De enige echte Seks-DGV......
dinsdag 4 september 2012 om 18:22
maandag 5 november 2012 om 23:47
Daar heb ik ooit een topic over geschreven, over spontaan klaarkomen. Toen bleek uit de reacties dat weinigen dat herkenden. En dan bedoel ik dus klaarkomen zonder dat je partner of jezelf je aanraakt. Ik heb dat wel eens gehad, maar werd hier toen niet herkend.
Heb jij gevoelige borsten of zijn je billen gevoeliger voor aanraking?
Heb jij gevoelige borsten of zijn je billen gevoeliger voor aanraking?
dinsdag 6 november 2012 om 09:04
Het leek me leuk om ook in te haken hier
Meestal niet spontaan, maar wel als ik denk aan een vrijpartij met mijn vriend. Daar kan ik dan wel geil van worden, de gedachte...
Tijdens de sex, veel geluid/hard of weinig geluid/zacht. Qua kreunen dan hè... Zo maak ik best veel geluid, mijn vriend houdt ervan maar er zijn ook mannen geweest die vroegen of het wat minder kon. Graag ook toelichting geven waarom, daar ben ik wel benieuwd naar!
Meestal niet spontaan, maar wel als ik denk aan een vrijpartij met mijn vriend. Daar kan ik dan wel geil van worden, de gedachte...
Tijdens de sex, veel geluid/hard of weinig geluid/zacht. Qua kreunen dan hè... Zo maak ik best veel geluid, mijn vriend houdt ervan maar er zijn ook mannen geweest die vroegen of het wat minder kon. Graag ook toelichting geven waarom, daar ben ik wel benieuwd naar!
dinsdag 6 november 2012 om 09:18
Welkom dan allereerst Pirella...haak ze...
Hmm een mix naar mate het moment...hangt ook af van partner. Kreunen sowieso, opzwepende praat (met respect) beetje grommen dan weer lieve woordjes...eh je begint soft, gaat als je warm bent naar wat harder, en vervolgens wisselend tot t moment suprême. Daar tussen? wisselende geluiden. En bij soft als je weer verdergaat of opnieuw begint weer van voor-af-aan..
Vind je het prettig of onprettig?
Om voorzichtig bij je hoofd gepakt te worden? ( pijpen)
By doggy dat je bij je haar (respectvol) gepakt wordt?
Of om je partner zijn hoofd diep tegen je aan te drukken als hij je beft?
Hmm een mix naar mate het moment...hangt ook af van partner. Kreunen sowieso, opzwepende praat (met respect) beetje grommen dan weer lieve woordjes...eh je begint soft, gaat als je warm bent naar wat harder, en vervolgens wisselend tot t moment suprême. Daar tussen? wisselende geluiden. En bij soft als je weer verdergaat of opnieuw begint weer van voor-af-aan..
Vind je het prettig of onprettig?
Om voorzichtig bij je hoofd gepakt te worden? ( pijpen)
By doggy dat je bij je haar (respectvol) gepakt wordt?
Of om je partner zijn hoofd diep tegen je aan te drukken als hij je beft?
dinsdag 6 november 2012 om 09:20
quote:tonijntje schreef op 06 november 2012 @ 09:12:
Ranzig geil! Heerlijk.... Gebeurt niet vaak maar de hele dag aan sex denken is erg lekker en soms ongemakkelijk.
Vibrator is heel gebruikelijk.... Maar als je man met een kunstkut thuis komt.... Wind dat op of tijd voor een goed gesprek?
Precies...ik heb nog een half uurtje en dan moet ik echt weer op aarde zijn...
Neuh denk ik niet, echter is het niet mijn ding zo een kunstvagina.
Is een opblaaspop acceptabel? en zo ja de luxere variant of een cheasy cheap crappy ding?
Ranzig geil! Heerlijk.... Gebeurt niet vaak maar de hele dag aan sex denken is erg lekker en soms ongemakkelijk.
Vibrator is heel gebruikelijk.... Maar als je man met een kunstkut thuis komt.... Wind dat op of tijd voor een goed gesprek?
Precies...ik heb nog een half uurtje en dan moet ik echt weer op aarde zijn...
Neuh denk ik niet, echter is het niet mijn ding zo een kunstvagina.
Is een opblaaspop acceptabel? en zo ja de luxere variant of een cheasy cheap crappy ding?