Dames; schaamhaar verwijderen?

16-05-2008 21:00 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Net las ik ergens op een ander topic iets over kale k*t.

Mijn vraag is nu, hebben alle vrouwen een kale k*t.

Waarom en hoe doen jullie dat.

Geen last van stoppeltjes?

Geen jeuk?

Graag reactie's.
Alle reacties Link kopieren
Als ik te lang gewacht heb, gebruik ik wel eens ontharingscreme. Alleen voor de venusheuvel.

De rest wel scheren.

Speciale ontharingscreme voor gevoelige delen, en dan gaat het prima.

Als het haar wat langer is, dan krijg ik van scheren veel meer iritatie dan van die creme.



Kleine toevoeging: ja, het stinkt, dus ik gebruik het alleen als ik zeker weet dat ik die dag geen seks ga hebben.
Alle reacties Link kopieren
Zijn er hier meer met ervaring met een Brazilian Wax? Het lijkt me wel wat. Ik las van de week in een reclamefoldertje van de sauna dat ze daar binnenkort ook een BW kunnen doen. Lijkt me handig (lange tijd niet ontharen) en lekker (zacht), maar ook VRESELIJK pijnlijk??



Ik las hier al 2 ervaringen. Wie heeft nog meer ervaringen om te delen??
Alle reacties Link kopieren
De eerste keer waxen doet inderdaad pijn. Ik heb het een maandje geleden voor het eerst laten doen. Bij een Marokkaanse hamam, die gebruiken een andere methode.

Je moet ervoor zorgen dat de haartjes niet te lang zijn, want anders ga je echt door de grond.

Na 3 weken had ik nog maar pas enkele haartjes weer terug. Na een beetje zoeken op internet het ik het recept gevonden voor deze 'orientaalse sugaring' en de 2de keer heeft mijn man het bij me gedaan. Het wordt steeds minder pijnlijk omdat de haartjes dunner worden. De huid is ook veel zachter.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Even een vraagje. Ik scheer het altijd heel kort, vind ik zelf net iets mooier staan dan helemaal kaal. Maar ben sinds kort weer aan het daten, op de venusheuvel zeg maar (pfff wat een nette taal) blijf ik het millimeteren, maar wat doe ik met de schaamlippen? Halen jullie daar de haartjes erook af? Ik mm die ook, maar wat is normaal?
Alle reacties Link kopieren
Moet het normaal dan en wat is normaal? Gewoon doen wat je zelf fijn vindt, waar je je prettig bij voelt!



Ik zou zeggen probeer eens een keertje je schaamlippen gewoon kaal te scheren... Mijn ervaring, ik wil nooit meer anders want het voelt zóóó zacht vergeleken met die haartjes!



En bevalt het niet, het groeit weer aan hoor (helaas te snel) ;-).
Alle reacties Link kopieren
kaal is zoo 2007. Haar is in, haar is hip, in alle kleuren en vormen
Alle reacties Link kopieren
wat doe je eigenlijk met anus haar?
Alle reacties Link kopieren
haar is hip!! niet scheren dus! anushaar ook laten staan!



http://mooizat.hyves.nl en wordt serieus lid!
Alle reacties Link kopieren
en dan ook laten permanenten en/of kleuren?
Alle reacties Link kopieren
Zie je al aankomen bij de kapper... ehh, doe maar coupe soleil, dan is het net alof het zonnetje er geschenen heeft.
Alle reacties Link kopieren
Beter dat dan een hanekam ;-)
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven