De enige echte DoorGeefVraag op Seks. Nummer tig en één.
donderdag 11 december 2025 om 11:35
Zeker, Heb niet zolang geleden ontdekt dat ik iets wat ik eerst niet dacht heel speciaal en lekker vond. Mijn man was hier minder van en met een paydate een en ander mogen meemaken.
Mijn man en ik zijn nu volledig van alles aan het ontdekken en ook hij geniet steeds meer van mijn speciale wensen en hij gaat de paydate zeker overtreffen.
Heb je vlagen of periodes dat je zo goed als alleen maar met seks bezig kunt zijn en ineens veel dingen wil die je jaren ervoor niet voor mogelijk hield?
Mijn man en ik zijn nu volledig van alles aan het ontdekken en ook hij geniet steeds meer van mijn speciale wensen en hij gaat de paydate zeker overtreffen.
Heb je vlagen of periodes dat je zo goed als alleen maar met seks bezig kunt zijn en ineens veel dingen wil die je jaren ervoor niet voor mogelijk hield?
donderdag 11 december 2025 om 13:29
Ja, bezig zijn met seks geeft me enorm veel energie (levenslust). In die periodes geniet ik dubbel. Van de seks en van de levenslust. En als ik veel denk (of eigenlijk schrijf) over seks verschuift soms mijn interesse iets en ben ik in voor dingen die ik jaren ervoor niet voor mogelijk hield. Het leukste van seks is dat het je leven lang een spannende ontdekkingstocht blijft.
Als de seks, door wat voor omstandigheden dan ook, wat op een lager pitje staat, dan is het gemis helaas ook dubbel zo groot.
Zou je zonder seks kunnen? Dus niet doen, niet bespreken, niet over fantaseren?
Als de seks, door wat voor omstandigheden dan ook, wat op een lager pitje staat, dan is het gemis helaas ook dubbel zo groot.
Zou je zonder seks kunnen? Dus niet doen, niet bespreken, niet over fantaseren?
Laat je nieuwsgierig naar de ander het altijd winnen van je drang om te (ver)oordelen.
donderdag 11 december 2025 om 16:21
donderdag 11 december 2025 om 17:38
vrijdag 12 december 2025 om 00:01
Een ex was echt heerlijk fantasierijk en humorvol in bed, maar klaarkomen deed ze het liefst missionaris. Om dat te bereiken, zette ze haar nagels heel diep in mijn billen in een poging mij nog verder naar binnen te trekken. Verder mocht ik beslist niet bewegen. Hierdoor drukte mijn schaambeen heel hard tegen haar clitoris en kwam ze tot (een best wel heftig) orgasme. Ik zal niet zeggen dat het voor mij onplezierig was, of niet lekker. Maar na enkele jaren haar “aangeduwd” te hebben, hoopte ik op een andere manier om haar tot orgasme te krijgen.
Ik kan nauwelijks de neiging bedwingen om haar laatste verovering eens te vragen of hij dit herkent en of hij er wel in geslaagd is.
Doe jij het laatste deel ook altijd op dezelfde manier? En hoe?
Ik kan nauwelijks de neiging bedwingen om haar laatste verovering eens te vragen of hij dit herkent en of hij er wel in geslaagd is.
Doe jij het laatste deel ook altijd op dezelfde manier? En hoe?
Laat je nieuwsgierig naar de ander het altijd winnen van je drang om te (ver)oordelen.
vrijdag 12 december 2025 om 11:32
Haha Kwistigverlangen "aangeduwd"
Wat een term joh
Ik kom sowieso niet heel makkelijk klaar, zou willen dat ik zoiets als dat aanduwen had ontdekt maar nope
Hier vaak met de 'le wand' en sinds kort ook ontdekt hoe ik klaarkom met beffen
Maar niks haalt het toch met mijn eigen hand qua hoe goed ik klaarkom moet ik zeggen hoor....
Heb jij wel eens fases gehad dat je libido opeens helemaal weg was?
Ik kom sowieso niet heel makkelijk klaar, zou willen dat ik zoiets als dat aanduwen had ontdekt maar nope
Hier vaak met de 'le wand' en sinds kort ook ontdekt hoe ik klaarkom met beffen
Heb jij wel eens fases gehad dat je libido opeens helemaal weg was?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in