De enige echte Seks-DGV......
dinsdag 4 september 2012 om 18:22
vrijdag 19 oktober 2012 om 00:38
Twee leuke vragen die ik te aardig vind om te laten liggen:quote:hyperion schreef op 18 oktober 2012 @ 22:47:
Hoe hoog zijn je hoogste hakken?
Twaalf centimeter, maar ze lopen niet lekker en ik trapte er een gat mee in de lakens van mijn lief. Tien centimeter is effectief het hoogst.
quote:hyperion schreef op 18 oktober 2012 @ 23:06:
Parijs of Rome?
Parijs. Ik heb er immers gewoond.
quote:CCake schreef op 18 oktober 2012 @ 23:09:
Fietsen of lopen?
Ik vind beide te ver om te lopen, maar Parijs lijkt me met de fiets te doen.
Het op z'n frans doen in Parijs, dat is voor elk van ons weggelegd. Maar deed je het ooit op z'n grieks in Griekenland of op z'n russisch in Rusland?
Hoe hoog zijn je hoogste hakken?
Twaalf centimeter, maar ze lopen niet lekker en ik trapte er een gat mee in de lakens van mijn lief. Tien centimeter is effectief het hoogst.
quote:hyperion schreef op 18 oktober 2012 @ 23:06:
Parijs of Rome?
Parijs. Ik heb er immers gewoond.
quote:CCake schreef op 18 oktober 2012 @ 23:09:
Fietsen of lopen?
Ik vind beide te ver om te lopen, maar Parijs lijkt me met de fiets te doen.
Het op z'n frans doen in Parijs, dat is voor elk van ons weggelegd. Maar deed je het ooit op z'n grieks in Griekenland of op z'n russisch in Rusland?
Alles is liefde
vrijdag 19 oktober 2012 om 00:53
quote:tonijntje schreef op 19 oktober 2012 @ 00:48:
Nog niet in de andere twee landen geweest....
Ik ben er wel geweest, maar kwam niet in het idee me in Griekenland grieks en in Rusland russisch te laten verwennen. Het laatste zou trouwens wat moeilijk gaan, omdat ik dan toch iets rijker bedeeld zou moeten zijn.
Is sex in het buitenland lekkerder?
Nee, maar de ambiance kan anders zijn. Nederlandse minnaars scoren bij mij trouwens vrij hoog. Italianen zijn lui, Engelsen weten er niet zoveel van, Portugezen zijn macho's, Amerikanen... ach, Hollanders mogen dan wat minder romantisch zijn, ze vrijen met begrip voor vrouwen.
Met hoeveel nationaliteiten heb je het gedaan?
Nog niet in de andere twee landen geweest....
Ik ben er wel geweest, maar kwam niet in het idee me in Griekenland grieks en in Rusland russisch te laten verwennen. Het laatste zou trouwens wat moeilijk gaan, omdat ik dan toch iets rijker bedeeld zou moeten zijn.
Is sex in het buitenland lekkerder?
Nee, maar de ambiance kan anders zijn. Nederlandse minnaars scoren bij mij trouwens vrij hoog. Italianen zijn lui, Engelsen weten er niet zoveel van, Portugezen zijn macho's, Amerikanen... ach, Hollanders mogen dan wat minder romantisch zijn, ze vrijen met begrip voor vrouwen.
Met hoeveel nationaliteiten heb je het gedaan?
Alles is liefde
vrijdag 19 oktober 2012 om 12:11
quote:starr schreef op 19 oktober 2012 @ 12:02:
zou jij op DIT moment seks willen hebben?
Ja, maar als Mr Right mijn kantoor nu binnen zou lopen zou ik vooral denken wat de andere mensen in het gebouw ervan zouden vinden.
Voor werknemers: wel eens iets gehad met een leidinggevende?
Voor werkgevers: wel eens iets gehad met een personeelslid?
zou jij op DIT moment seks willen hebben?
Ja, maar als Mr Right mijn kantoor nu binnen zou lopen zou ik vooral denken wat de andere mensen in het gebouw ervan zouden vinden.
Voor werknemers: wel eens iets gehad met een leidinggevende?
Voor werkgevers: wel eens iets gehad met een personeelslid?
Alles is liefde