deepthroat
vrijdag 28 oktober 2011 om 11:44
Haai,
Mijn vriend en ik hebben een goed seksleven, we leren en ontdekken steeds meer nieuwe dingen.
Nou heeft iedereen wel iets waar hij/zij goed in qua seks.
Bij mij is dat dus pijpen/deepthroaten. Klinkt heel raar, maar daar ben ik echt heel goed in.
Nou heeft mijn vriend dat dus leuk tegen zijn beste vriend vertelt. en die lulde het in een dronkenbui door aan de vriendinnengroep van mijn vriend gisteren op een verjaardag.
Die vriendinnen kwamen later naar me toe,begonnen me vragen dr over te stellen, en uiteindelijk uit te lachen.
als vrouw zijnde doe je dat niet vonden hun, je bent toch geen slet.
Nee ben ik niet, ik weet ook dat ze zelf te bang zijn die geile vrouw te zijn waar de man van doomt.
Maar nu vraag ik me toch af
Wie deepthroat wel en wie niet, en waarom?
Mijn vriend en ik hebben een goed seksleven, we leren en ontdekken steeds meer nieuwe dingen.
Nou heeft iedereen wel iets waar hij/zij goed in qua seks.
Bij mij is dat dus pijpen/deepthroaten. Klinkt heel raar, maar daar ben ik echt heel goed in.
Nou heeft mijn vriend dat dus leuk tegen zijn beste vriend vertelt. en die lulde het in een dronkenbui door aan de vriendinnengroep van mijn vriend gisteren op een verjaardag.
Die vriendinnen kwamen later naar me toe,begonnen me vragen dr over te stellen, en uiteindelijk uit te lachen.
als vrouw zijnde doe je dat niet vonden hun, je bent toch geen slet.
Nee ben ik niet, ik weet ook dat ze zelf te bang zijn die geile vrouw te zijn waar de man van doomt.
Maar nu vraag ik me toch af
Wie deepthroat wel en wie niet, en waarom?

woensdag 25 april 2018 om 23:12
Je hebt zelf niet opgelet bedoel je, en daarom noem je een ander sukkel en losert. Fraai.Lucifermiauww schreef: ↑25-04-2018 16:04Wat jij in bed kan en doet moet je lekker zelf weten.
Ik vind je vriend... zijn vriend en die vriendinnen wel allemaal een zielig hoopje bij elkaar.
Vooral je eigen partner. Ik zou lekker een ander gaan deep throaten. Oke ik niet maar jij dan.
Fucking irritant van die sukkels die 7 jaar een topic gaan uppen. Losert.

woensdag 25 april 2018 om 23:22