Date wil geen seks

07-04-2020 22:19 56 berichten
(Date inmiddels al een poosje beëindigd!)
anoniem_63f73b392c56b wijzigde dit bericht op 28-04-2020 21:53
96.14% gewijzigd
Aankijken
Alle reacties Link kopieren
Ab_Normaal schreef:
08-04-2020 00:43
Aankijken

Maar wat houdt dat dan in? Dat aankijken?
Braaf op het reservebankje wachten en een troostende schouder blijven bieden??
Alle reacties Link kopieren
Afkappen. Zoals je zelf ook al aangaf is seks belangrijk en het lijkt me niet dat hij over 3 weken wel ineens over zijn ex heen is. En mocht hij er toch ineens overheen zijn en wel seks willen, dan zou ik er denk ik alsnog een apart gevoel bij houden.
Here am I in my little bubble
Dit is een no brainer. Ga lekker op zoek naar iemand die niet moeilijk doet.
Klinkt als mijn ex. Die had een obsessie voor mij. Kon niet sex hebben met een andere vrouw. Werkte niet dan deed ie t niet. Belde me dan huilend op door jou lukt het niet. Ik wil alleen maar jou. Drama. Denk je eens in dat jou dat overkomt. Na zijn ex de volgende de ware bent.

Wat vind je nou zo leuk aan hem dan?
Helena_z schreef:
07-04-2020 23:38
Seks doet hem terugdenken aan zijn ex en daarom kan hij met jou niet de lakens delen? Jesus Christ.
Ja die had ik ook nog niet eerder gehoord @( Lijkt me lastig.
Alle reacties Link kopieren
Afhappen.
Pindakaasjes schreef:
08-04-2020 00:57
Maar wat houdt dat dan in? Dat aankijken?
Braaf op het reservebankje wachten en een troostende schouder blijven bieden??
Ik wilde een tegengeluid laten horen. Het was unaniem (en logisch vind ik)
Alle reacties Link kopieren
Een relatie zonder seks is een vriendschap.

Het is aan jou wat je daarmee doet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Daten is nu vanwege corona sowieso toch niet de bedoeling.

Dus ongeacht zijn bijzondere reden om geen seks te willen, moet je de komende maanden 1,5 meter afstand houden en is zoenen en seks (of zelfs maar handje vasthouden) niet eens mogelijk.

Vreemd dat ik daar helemaal niemand over hoor.

Dit dus:

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... nder-happn
HennieHen schreef:
07-04-2020 23:17
Wel jammer TO, maar als het nu al begint met alleen maar gesprekken over een ex, dan is hij er gewoon nog niet klaar voor. Heb je daar echt zin in? Hem helpen om over zijn ex heen te komen?
Nee. Maar ik vind het wel zielig.
Helena_z schreef:
07-04-2020 23:38
Seks doet hem terugdenken aan zijn ex en daarom kan hij met jou niet de lakens delen? Jesus Christ.
:worship:
eva333 schreef:
08-04-2020 07:00
Daten is nu vanwege corona sowieso toch niet de bedoeling.

Dus ongeacht zijn bijzondere reden om geen seks te willen, moet je de komende maanden 1,5 meter afstand houden en is zoenen en seks (of zelfs maar handje vasthouden) niet eens mogelijk.

Vreemd dat ik daar helemaal niemand over hoor.

Dit dus:

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... nder-happn
Klopt. daarom video bellen we en zeg ik ook dat we er niet aan toe komen elkaar veel live te zien. Maar de vraag die ik heb is los van Corona relevant voor mij
Ninx123 schreef:
08-04-2020 07:09
Klopt. daarom video bellen we en zeg ik ook dat we er niet aan toe komen elkaar veel live te zien. Maar de vraag die ik heb is los van Corona relevant voor mij
En heb je wat aan de antwoorden die gegeven worden?
Alle reacties Link kopieren
Flambo schreef:
08-04-2020 03:25
Afhappen.
Dat lijkt me het beste ja :lol:
Ab_Normaal schreef:
08-04-2020 07:17
En heb je wat aan de antwoorden die gegeven worden?
Ja, veel. Omdat ik zelf heel erg twijfelde en het ook wel sneu vind voor hem. Maar ik had al wel gemerkt dat deze serieuze conversaties de hele tijd echt in de weg staan van gevoelens van “oh wat vind ik jou leuk”. Ik sta wbt gevoel op gebied van interesse/daten er steeds neutraler in
Alle reacties Link kopieren
Je vindt het voor jezelf niet sneu dat je iemand date die de hele tijd met zijn ex bezig is en niet met jou? Ben je erg wanhopig?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je geloept en je vorige vriend was ook emotioneel onbereikbaar en liet zich soms weken niet zien, verder meerdere topics over emtioneel onbereikbare mannen die nog met hun ex bezig zijn (topics tot 4-5 jaar geleden allemaal over hetzelfde onderwerp)....het is jouw patroon om voor dit type mannen te gaan. Heb je niets geleerd van al die ervaringen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
08-04-2020 07:40
Je vindt het voor jezelf niet sneu dat je iemand date die de hele tijd met zijn ex bezig is en niet met jou? Ben je erg wanhopig?
Nee sneu niet in de zin van zielig, want dat ben ik niet. Maar wel jammer omdat ik natuurlijk mezelf een leuke date gun die mij ook echt leuk vindt. Ik vind mezelf niet wanhopig. Hoef niet per se een relatie, wil gewoon graag iemand ontmoeten waar ik af en toe iets leuks mee kan doen en fijne seks mee kan hebben. De reden waarom ik deze topic open is dan ook totaal niet om te checken of ik het door moet zetten omdat ik anders niemand heb of niemand meer zou kunnen vinden, wel omdat twijfel over het feit dat hij verder leuk is en ik los van zijn ex zou willen ontdekken wie hij is, maar die verhalen over zijn ex en dit sex gebeuren mij echt laten afknappen. Concreet wil ik dus weten of ik iets meer geduld moet hebben of het gewoon af moet kappen. Reden topic.
viva-amber schreef:
08-04-2020 07:43
Ik heb je geloept en je vorige vriend was ook emotioneel onbereikbaar en liet zich soms weken niet zien, verder meerdere topics over emtioneel onbereikbare mannen die nog met hun ex bezig zijn (topics tot 4-5 jaar geleden allemaal over hetzelfde onderwerp)....het is jouw patroon om voor dit type mannen te gaan. Heb je niets geleerd van al die ervaringen?
Yep. Ik weet dat dat verleden er is. Zelf weet ik niet goed hoe het komt dat ik steeds dit soort mannen aantrek, maar ik denk dat het in stand wordt gehouden omdat ik toch probeer constant begrip op te brengen. Dus zeker geleerd, daarom luister ik nu naar dit gevoel. Vroeger had ik het genegeerd.
Alle reacties Link kopieren
Zeg tegen hem ik ga even verder kijken want jij doet me denken aan al mijn andere exen en ik wil nu eindelijk een leuke man zonder isseus ontmoeten.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt best begrip voor iemand hebben zonder een relatie met iemand aan te gaan die slecht voor jezelf is. Je bouwt niet een relatie op medelijden en wanneer jij een keer wat hebt dan is zo een emotioneel onbereikbaar persoon er niet voor jou.
Het idee van een vast liefdesrelatie met dit soort types kun je beter loslaten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dit hem ook gewoon vertellen (in het kader van: niet ghosten als je het wilt afkappen). Kan die nog wat van leren voor volgende dates.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Je vindt hem zielig? Nou geil hoor, en ook zo leuk en luchtig.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Ninx123 schreef:
08-04-2020 07:50
Yep. Ik weet dat dat verleden er is. Zelf weet ik niet goed hoe het komt dat ik steeds dit soort mannen aantrek, maar ik denk dat het in stand wordt gehouden omdat ik toch probeer constant begrip op te brengen. Dus zeker geleerd, daarom luister ik nu naar dit gevoel. Vroeger had ik het genegeerd.
Je trekt ze niet aan, je zoekt ze uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven