Date site

28-01-2020 22:49 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,
Ben nieuw hier en beetje verbaast dat er zo veel te lezen is...
Zal ongetwijfeld al eens een vraag/reacties over geweest zijn, maar vraag t toch.

Ik ben op zoek naar een leuke datingsite voor een casual date of fwb (oid), weet iemand een site die dus echt te vertouwen is???
Er is zoveel aanbod wat erg verdacht is ( helaas)
Wil gerust betalend lid zijn, maar dan natuurlijk wel van een goede site.

Een jaar of 9 hele leuke contacten gehad op rosie.nl maar dat is volgens mij ook weg.

Iemand tips???
Alle reacties Link kopieren
Ben jij een vrouw of een man? Want waarom zijn bestaande sites niet te vertrouwen als je een vrouw bent? Genoeg mannen op Tinder die wel een casual date willen vermoed ik zo.
Zolang jij als vrouw zijnde geen plofkop hebt kun je snel genoeg aan een fwb/casual date komen. Kijk tinder...
Alle reacties Link kopieren
Gewoon gaan tinderen. Zelfs ik als (net gescheiden) crossdresser sta erop als crossdresser en al is de verhouding likes die ik krijg 1 op 800 tov van mijn ex vrouw. Er zijn toch vrouwen die mij leuk vinden en waar ik nu leuk contact mee heb. Nog niet eens sex want lekker op zee waar trouwens 90% van de vrouwen ook al op afknapt.
fietsen varen vrouwelijk doen
Nova Mora, Tinder. Tenminste aldaar ik mijn mannelijke vrienden moet geloven. Succes en veel plezier!
Tinder; als vrouw heb je binnen een dag een fuck-date.
Alle reacties Link kopieren
Oja vergeten! Ben man 39.

Tinder ook, maar veel toch opzoek naar gewoon een relatie (of ik moet net de verkeerde liken...)
Moeten toch ook sites zijn die eerlijk werken voor gewoon casual sexdates oid.

Al veel geprobeerd maar heel vaak kom je zelfde profielfoto's tegen en weet je dus dat je "digitaal genaaid" wordt...
OkCupid!
Alle reacties Link kopieren
Tinder, Happn, Bumble en iedere andere dating-app...

Als je alleen voor seks gaat zal de spoeling een stuk dunner zijn; zelf had ik nooit de intentie om een eerste date dezelfde dag m'n bed in te slepen, als je dat loslaat zul je wellicht nog verbaasd zijn. Ik vind het zelf leuker als je iemand al een klein beetje kent, je kunt die 50 euro voor drankjes of een abonnement op een seksdate-site ook uitgeven aan de hoeren, dan weet je in ieder geval meteen wat je krijgt. ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven