Condooms op zak?

28-11-2012 18:47 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha! Sinds een paar weken ben ik vrijgezel. Na jaren. En het is zo raar! Maar het begint wat door te dringen inmiddels.

Zodoende vraag ik me inmiddels een paar dingen af. Momenteel met stip op één: hebben jullie condooms in je tas? En zo ja, altijd? Of alleen als je iets aan ziet komen? Of als je gaat stappen? Of is dit iets wat de meeste mannen zelf regelen?
Hadz e altijd mee, totdat ik me bedacht dat ik alleen seks heb als ik dat echt wil, en niet zo ineens. Nooit alcohol drinken helpt dan ook wel.
quote:Ster_ schreef op 28 november 2012 @ 19:44:

Wattenstaafjes voor uitgelopen maké up gok ik?

Precies Ster!

Ik had nog geen auto, elke dag op de bus wachten, in wind en weer, zodat je mascara om kwart voor negen al op je kin hangt zo'n beetje.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik neem nooit condooms mee. Ik heb ze thuis en ik verwacht dat hij ze ook thuis heeft.
Ja, als ik single ben heb ik ze meestal in mn tas zitten.
Wanneer condooms langere tijd in een portemonnee zitten, vooral portemonnees die in broekzakken wonen, worden ze minder betrouwbaar. Dat komt doordat ze warm worden en kunnen gaan schuren; hierdoor ontstaan eerder scheurtjes die je niet altijd meteen ziet. Daarnaast is er het risico dat ze er al zo lang in zitten dat de houdbaarheidsdatum verstreken is tegen de tijd dat ze hun schone taak mogen gaan vervullen.

Tip: bewaar ze in een nachtkastje of een andere koele droge plek. In je tas kan ook, liefst wel in een hoesje of doosje. En niet te lang
quote:misslexie schreef op 28 november 2012 @ 18:47:

Of is dit iets wat de meeste mannen zelf regelen?Beter het zekere voor het onzekere, toch? Zeker als je een voorkeur hebt voor een merk (of smaak ) en als je zeker wilt weten dat-ie nog geldig is en goed bewaard, lijkt het mij handig om ze ook zelf te hebben.
Ik heb ze altijd in mijn tas. Nog nooit zomaar spontaan nodig gehad, maar beter voor niets bij me dan een keer te weinig toch? Ik heb er een vriendin wel eens mee uit de brand geholpen.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Ben nu in een relatie en we gebruiken geen condooms, maar in mijn vrijgezellentijd was ik heel actief (ik vind seks gewoon enorm lekker) en toen had ik altijd condooms in mijn tas. Ik vond het altijd een afknapper als ik niet verder kon dan hand- of mondwerk omdat er geen condoom was, dus vandaar.

Overigens (niet geheel on-topic) is zonder condoom echt wel veel fijner dan met. Het blijft toch een stuk rubber dat je in je krijgt, en dat haalt het niet bij "the real thing"!
Heb ze ook altijd bij me eigenlijk. En soms gooi ik ook nog een schoon stringetje in mijn tas. Beter te goed voorbereid dan erom verlegen zitten.
Sinds een paar weken vrijgezel, na jaren en dan nu met dit soort vragen zitten? Heerlijk!

Ik denk dat het zeker een goed plan is om ze bij je te hebben.

Heb het een keer meegemaakt, ongepland, onverwacht dat we niet verder konden gaan wegens gebrek aan condoom.

Daar heb je jaren spijt van :-)

Tip
Oh, die zijn leuk! Even eentje uitkiezen!
Ik heb er altijd in mijn portemonnee zitten maar die laat ik met stappen altijd bij een vriendin staan om een klein staptasje mee te slepen.

Ook niet handig bedenk ik me nu.

Maar ben nu mijn losgeslagen periode na relatie wel weer beetje voorbij. Zit in de fase dat ik eigenlijk geen sex wil met een onbekende maar ook weer niet wil daten of zo maar wel zin heb in sex.

Hoezo ben ik een moeilijk geval :D
quote:Francesco schreef op 01 december 2012 @ 09:34:

Sinds een paar weken vrijgezel, na jaren en dan nu met dit soort vragen zitten? Heerlijk!

Ik denk dat het zeker een goed plan is om ze bij je te hebben.

Heb het een keer meegemaakt, ongepland, onverwacht dat we niet verder konden gaan wegens gebrek aan condoom.

Daar heb je jaren spijt van :-)

Tip

Aah, die zijn leuk! Thanks!

En ja, het gaat verrassend goed met mij. Komt vooral omdat het laatste half jaar van de relatie vrij klote was. Al veel verdriet gehad. Nu vooral opluchting en optimisme

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven