De enige echte Seks-DGV......
dinsdag 4 september 2012 om 18:22
zaterdag 29 september 2012 om 07:25
quote:green_apple schreef op 29 september 2012 @ 04:04:
Wat houdt DGV in?
"Doorgeefvraag"
quote:vlammetje_ schreef op 29 september 2012 @ 02:12:
Wat is het maximum leeftijdsverschil tussen een minnaar en jou?
Ik denk dat een van mijn oudere partners iets van zeventien jaar ouder was. Mijn jongste partner - hij zal net achttien jaar zijn geweest.
Jonge mannen zijn gretig en oude mannen zijn ervaren. Wat zorgt voor betere seks?
Wat houdt DGV in?
"Doorgeefvraag"
quote:vlammetje_ schreef op 29 september 2012 @ 02:12:
Wat is het maximum leeftijdsverschil tussen een minnaar en jou?
Ik denk dat een van mijn oudere partners iets van zeventien jaar ouder was. Mijn jongste partner - hij zal net achttien jaar zijn geweest.
Jonge mannen zijn gretig en oude mannen zijn ervaren. Wat zorgt voor betere seks?
Alles is liefde
zaterdag 29 september 2012 om 08:16
quote:vlammetje_ schreef op 29 september 2012 @ 01:57:
Mannen in kousen. Totaal niet mannelijk, zou compleet droog slaan.
Wel eens seks gehad met iemand die je eigenlijk niet aangtrekkelijk vond, maar gewoon omdat je geil was en seks wilde, met wie dan ook?Ja, een vrouw waar ik normaal niet voor val. Maar de voorafaande mails hadden de spanning al dusdaning opgeschroefd, dat het bijna vanzelfsprekend was dat er sex zou zijn tijdens de ontmoeting. Is bij 1 keer gebleven.
Mannen in kousen. Totaal niet mannelijk, zou compleet droog slaan.
Wel eens seks gehad met iemand die je eigenlijk niet aangtrekkelijk vond, maar gewoon omdat je geil was en seks wilde, met wie dan ook?Ja, een vrouw waar ik normaal niet voor val. Maar de voorafaande mails hadden de spanning al dusdaning opgeschroefd, dat het bijna vanzelfsprekend was dat er sex zou zijn tijdens de ontmoeting. Is bij 1 keer gebleven.
zaterdag 29 september 2012 om 08:46
Southsidejohnny, het is de bedoeling dat je de laatst gestelde vraag beantwoordt en een nieuwe vraag stelt.
Charlene, ik heb eigenlijk nog nooit een jongere man gehad. Wel de ervaren oudere man, (en een niet zo ervaren iets oudere man) maar we scheelden maar een paar jaar. Kan dus eigenlijk niet echt antwoord geven, dus ik laat jouw vraag staan.
Charlene, ik heb eigenlijk nog nooit een jongere man gehad. Wel de ervaren oudere man, (en een niet zo ervaren iets oudere man) maar we scheelden maar een paar jaar. Kan dus eigenlijk niet echt antwoord geven, dus ik laat jouw vraag staan.