Den DGV op seks.

21-06-2012 17:52 3027 berichten
De 3.000 postings van de oude zijn alweer geconsumeerd. Dus we gaan hier vrolijk door met the one and only DGV op de seks pijler!

Er stond nog een vraag:

Heb jij of je partner tijdens de seks wel eens een kunstgebit verloren?
Oei moeilijke.....heb eigenlijk geen fantasieën die ik niet werkelijkheid zou willen maken...Misschien een kwartet met 3 geile vrouwen (van viev) omdat ik die absoluut niet aan kan hahaha

Maar laat de vraag staan
Niemand die vraag??
Dan laat ik de vraag ook maar staan.

En nu??
Roos, zeg jij het maar. Wat wil je weten....
Dat weet ik eigenlijk niet, mijn fantasiën tot nu toe vallen allemaal nog binnen mijn oké-bereik.

Wat was je laatste experiment op seksueel gebied?
Alle reacties Link kopieren
Niet echt een experiment, maar iets met een piemel en chocoladepasta (bloos)

Ik laat de vraag staan (ter inspiratie )
Het uitproberen van mijn massagekaars in combi met iets heel kouds...

Wat staat bovenaan je expririmenten lijst?
Eigenlijk niks momenteel.

Wat is je favoriete speeltje?
Een voetbal;)

Zijn er nationaliteiten waar jij op voorhand wel of geen seks mee zou willen hebben en waarom?
Nee hoor...Ik moet zeggen dat ik "nog maar" 2 "nationaliteiten" heb mogen meemaken haha...

Hoe sta jij hierin dan?
heb mijn voorkeuren uiteraard, maar op voorhand afwijzen doe ik niet;). De meeste die mij kennen (ook hier) weten wel dat ik van een goede bilpartij hou......

En nee ik heb niet mijn bosatlas thuis gemarkeerd met vlaggetjes ofzo...;)

Welk standje vind je helemaal niks maar doe je toch omdat jouw sexpartner dat een geil standje vind?
Eigenlijk vind ik al de standjes die we doen wel lekker eerlijk gezegd. De ene keer wat meer dan de andere keer natuurlijk

Wel eens een ONS gehad waarna je dacht: Damn, dat had ik ZELF beter kunnen doen?
Girl on top. (haaaaaaaaaaai Car!)

Tamara: absoluut.

Welk standje doe jij waarvan je weet je dat je sekspartner het helemaal niks vindt maar je vindt het zelf zo lekker?
Eigenlijk geen. Ik weet dat hij missionaris niet altijd even spannend vindt, maar daar heb ik zelf zo nu en dan behoefte aan..gewoon easy

Tot hoe ver ga jij wat betreft SM?
Verder dan een tik op de bil en wat bij de keel grijpen ben ik nog niet gegaan. Dat heeft eigenlijk niks met SM te maken maar gewoon wat ruigere sex.

Hoe snel nadat je iemand hebt leren kennen ben je met iemand tussen de lakens beland (en dan bedoel ik dus, wat is het snelste...)
ps. Haiiiiii;)
In een bepaalde periode in mn leven had ik het idee dat ik een hoop moest inhalen. Toen heb ik weleens een ONS gehad. Diegene leerde ik 's avonds kennen en 's nachts lagen we te neuqen samen in bed.

Wanneer ben je voor het laatst klaargekomen en hoe?
eergisteren tijdens het seksen...in bed....én hoe!

wat voor sokken draag jij op dit moment?
haha geinige vraag...geen sokken.

Jij?
Blote pootjes hier.

En welk kleurtje mogen jouw teennagels vandaag dragen?
Rood:

http://www.mijnalbum.nl/i ... id=292997065&key=ASIQWF7I

deze dus

De jouwe?
Naturel

Wel eens je schaamhaar (streepje?) geverfd?
Nope.

Weleens een figuurtje in je schaamhaar geschoren? zo ja: Wat/
Heb wel eens geprobeerd om er een haan in te scheren (als in Le Qoque sportif). Maar die poging heb ik na een paar keer vloeken maar opgegeven.

Gaat schaamhaar weer terugkomen?
hahaha geinig!

Ik denk (gezien de grote Retro-revival) dat het over een tijdje weer "in" wordt om schaamhaar te hebben ja. Of ik eraan meedoe? Nee, absoluut niet.

Wat vindt je sexier: Helemaal kaal, of toch iets van een streepje/lijntje/driehoekje of whatever?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven