De enige echte DoorGeefVraag op Seks. Nummer tig en één.

06-07-2022 23:55 1533 berichten
Nummer tig is dicht wegens het bereiken van 3000 postings. En nummer tig en één is hierbij dus geopend.

Laatste vraag uit nummer tig:
"De volgende DGV is geopend, doe je mee?"
Alle reacties Link kopieren Quote
Zeker, Heb niet zolang geleden ontdekt dat ik iets wat ik eerst niet dacht heel speciaal en lekker vond. Mijn man was hier minder van en met een paydate een en ander mogen meemaken.
Mijn man en ik zijn nu volledig van alles aan het ontdekken en ook hij geniet steeds meer van mijn speciale wensen en hij gaat de paydate zeker overtreffen.

Heb je vlagen of periodes dat je zo goed als alleen maar met seks bezig kunt zijn en ineens veel dingen wil die je jaren ervoor niet voor mogelijk hield?
Ja, bezig zijn met seks geeft me enorm veel energie (levenslust). In die periodes geniet ik dubbel. Van de seks en van de levenslust. En als ik veel denk (of eigenlijk schrijf) over seks verschuift soms mijn interesse iets en ben ik in voor dingen die ik jaren ervoor niet voor mogelijk hield. Het leukste van seks is dat het je leven lang een spannende ontdekkingstocht blijft.
Als de seks, door wat voor omstandigheden dan ook, wat op een lager pitje staat, dan is het gemis helaas ook dubbel zo groot.

Zou je zonder seks kunnen? Dus niet doen, niet bespreken, niet over fantaseren?
Laat je nieuwsgierig naar de ander het altijd winnen van je drang om te (ver)oordelen.
Als het echt niet anders kon op een of andere manier zou het moeten maar het zou echt een gemis zijn en zeker een deel van mijn leven.
Zou er denk ik ook niet gelukkig van worden.

Ooit binnen een uur seks gehad met twee verschillende mensen zonder dat die het van elkaar wisten?
Ja, is enkele keren voorgekomen.

Ooit binnen een uur seks (niet in dezelfde gebeurtenis) gehad met twee verschillende mensen die het wel van elkaar wisten?
Laat je nieuwsgierig naar de ander het altijd winnen van je drang om te (ver)oordelen.
Nee, behalve als je een trio meetelt.

Wat vindt (of vond) je (ex) partner leuk wat voor jou niet perse nodig was?
Een ex was echt heerlijk fantasierijk en humorvol in bed, maar klaarkomen deed ze het liefst missionaris. Om dat te bereiken, zette ze haar nagels heel diep in mijn billen in een poging mij nog verder naar binnen te trekken. Verder mocht ik beslist niet bewegen. Hierdoor drukte mijn schaambeen heel hard tegen haar clitoris en kwam ze tot (een best wel heftig) orgasme. Ik zal niet zeggen dat het voor mij onplezierig was, of niet lekker. Maar na enkele jaren haar “aangeduwd” te hebben, hoopte ik op een andere manier om haar tot orgasme te krijgen.
Ik kan nauwelijks de neiging bedwingen om haar laatste verovering eens te vragen of hij dit herkent en of hij er wel in geslaagd is.

Doe jij het laatste deel ook altijd op dezelfde manier? En hoe?
Haha Kwistigverlangen "aangeduwd" :rofl: Wat een term joh

Ik kom sowieso niet heel makkelijk klaar, zou willen dat ik zoiets als dat aanduwen had ontdekt maar nope ;-)

Hier vaak met de 'le wand' en sinds kort ook ontdekt hoe ik klaarkom met beffen :cheer: Maar niks haalt het toch met mijn eigen hand qua hoe goed ik klaarkom moet ik zeggen hoor....

Heb jij wel eens fases gehad dat je libido opeens helemaal weg was?
Helemaal weg nooit maar weleens erg laag geweest.

Welke kink/fetisj ligt net over jouw grens? Dus niet mijlen ver van je weg/nooit-van-je-levensdagen maar meer zoiets van "Oké, dat gaat net 1 stapje te ver/dat kan ik (nog) niet".

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven