als mijn mond onder het vet zit bij het kluiven van een kippenpoot. Alleen dat meld ik hier niet, want dat is niet heel relevant :P Dus heeft niet zozeer met het sperma te maken, maar hoe het voelt.
lollypopje wijzigde dit bericht op 20-02-2020 18:29
2.43% gewijzigd
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Niet alles gelezen maar wat doe je jezelf en je omgeving aan?? Je houdt het zelf in stand door er aan mee te doen en je te laten leiden door zoiets basaals als je kruis. Ik vind dit echt behoorlijk onverantwoord. En meer heb ik er eigenlijk ook niet op te zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven