Condooms op zak?
woensdag 28 november 2012 om 18:47
Ha! Sinds een paar weken ben ik vrijgezel. Na jaren. En het is zo raar! Maar het begint wat door te dringen inmiddels.
Zodoende vraag ik me inmiddels een paar dingen af. Momenteel met stip op één: hebben jullie condooms in je tas? En zo ja, altijd? Of alleen als je iets aan ziet komen? Of als je gaat stappen? Of is dit iets wat de meeste mannen zelf regelen?
Zodoende vraag ik me inmiddels een paar dingen af. Momenteel met stip op één: hebben jullie condooms in je tas? En zo ja, altijd? Of alleen als je iets aan ziet komen? Of als je gaat stappen? Of is dit iets wat de meeste mannen zelf regelen?
woensdag 28 november 2012 om 18:51
Heb ze niet altijd bij me, alleen als ik iets aan zie komen. Maar daar komt het al.... je ziet het niet altijd aankomen
Mijn ervaring is dat de mannen het niet altijd zelf regelen. Ten eerste willen ze niet altijd met condoom en ten tweede zien ze het ook niet altijd aankomen.
Nou ging ik vaak naar feestjes waar je 'op locatie' bleef logeren dus misschien hadden die mannen ze wel thuis in t nachtkastje maar niet bij zich op de slaapplaats.
Mijn ervaring is dat de mannen het niet altijd zelf regelen. Ten eerste willen ze niet altijd met condoom en ten tweede zien ze het ook niet altijd aankomen.
Nou ging ik vaak naar feestjes waar je 'op locatie' bleef logeren dus misschien hadden die mannen ze wel thuis in t nachtkastje maar niet bij zich op de slaapplaats.
woensdag 28 november 2012 om 18:51
Ik heb ze meestal in huis liggen in een kastje in de slaap of badkamer.
Ik ben niet uit op ons en als het wel gebeurd dan liever in mijn eigen huis. Ik zou er niet vanuit gaan dat de man zijn hoofd er nog bij heeft tegen die tijd.
Ik ben niet uit op ons en als het wel gebeurd dan liever in mijn eigen huis. Ik zou er niet vanuit gaan dat de man zijn hoofd er nog bij heeft tegen die tijd.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 28 november 2012 om 19:00
woensdag 28 november 2012 om 19:00
Ik had ze nooit bij me omdat ik nooit zo bewust uit ben op seks maar dat heeft af en toe voor vervelende situaties gezorgd. Wel seks willen maar niet kunnen want geen condooms, ook een keer in de heat of the moment dan toch onveilig gedaan (gevolg: spijt, angst, testen). Is gewoon niet tof.
Het leven kan soms anders lopen dan je denkt dus voor de zekerheid altijd bij je hebben.
Het leven kan soms anders lopen dan je denkt dus voor de zekerheid altijd bij je hebben.
woensdag 28 november 2012 om 19:03
woensdag 28 november 2012 om 19:42
woensdag 28 november 2012 om 19:42
woensdag 28 november 2012 om 19:50
Misslexie! Goede topic, ik ook weer single na lange relatie en helemaal niet over nagedacht om zoiets bij me te hebben, je weet ten slotte maar nooit
alleen ik ben niet zo'n tasjesvrouw met uitgaan.. Maargoed, altijd handig om er over na te denken. Vrijdag zal ik het misschien in de tas van een vriendin gooien
woensdag 28 november 2012 om 20:10